Shock!

december 22.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Trey az Illudról: „Semmi sem menthetett volna meg egy olyan ostoba dalt, mint a Radikult”

0804trey Hónap elején jelent meg a Morbid Angel új albuma, a Kingdoms Disdained, amely új felállásban kanyarodik vissza a zenekar hagyományos stílusához. Trey Azagthoth egy friss interjúban most elárulta: lassan hét év távlatából ő maga sem elégedett már az Illud Divinum Insanus lemezzel.

Kétségtelen, hogy a Morbid Angel 2011-es Illud Divinum Insanus albuma az egész évtized egyik legmegosztóbb lemeze volt, amelyről még ma is vitáznak a rajongótáborban. Nem nevezhető osztatlannak a lelkesedés a friss Kingdoms Disdained hallatán sem, amelyet ismét Steve Tucker énekes/basszerrel készített el Trey Azagthoth, de a keményvonalas hívek legalább a színtisztán death metalos megközelítésnek örülhetnek. A zenekar főnöke most a Guitar Worldnek elismerte: ő maga sem tartja ma már annyira jónak az Illud albumot. „Az Illud Divinum Insanus jól megmutatja, mennyire más világban élünk manapság David Vincenttel”, fogalmazott Trey. „David igazi művész, aki a maga módján nagyszerű, de akkorra már nagyon más irányba ment el, mint én. A végeredmény egy zavaros album lett, és végül ezért változtattam meg a felállást is.”

Trey saját bevallása szerint nem a reakciók hatására szembesült a 2011-es mű megosztó jellegével. „Már a próbák és a felvételek során is pontosan tudtam, hogy a végeredmény nem lesz a legjobb. A dalok egy része remekül sikerült, de David túl hangosra vette az énektémáit – mint általában –, a ritmusgitárok pedig elvesztek a keverésben. Aztán David átrepült Los Angelesbe, hogy a hangmérnökkel közösen véglegesítse az énektémákat, és a jelek szerint az ő hatására lett olyan a végleges keverés, amilyen lett. Mielőtt hallottam volna a végső mixet, úgy gondoltam, sokkal súlyosabban szól majd az album. De igazából semmi sem menthetett volna meg egy olyan ostoba dalt, mint a Radikult. Utóbbit például egyszerűen csak megpróbáltam figyelmen kívül hagyni, semmi közöm nem volt hozzá.”

Azagthoth mesternek természetesen David Vincent és Tim Yeung I Am Morbidjáról is megvan a maga véleménye. „Néha az ember csak nevetni tud. Én továbbléptem, és tényleg csakis a legjobbakat kívánom Davidnek abban, amit csinál. A múltban sok éven át alkottunk együtt nagyszerű dolgokat, aztán más irányokba fejlődtünk. Most olyan emberekkel dolgozom, akikhez jobban tudok kapcsolódni. Steve-vel nagyszerű a közös munka: csak nyomjuk együtt azt az elbaszott, beteg szart megint…”

 

Hozzászólások 

 
#18 sXe Kálmán 2017-12-30 13:50
Zeneileg jók a Morbid Angel albumok, nagy kár, hogy nem instrumentálisa k. Az Illud Divinum Insanus zeneileg is vállalhatatlan.
Idézet
 
 
+6 #17 Claudius Oltarimanus 2017-12-30 13:00
Trey azért ad ki 6-7 évente albumot, mert egy jós azt mondta neki, hogy 120 évig fog élni. Így pont 119 éves korában fog kijönni a "Z" betűs album....:D
Idézet
 
 
+3 #16 325xi 2017-12-29 13:47
Idézet - DrAkela:
Idézet - Sötét Róbert:
Tényleg? És ki gitározik azokon a dalokon? Elég büdös ez, rákenni Vincentre utólag mindent egy olyan zenekarban, ahol te vagy a góré, de annyira hogy mindenkit simán ki is rúghatsz, ha akarsz.


Pontosan, ha ennyire nem jött be neki, miért nem tette ki az album felvétele előtt-közben a szűrét? Most megtette, akkor is megtehette volna. Hozzáteszem nekem bejön az az album. A mostanit egy remek iparosmunkának tartom.


Teljesen egyetértek Veletek. Amikor az anyja tépte a száját az I Am Morbid turné kapcsán, akkor is az volt a hivatkozási alap, hogy ez Trey bandája, Trey zenéje, most meg eljátssza, hogy ő nem tehet az Illudról (ami szerintem amúgy remek lemez), az az aljas David Vincent tett tönkre mindent, sőt, ő ott se volt, csak utólag szembesült vele, hogy "szent Cthulu, mit tett ez a gazember?!?".... A Blessed promo fotóján egyébként kin volt Laibach poló? Vagy arról sem tehet, mert azt meg az anyja adta rá? Szánalmas....
Idézet
 
 
+3 #15 Rum Kálmán 2017-12-29 13:20
Idézet - Sör Kálmán:
Az illud zavarbaejto, de izgalmas volt, az uj meg kemeny es unalmas. Death metal, igen, de nem tobb. Tuckerben meg semmi egyeniseg vagy karakter nincs sajnos.


Mert David Vincent aztán akkora nagy egyéniség.
Már igen rég a Genitorturersel lejáratta magát.
Inkább vissza se kellett volna jönnie a bandába.
Idézet
 
 
-3 #14 19EmpEroR75 2017-12-29 12:32
Oké.
Idézet
 
 
+1 #13 Bor Kálmán 2017-12-29 12:31
Idézet - 19EmpEroR75:
Írhatnám, hogy nem utólag tettem be, de egyrészt fölösleges lenne, másrészt természetesen igazad van. Mint mindig.
Amúgy a "Jó ez az új nicknév, Sör Kálmán. Ötletes. Pihenteted a régi, megszokott neveket?" már a 2. bekezdésben volt (ki is másoltad a válaszkommentbe n). De természetesen ez is mellékes.


Dehat te szerkesztgeted at a sajat hozzaszolasaida t utolag (ez is eredetileg csak annyi volt, hogy "oke"), es nekem kell vedekeznem? Odanezz, most meg mi a nevem! Felhaborito!
Idézet
 
 
-12 #12 19EmpEroR75 2017-12-29 12:12
Írhatnám, hogy nem utólag tettem be, de egyrészt fölösleges lenne, másrészt természetesen igazad van. Mint mindig.
Amúgy a "Jó ez az új nicknév, Sör Kálmán. Ötletes. Pihenteted a régi, megszokott neveket?" már a 2. bekezdésben volt (ki is másoltad a válaszkommentbe n). De természetesen ez is mellékes.
Idézet
 
 
+5 #11 Sör Kálmán 2017-12-29 12:05
Idézet - 19EmpEroR75:
Sör Kálmán: érdekes, hogy a kommentem 2. bekezdését nem kérted ki magadnak. Úgyhogy ha megengeded, magadra hagynálak saját magaddal és a nickneveiddel, hadd szórakozz kedvedre a zöld-piros gombokkal.


Haha, a szemelyeskedos reszt utolag tetted bele. Amikor reagaltam, akkor meg nem volt ott ez a dedos pluszminuszos hisztid. Ugyan hagyjal mar ezzel a hulyeseggel, dehogy kerem ki magamnak, ez csak egy beszelgetes.
Idézet
 
 
-4 #10 19EmpEroR75 2017-12-29 11:58
Sör Kálmán: érdekes, hogy a kommentem 2. bekezdését nem kérted ki magadnak. Úgyhogy ha megengeded, magadra hagynálak saját magaddal és a nickneveiddel, hadd szórakozz kedvedre a zöld-piros gombokkal.
Idézet
 
 
+1 #9 Sör Kálmán 2017-12-29 11:55
Idézet - 19EmpEroR75:
Sör Kálmán: A Covenant és a Domination a kedvenced, ami minden klasszikus MA-féle Death Metalt jegyet magán hordoz, az új meg dögunalom, amivel visszakanyarodt ak a klasszikus ára felé, ellenben szórakoztatónak tartod az Illud-ot?
Jó ez az új nicknév, Sör Kálmán. Ötletes. Pihenteted a régi, megszokott neveket?


Igen, mert a regi klasszikus lemezeken jo dalok voltak, nem csak agyatlan dongoles. A morbid angelt ez emelte ki. Az ujrol egyszeruen egy dalra sem emlekszem, hogy az mekkora tema vagy micsoda hangulat. En nem a death metalt szeretem, hanem a zenet.
Idézet
 
 
+5 #8 19EmpEroR75 2017-12-29 11:49
Sör Kálmán: A Covenant és a Domination a kedvenced, ami minden klasszikus MA-féle Death Metal jegyet magán hordoz, az új meg dögunalom, amivel visszakanyarodt ak a klasszikus ára felé, ellenben szórakoztatónak tartod az Illud-ot?
Jó ez az új nicknév, Sör Kálmán. Ötletes. Pihenteted a régi, megszokott neveket? De látom a szokásos mínusz-plusz párbaj már beindult. Még szerencse, hogy saját magaddal ennyire egyetértesz...
Idézet
 
 
+3 #7 Sör Kálmán 2017-12-29 11:40
Idézet - 19EmpEroR75:
Az Illud... lemezre 3 dalt írt Vincent: "Omni Potens", "I Am Morbid", "Radikult". 6-ot Trey és Vincent, 2 Destructhor. Összesen 4 dal van azon a lemezen, amik nálam megütnek egy bizonyos szintet, és hallom nyomokban a jellegzetes MA-ízt. A "Existo Vulgoré", a "Nevermore", "10 More Dead", és a "Blades for Baal". A többi nekem vagy simán MA-mágia-mentes, vagy csak szerintem is szimplán ostoba, mint a "Radikult". Érdekes, a szimplán ostoba dalokat kivétel nélkül Vincent jegyzi, a 6 közös szerzeményt pedig együtt lapátolták össze Trey-jel, vagyis sajnos azért a lemezért mindketten felelősek. Az ének pedig tényleg szokatlanul hangos, mégha ez a nyilatkozat sajnos valóban utólagos szarhajigálás.
Az meg, hogy mennyire egyedi az Illud...? Hát, ha a Rammsteim, Rob Zombie, Manson utánérzést nem számítom, nekem semennyire, mert ahogy én látom, az ötletek kimerültek a hatásokban (és igen, ez Trey-re is vonatkozik sajnos).
Vagyis nekem az új album minden hibájával együtt ezerszer inkább szerethetőbb, mint az Illud volt.


Felsoroltad a 4 darab sima death metal szamot az illudrol, mint szamodra ertekelheto dalt, nyilvanvalo, hogy az uj ezerszer inkabb szeretheto neked. En szemely szerint halalra unom magam az uj lemezen, ugyhogy pont forditva allunk. Amaz legalabb szorakoztato volt. Amugy meg a covenant es a domination a kedvencem.
Idézet
 
 
+10 #6 19EmpEroR75 2017-12-29 11:27
Az Illud... lemezre 3 dalt írt Vincent: "Omni Potens", "I Am Morbid", "Radikult". 6-ot Trey és Vincent, 2 Destructhor. Összesen 4 dal van azon a lemezen, amik nálam megütnek egy bizonyos szintet, és hallom nyomokban a jellegzetes MA-ízt. A "Existo Vulgoré", a "Nevermore", "10 More Dead", és a "Blades for Baal". A többi nekem vagy simán MA-mágia-mentes, vagy csak szerintem is szimplán ostoba, mint a "Radikult". Érdekes, a szimplán ostoba dalokat kivétel nélkül Vincent jegyzi, a 6 közös szerzeményt pedig együtt lapátolták össze Trey-jel, vagyis sajnos azért a lemezért mindketten felelősek. Az ének pedig tényleg szokatlanul hangos, mégha ez a nyilatkozat sajnos valóban utólagos szarhajigálás.
Az meg, hogy mennyire egyedi az Illud...? Hát, ha a Rammstein, Rob Zombie, Manson utánérzést nem számítom, nekem semennyire, mert ahogy én látom, az ötletek kimerültek a hatásokban (és igen, ez Trey-re is vonatkozik sajnos).
Vagyis nekem az új album minden hibájával együtt ezerszer inkább szerethetőbb, mint az Illud volt.
Idézet
 
 
+4 #5 Sör Kálmán 2017-12-29 11:22
Az illud zavarbaejto, de izgalmas volt, az uj meg kemeny es unalmas. Death metal, igen, de nem tobb. Tuckerben meg semmi egyeniseg vagy karakter nincs sajnos.
Idézet
 
 
+9 #4 Wendiii 2017-12-29 10:15
Egy zenész ismerősöm mondta, hogy lehet, hogy az új album visszakanyarodá s a death metalhoz, de az Illudban sokkal több volt az egyediség. Teljesen egyetértek vele. Ezt az újat hallgatom újra és újra, de 1. nem igazán emlékszem momentumokra, 2. a felénél már unatkozom. Soha, egyetlen albumuknál sem éreztem még ezt, és ez számomra igencsak aggasztó.
Valahogy egyébként azt sem értem, hogy miért nem játszanak a David Vincent-féle lemezekről. Ez olyan, mintha a Maiden ignorálná az első két lemezt csak azért, mert azon Paul Di'Anno énekelt, és a későbbi karrierje folyamán is rendszeresen adta elő azokat a dalokat.
De Trey jelen nyilatkozata alapján számomra úgy tűnik, hogy nem fogy a lemez, és kell egy kis extra hírverés. Sajnálom.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

The Winery Dogs - Budapest, Barba Negra Music Club, 2016. február 17.

 

Peter Gabriel - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. május 6.

 

Portnoy, Sheehan, MacAlpine, Sherinian - Budapest, PeCsa Music Hall, 2012. október 19.

 

Helstar - Budapest, Club 202, 2012. szeptember 12.

 

Megadeth - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2011. április 8.

 

Overkill - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.