Shock!

november 05.
kedd
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Slipknot: Jordison nem kilépett, hanem kirúgták

0725joeyMegszólalt a Slipknotból történt megdöbbentő távozása kapcsán Joey Jordison, ám egyelőre ő sem árult el semmilyen részletet a történtekről. Azt azonban leszögezte: magától sosem lépett volna ki a zenekarból.

„Nagyon egyértelművé szeretném tenni, hogy nem léptem ki a Slipknotból”, írja friss posztjában Joey. „Ez a zenekar jelentette az életemet az elmúlt tizennyolc évben, és sosem hagynám magára, ahogyan a rajongókat sem. A hírek engem és épp annyira sokkoltak és megdöbbentettek, mint titeket. Miközben nagyon sok mindent szeretnék elmondani, a további részletekkel kapcsolatban egyelőre csendben kell maradnom. De nagyon köszönöm mindenkinek az eltökélt támogatást, és nagyon egészséges, boldog új évet kívánok nektek.”

A pontos részletekkel tehát továbbra is tartoznak a felek a közönségnek, bár a teljes igazság nyilván ugyanúgy nem fog kiderülni itt sem, mint más hasonló esetekben. A Slipknot részéről Corey Taylor énekes a történtek óta mindössze egyetlen nyilatkozatot adott, amelyben kijelentette, hogy Jordison dalötletei nem kerülnek fel a Slipknot jövőre várható, nagyon régóta esedékes új albumára, majd néhány napja a Twitteren azt is közölte, hogy aki Joey nélkül temeti a bandát, az rossz úton jár.

 

Hozzászólások 

 
#16 TopFeri 2014-01-03 13:09
Jelentkezőkből nem lesz hiány. Itt az első:
http://rockstation.blog.hu/2014/01/02/a_decapitated_korabbi_dobosa_toltene_be_a_slipknot_dobosi_poziciojat?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2014_01_03&utm_campaign=index
Idézet
 
 
+4 #15 -Krisz001- 2014-01-03 12:55
Mondhat Corey bármit, a Slipknot Joey nélkül semmit nem ér. Az, hogy miért tették ki, az kérdéses, de az, hogy nélküle az új korong pocsék lesz, az is biztos. Ettől függetlenül kíváncsi vagyok a Paul és Joey nélküli Slipknot-ra. Úgy érzem, hogy Corey sokat akar markolni, beharangozza az új anyagot, aztán puff, kiadnak egy Temper Temper-höz hasonló szart. Na majd meglátjuk mit hoznak össze...
Idézet
 
 
+1 #14 TelekiPál 2014-01-03 09:49
Idézet - edgelaszlo:
popzenekaritól nem is várok másféle civakodást... óriási zenészek amúgy de egy kutyaszar amit csinálnak ebben a csapatban. cserébe rohadt sokat keresnek, és ez így van rendjén..:)

Szerény véleményem szerint távolról sem olyan kiemelkedő zenészek, mint amennyire elviszi őket a marketing (9 tag, bődületes látvány, provokatív klippek, a légüres térben ide-oda pattogó súlytalan és veszélytelen gondolatok szöveg címen, stb).

Véleményem szerint egyszerűen annyiról volt szó, hogy Joey nem illett a csapatképbe. Egyértelmű, hogy ő nyomatta leginkább a Slipknotot, de akkor miért pont őt pattintották ki belőle. Vagy - az itt korábban említett - drogproblémák lehetnek a háttérben, vagy nagyon súlyos kreatív ellentétek. Akárki lesz az új dobos, tuti bizonyítani akar és le kell tudnia játszani a régi knot dalokat is élőben tehát biztos nem lesz szar. Viszont jobban bele fog simulni a jövőbeli Slipknot összeképbe, amiről meg fene sem tudja, hogy milyen lesz. Én azért nagyobb összegben fogadnék arra, hogy pocsék lesz az új lemez, mert az eddigi diszkográfia alapján miért lenne más?
Idézet
 
 
+1 #13 Csabi 2014-01-02 22:46
Én még mindig nem tudom elképzelni a Slipknotot Joey nélkül.Van olyan érzésem,hogy Corey(mint múltkor már leírtam ,hogy egész pozitívan nyilatkozik a zenekar jövőjével kapcsolatban,ez eddig nem nagyon fordult elő,mert így Stone Sour,úgy a Stone Sour) és Jim(fura,hogy egy Stone Sour turnét kihagy,azért ,hogy a Slipknotnak dalokat tudjon írni)átakarják venni a vezetést .Ezzel nem megszólni akarok senkit sem,tisztelem mindegyik tagot,csak leiírtam,hogy én hogyan látom a dolgokat,de aztán az is, meglehet,hogy nagyon távol járok az igazságtól.
Idézet
 
 
+5 #12 kmaker 2014-01-02 22:30
egyszerűen nem értem, hogy mire ez a nagy titkolózás? miért nem mondják el nyíltan, hogy mi történt, mi volt az oka? és egyáltalán mi ez a duma, hogy még nem ért meg rá a közönség, meg ha elérkezik az ideje, ha mindenki készen áll rá, akkor talán egyszer majd valaha kiderülhet, hogy mi volt az ok... egészen különleges jelenség szerintem...
Idézet
 
 
#11 edgelaszlo 2014-01-02 16:22
popzenekaritól nem is várok másféle civakodást... óriási zenészek amúgy de egy kutyaszar amit csinálnak ebben a csapatban. cserébe rohadt sokat keresnek, és ez így van rendjén..:)
Idézet
 
 
+7 #10 asdasd 2014-01-02 14:55
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - asdasd:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - asdasd:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Nagy az esély arra, ha lesz lemez az valami limonádé cucc lesz majd! Azért valahol jobb ha egy popmetál albumon-ahogy az előttem hozzászóló is mondta-ne egy Jordison szintű dobos égőzzőn már!


vicces ez a limonádé popmetálozás. mintha a slipknot nem egy kommersz metálzenekar lett volna a kezdetektől fogva, amivel egyébként semmi baj nincs is.

Az Iowa lemezük minden csak kommersz nem. Utána már lényegesen lagymatagabb zenét nyomtak.


Dühös, durcás tinizene. Az emberek szarok, ha te 555 vagy, akkor én 666, rohadjatok meg mind, satöbbi. Attól hogy a zene kemény, még kommersz marad. Mégegyszer mondom, ezzel semmi bajom nincs, én is meghallgatom még mindig, de ami 15 éves frusztrált, antiszociális hülyegyerekekne k szól, az 15 éves frusztrált, antiszolciális hülyegyerekekne k szól, hiába van tele duplázóval. A későbbi "lagymatag" dolgaik már komolyabbak voltak.

Ezt szinte az egész metál éraára ráhúzhatod! A black-death bandák az okkult sátánista szövegeikkel, vagy a Slayer a háborús, gyilkolós szövegekkel! Ha komolykodni akarsz akkor ne metált hallgass!


Ha megengeded, hallgatok metált. Részint át tudok siklani a szellemi rövidnadrágos szövegek felett, ami a metál egy rendkívül jelentős részét jellemzi, másrészt pedig van bőven komoly tartalmú zenekar ebben a műfajban is.
Idézet
 
 
-6 #9 kéjsóvár bohóc 2014-01-02 14:46
Idézet - asdasd:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - asdasd:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Nagy az esély arra, ha lesz lemez az valami limonádé cucc lesz majd! Azért valahol jobb ha egy popmetál albumon-ahogy az előttem hozzászóló is mondta-ne egy Jordison szintű dobos égőzzőn már!


vicces ez a limonádé popmetálozás. mintha a slipknot nem egy kommersz metálzenekar lett volna a kezdetektől fogva, amivel egyébként semmi baj nincs is.

Az Iowa lemezük minden csak kommersz nem. Utána már lényegesen lagymatagabb zenét nyomtak.


Dühös, durcás tinizene. Az emberek szarok, ha te 555 vagy, akkor én 666, rohadjatok meg mind, satöbbi. Attól hogy a zene kemény, még kommersz marad. Mégegyszer mondom, ezzel semmi bajom nincs, én is meghallgatom még mindig, de ami 15 éves frusztrált, antiszociális hülyegyerekekne k szól, az 15 éves frusztrált, antiszolciális hülyegyerekekne k szól, hiába van tele duplázóval. A későbbi "lagymatag" dolgaik már komolyabbak voltak.

Ezt szinte az egész metál éraára ráhúzhatod! A black-death bandák az okkult sátánista szövegeikkel, vagy a Slayer a háborús, gyilkolós szövegekkel! Ha komolykodni akarsz akkor ne metált hallgass!
Idézet
 
 
+7 #8 asdasd 2014-01-02 14:17
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - asdasd:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Nagy az esély arra, ha lesz lemez az valami limonádé cucc lesz majd! Azért valahol jobb ha egy popmetál albumon-ahogy az előttem hozzászóló is mondta-ne egy Jordison szintű dobos égőzzőn már!


vicces ez a limonádé popmetálozás. mintha a slipknot nem egy kommersz metálzenekar lett volna a kezdetektől fogva, amivel egyébként semmi baj nincs is.

Az Iowa lemezük minden csak kommersz nem. Utána már lényegesen lagymatagabb zenét nyomtak.


Dühös, durcás tinizene. Az emberek szarok, ha te 555 vagy, akkor én 666, rohadjatok meg mind, satöbbi. Attól hogy a zene kemény, még kommersz marad. Mégegyszer mondom, ezzel semmi bajom nincs, én is meghallgatom még mindig, de ami 15 éves frusztrált, antiszociális hülyegyerekekne k szól, az 15 éves frusztrált, antiszolciális hülyegyerekekne k szól, hiába van tele duplázóval. A későbbi "lagymatag" dolgaik már komolyabbak voltak.
Idézet
 
 
+5 #7 kéjsóvár bohóc 2014-01-02 14:03
Idézet - asdasd:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Nagy az esély arra, ha lesz lemez az valami limonádé cucc lesz majd! Azért valahol jobb ha egy popmetál albumon-ahogy az előttem hozzászóló is mondta-ne egy Jordison szintű dobos égőzzőn már!


vicces ez a limonádé popmetálozás. mintha a slipknot nem egy kommersz metálzenekar lett volna a kezdetektől fogva, amivel egyébként semmi baj nincs is.

Az Iowa lemezük minden csak kommersz nem. Utána már lényegesen lagymatagabb zenét nyomtak.
Idézet
 
 
+3 #6 matheusthemaggot 2014-01-02 12:24
Idézet - trollmagnet:
apropó még az se derült ki, hogy ki lesz a basszer az új lemezen, úgy látszik az most már nem is téma

Anno azt mondták, hogy a lemezre majd Jim vagy Mick játssza fel a basszus témákat. Élőben meg gondolom marad Donnie.
Idézet
 
 
+7 #5 asdasd 2014-01-02 12:12
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Nagy az esély arra, ha lesz lemez az valami limonádé cucc lesz majd! Azért valahol jobb ha egy popmetál albumon-ahogy az előttem hozzászóló is mondta-ne egy Jordison szintű dobos égőzzőn már!


vicces ez a limonádé popmetálozás. mintha a slipknot nem egy kommersz metálzenekar lett volna a kezdetektől fogva, amivel egyébként semmi baj nincs is.
Idézet
 
 
+4 #4 kéjsóvár bohóc 2014-01-02 12:04
Nagy az esély arra, ha lesz lemez az valami limonádé cucc lesz majd! Azért valahol jobb ha egy popmetál albumon-ahogy az előttem hozzászóló is mondta-ne egy Jordison szintű dobos égőzzőn már!
Idézet
 
 
+14 #3 trollmagnet 2014-01-02 11:12
Mi van akkor ha ez az egész csak a showműsor része, kipróbálnak valami újabb dobost a lemezen, de amúgy az új album első turnéján ő fog dobolni? :D
najó ez se túl valószínű
Túl nagy a titokzatoskodás
apropó még az se derült ki, hogy ki lesz a basszer az új lemezen, úgy látszik az most már nem is téma
Az viszont biztos, hogy Joey nélkül nincs Slipknot, túlságosan része a hangzásnak
UI: Corey jobban tenné ha kilépne a faszba és a Stone Sour nevű popmetál csapatára koncentrálna
Esküszöm kevésbé bánnám, ha őt rakták volna ki, amúgy is alig van már hangja élőben a durvább dolgokhoz sajnos, egyedül a frontemberi képességei maradtak meg valamennyire, de ezt inkább pótolhatóbbnak érzem, mint a Joey féle hangzást (repülhetnek a minuszok)
Idézet
 
 
+6 #2 revdav11 2014-01-02 11:00
Mondom, sztem kitették, h menjen elvonóra, szedje össze magát.
Pár hónap múlva sztem úgyis visszaveszik...
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Friss

Hozzászólások

Galériák

 

Suicidal Tendencies - Budapest, Zöld Pardon, 2013. július 9.

 

Motörhead - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Destruction - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Helloween - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. november 28.

 

30 Seconds To Mars - Budapest, Sziget fesztivál, 2010. augusztus 13.

 

Watch My Dying - Budapest, Kultiplex, 2007. július 11.