Rendhagyó rockballadával jelentkezett a Lovecrose zenekar. A csapat megszokott stílusától és hangzásától távolabb álló akusztikus dal a Felkavar címet viseli, ami az idén megjelenő nagylemezre is felkerül.
„Már régebben elkészült ennek a dalnak a vázlata, Márkkal egy szál gitárral raktuk össze és végül úgy döntöttünk hogy az alapkoncepciót nem visszük el metálos irányba. Egyszerűen ez a nóta így működött, valamint a dal mondanivalója ebben a formában, így tud átmenni igazán. A dal a pánikbetegségről, depresszióról és minden ezzel járó szorongásról, önmagunkkal való küzdésről szól. Annak ellenére hogy a modern metál/metalcore az a műfajtól (ami a zenekarunk továbbra is fő profilja), ez a dal kicsit messzebb áll, számunkra mégis elég jelentős és fontos. Ennek oka hogy személyes érintettségünk van bandán belül a témában. A videót Németh Péter forgatta le nekünk a Portrait Shoottól , akinek ismét szeretnénk megköszönni a nagyon korrekt és kreatív hozzáállást a témához. Petivel másodszor dolgoztunk együtt, az előbbi videóklipünk ami a Nyughatatlanhoz készült, azt is ő készítette el. A dal keverése szokásosan Simi kezei között történt a No Silence Studióban.” – mondta Csiszár Ádám a zenekar gitáros/dalszerzője.
A csapat egyébként befejezte a felvételeket, utómunkák és egyéb marketingmunkálatok vannak hátra, a közelgő nagylemez novemberben teljes egészében megérkezik a Hammer Records gondozásában. Addigra tervben van még egy videós anyag ami a megjelenés előtti utolsó nagyobb promóciója lesz a lemeznek. Az elmúlt időszak eseményei és törölt koncertek miatt a zenekar koncertezésben majd csak 2021 tavaszi szezont célozza meg, és az már a nagylemezük bemutató turnéját is magába foglalja.
„Előbbre terveztük ezt az egészet, de a vírushelyzet és egyéb magánéleti okok miatt az élet úgy hozta hogy mindennel csúsztunk, de nem vagyunk elkeseredve mert már látjuk a végét. Reméljük a jövő tavasz és nyári koncertszezon úgy alakul ahogyan elképzeltük. Addig is van teendő bőven, hiszen a mostani albumunkat szeretnénk sokkal komolyabban venni marketing szempontból mint az előzőt, és szeretnénk hogy mire odaérünk szélesebb közönséghez tudjunk majd eljutni mint anno az Alvilág és Éggel.”