Shock!

december 23.
hétfő
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

„Félmillió dollárt fizettek volna nekünk két koncertért, de Rachel nem akarta megcsinálni”

0428basrachelSebastian Bach – egyelőre – semmi rosszat nem mondott Tony Harnellről, a Skid Row új énekeséről, illetve a zenekar döntéséről, viszont egy friss interjújából egyértelműen kiviláglik: rajta megint nem múlt volna semmi, ha visszahívják. A frontember szerint teljesen nonszensz Rachel Bolan basszusgitáros notórius ellenállása az üggyel kapcsolatban.

„Nem. Rachel Bolannel eleve tizenkilenc éve nem beszéltem", felelte Bach a Loudwire kérdésére, amikor arról faggatták, tényleg nem kereste-e meg a Skid Row, mielőtt Tony Harnellt állították volna Johnny Solinger helyére. „Utoljára 1996-ban beszéltem vele. Hadd ismételjem meg: tizenkilenc évvel ezelőtt. Szóval nem, nem került szóba semmi ilyesmi. Két dolgot persze így sem értek. Egyfelől: hogyan haragudhatsz valakire valami olyasmiért, amit tizenkilenc éve követett el? Tényleg, beszéljünk már komolyan: nem arról van szó, hogy a múlt héten összefutottunk, és lelöktem a lépcsőn, vagy bármi, hanem tizenkilenc éve még csak nem is láttam a csávót! Nem is tudom, mit mondhatnék erre. Ez egyszerűen elmebaj. A másik, hogy bocsánatot szeretnék kérni a világ összes Skid Row-rajongójától, amiért a Skid Row nem adja meg a megfelelő elismerést a saját örökségének. Megveszem 180 grammos vinylen az Amoeba Recordsnál például a Rush Fly By Night lemezét, ami a világ legnagyszerűbb érzése. Tök izgalmas, hogy kihozzák ezeket a lemezeket, én meg vehetek belőlük egy új példányt a régi csomagolással, matricákkal, letöltéssel együtt. A Rush Sector One box setjében lévő posztert még a garázsunkban is kitettem, mert az ilyesmi tök poén. A Skid Row-rajongóknak viszont nincs meg ez a lehetőségük, és szeretném leszögezni, hogy ez nem rajtam múlik. Megszakad a szívem, hogy huszonöt évvel ezelőtt jött ki az első albumunk, de ennek ellenére sem jelent meg 180 grammos bakeliten, poszterrel, miegyébbel. Megbolondulok ettől, ha tudni akarjátok az igazságot."

Bach szerint mindez semmit sem vonna maga után, nem kéne újjáalakulni hozzá, sőt, ha Rachel Bolannek annyira ellenére van a vele folytatott kommunikáció, még csak erre sincs feltétlenül szükség. „Ahhoz, hogy ez a szar elkészüljön, még csak egy helyiségben sem kell tartózkodnom azokkal a fickókkal. Miért nem becsüljük meg az örökségünket úgy, mint akármelyik másik zenekar? Adjunk ki egy DVD-t, egy bakelitet, egy box setet! Szóval bocsánatot kérek a rajongóimtól és a Skid Row rajongóitól is. Sajnálom, hogy nem élvezhetitek, amit annak idején nektek csináltunk, mert egyszerűen nem létezik. Még a videóinkkal sem jött ki egy DVD. Nem teheted meg, hogy megveszed DVD-n az 18 & Life klipjét, mert nem létezik. Miért? Komolyan, miért? Baromi lehangoló közös üzletben lenni olyan arcokkal, akik napi rendszerességgel szegik meg a közös vagyonunk kezelésével kapcsolatos kötelezettségeiket. Merthogy még mindig egy cégben vagyok velük, én is tagja vagyok a vállalatnak: én, Snake és Rachel. Mi hárman alkotjuk a céget, nem a helyettesítő énekes, ő nincs benne ebben. Ajánlatot kaptunk egy újjáalakuló bulira a brit Sonisphere-en, és most már nyugodtan elárulhatom a részleteket, mert semmi sem lett belőle: két koncertet akartak, egyet pénteken, egyet pedig szombaton, amelyekért egyenként 250 ezer dollárt kaptunk volna. Félmillió dollárt fizettek volna nekünk, és Rachel nem akarta megcsinálni! Tényleg lehangoló, ha egy cégben vagy valakivel, és nemet mondanak a munkádra."

Bach korábban is többször egyértelművé tette: a Skid Row-n belül szerinte kizárólag a basszusgitáros miatt futott zátonyra minden egyes eddigi kísérlet, amely a klasszikus felállás újonnani összehozatalára irányult.

 

Hozzászólások 

 
+6 #22 bogar 2015-04-29 09:19
Idézet - Marci:
Idézet - Martin:
A Skid Row még véletlenül sem volt az a szépfiú banda. És azért már ne is haragudjatok meg, de attól hogy Bach modellkedett is elég távol álltak az akkori Glamtől kinézetben. Egyébként meg oké, Bach 1, de a másik 4? Mert hogy a másik 4 szerintem elég Old School Metalos kinézettel bírt. Bolan a bőrcuccal meg bakanccsal, Hill, Snake és Affuso pedig a farmermellényes korszak zászlóvivőjekén t loboncos csapzott séróval és borostával nem igazán voltak azok a tipikus szép fiúk. :D
Kb. annyira voltak ők azok mint a Guns N Roses vagy a Nirvana (ha már 90's évek eleje)...
A zenéjük meg igazi Heavy Metal volt! Aki itt rinyál meg fikázik hogy közük nem volt hozzá az meg sem hallgatta mert egy rossz buzi akinek csak az a metal amiben hörögnek meg darálnak mint az állat...(na meg gondolom akkor a szarfaszú metalcoe-os pozőröket is kedveli akik nyivákolnak és hörögnek...te úristen, ahhoz aztán kell énektudás...)
Erre csak annyit írnék hogy oké, Slayer. Az Metal mert darálnak és hörögnek is benne.
Akkor a Judas Priest, az Iron Maiden és a Black Sabbath csak Hard Rock mert náluk sosem volt hörgés?
-_-


Mikor volt horges a Slayerben? Lemaradtam.


Lombardo kiválásakor.
Idézet
 
 
+2 #21 Marci 2015-04-29 08:55
Idézet - Martin:
A Skid Row még véletlenül sem volt az a szépfiú banda. És azért már ne is haragudjatok meg, de attól hogy Bach modellkedett is elég távol álltak az akkori Glamtől kinézetben. Egyébként meg oké, Bach 1, de a másik 4? Mert hogy a másik 4 szerintem elég Old School Metalos kinézettel bírt. Bolan a bőrcuccal meg bakanccsal, Hill, Snake és Affuso pedig a farmermellényes korszak zászlóvivőjekén t loboncos csapzott séróval és borostával nem igazán voltak azok a tipikus szép fiúk. :D
Kb. annyira voltak ők azok mint a Guns N Roses vagy a Nirvana (ha már 90's évek eleje)...
A zenéjük meg igazi Heavy Metal volt! Aki itt rinyál meg fikázik hogy közük nem volt hozzá az meg sem hallgatta mert egy rossz buzi akinek csak az a metal amiben hörögnek meg darálnak mint az állat...(na meg gondolom akkor a szarfaszú metalcoe-os pozőröket is kedveli akik nyivákolnak és hörögnek...te úristen, ahhoz aztán kell énektudás...)
Erre csak annyit írnék hogy oké, Slayer. Az Metal mert darálnak és hörögnek is benne.
Akkor a Judas Priest, az Iron Maiden és a Black Sabbath csak Hard Rock mert náluk sosem volt hörgés?
-_-


Mikor volt horges a Slayerben? Lemaradtam.
Idézet
 
 
+6 #20 deniro2 2015-04-29 08:40
Elég nevetséges dolog, mikor egyesek egy zenekart és főleg az általuk készített zenét az alapján ítélnek meg, hogy hogy néznek ki a tagok...

Idézet - Martin:
A Skid Row még véletlenül sem volt az a szépfiú banda...
Idézet
 
 
+2 #19 bogar 2015-04-28 19:54
Válasszuk kettő Bach mondókáját. Az újjáalakuló turné kapcsán most siránkozik, hogy elmaradt a 25 éves turné. De jövőre ismét lesz egy 25 éves jubileum. (Slave To The Grind) Tuti, hogy arra is fognak ajánlatokat kapni. Bach most jelezte, hogy készen áll és szerintem ennyi a lényeg.

Másrészt ott vannak az újrakiadások! Én személy szerint szívesen feltennék a polcra valami jóféle cuccot. Legyen az dvd, díszdobozos cd, vagy bakelit! Ha a Pantera - még életben, és híresen rosszban lévő - tagjai meg tudtak egyezni az újrakiadásokról , akkor talán Bolan és Bach is tudnának kommunikálni ügyvédeken keresztül.
Idézet
 
 
#18 Zoli 2015-04-28 19:44
Nekem a skid row bejött anno, de az igazsághoz hozzátartozik hogy nem voltak egy olyan heavy metal banda mint mondjuk az omen vagy a vicious rumors, esetleg a crimson glory. Inkább keménykedtek csak, szerettek pózolni, de azt elég jól csinálták el kell ismerni...alapvetően jó számokat is írtak. Nem az undergroundból jöttek gyorsan értek el nagy sikereket, aztán nem tudtak fennmaradni.
Idézet
 
 
+4 #17 Sanctus 2015-04-28 19:26
Tekerjük vissza egy kicsit.

"Én nem a múltban élek, haver. Nézd csak meg, bevettek egy szőke énekest a helyemre, és hakniznak folyamatosan, amíg én egy gyilkos új lemezzel turnézom. Semmi pénzért nem mennék vissza, nem lesz újjáalakulás, örülök hogy a saját dolgaimmal foglalkozhatok."

Na vajon ki mondta ezt pár évvel ezelőtt?
Idézet
 
 
+6 #16 Martin 2015-04-28 18:13
A Skid Row még véletlenül sem volt az a szépfiú banda. És azért már ne is haragudjatok meg, de attól hogy Bach modellkedett is elég távol álltak az akkori Glamtől kinézetben. Egyébként meg oké, Bach 1, de a másik 4? Mert hogy a másik 4 szerintem elég Old School Metalos kinézettel bírt. Bolan a bőrcuccal meg bakanccsal, Hill, Snake és Affuso pedig a farmermellényes korszak zászlóvivőjekén t loboncos csapzott séróval és borostával nem igazán voltak azok a tipikus szép fiúk. :D
Kb. annyira voltak ők azok mint a Guns N Roses vagy a Nirvana (ha már 90's évek eleje)...
A zenéjük meg igazi Heavy Metal volt! Aki itt rinyál meg fikázik hogy közük nem volt hozzá az meg sem hallgatta mert egy rossz buzi akinek csak az a metal amiben hörögnek meg darálnak mint az állat...(na meg gondolom akkor a szarfaszú metalcoe-os pozőröket is kedveli akik nyivákolnak és hörögnek...te úristen, ahhoz aztán kell énektudás...)
Erre csak annyit írnék hogy oké, Slayer. Az Metal mert darálnak és hörögnek is benne.
Akkor a Judas Priest, az Iron Maiden és a Black Sabbath csak Hard Rock mert náluk sosem volt hörgés?
-_-
Idézet
 
 
+1 #15 Den 2015-04-28 17:14
Idézet - Tulus:
Azt mondja "anyád picsája" :-D

A káromkodós úrnak üzenem:

Ha jól tudom, akkor Bachot még divatlapokban is fotózták, vagy esetleg a kékosztrigában, de valahol mindenképpen.
Ugyanolyan szépfiúk, mint az összes hasonló kaliberű banda.

De ez miért fáj neked?

Tudom,h fotózták,tudom, h szépfiú forma stb.,és h,mért fáj ez nekem? mert mindenki csak ezt látja benne és a külseje miatt 1kalap alá veszik őt,más flancos sztárokkal akik viszont csak műmájerek!!! na meg jössz ezzel a kékosztriga dumával,buzinak tartod vagy mi? 1buzi csinál ilyet: https://www.youtube.com/watch?v=109IvSmPLsY

kb. 1:25-től nekiugrik 1fickónak,mert az fejbedobta,ezér t lett 1 seb a fején,ennek ellenére visszament és folytatta a koncertet,szóva l ne mondd nekem,h ugyanolyan szépfiú mint az összes többi...
Idézet
 
 
+1 #14 Tulus 2015-04-28 16:50
Azt mondja "anyád picsája" :-D

A káromkodós úrnak üzenem:

Ha jól tudom, akkor Bachot még divatlapokban is fotózták, vagy esetleg a kékosztrigában, de valahol mindenképpen.
Ugyanolyan szépfiúk, mint az összes hasonló kaliberű banda.

De ez miért fáj neked?
Idézet
 
 
+4 #13 Den 2015-04-28 16:41
Idézet - Jézus:
Az anyád picsáján kívül nem sok használható érved volt, hogy miért is kemények ők, kurvára meg is győztél a felháborodott rajongásból táplálkozó személyeskedése ddel. Persze a David Bowie típusú glamnél minden bizonnyal férfiasabbak, de inkább hasonlítsd őket egy Slayerhez, vagy mondjuk egy Obituary-höz, aztán talán rájössz, hogy tényleg kislányokról beszélünk.
http://static1.purepeople.com.br/articles/0/10/24/0/@/79474-sebanstian-bach-skid-row-620x0-2.jpg
El ne piruljak ettől az "odapirítós", "gyilkos" korszaktól.

Idézet - Den:
Idézet - Jézus:
Kurva idegesítő ez a folyamatos médiaháború az elvileg hűdekemény metál-arcoktól. Jó, ők épp nem azok, a Skid Rowt is épp azért nem élvezem, mert kisminkelt, kivasalthajú kislányarcú tinisztárok voltak azok a hű de kemény rockerek.

Anyád picsája!A Skid Row azért nem aza flancos kinézetű banda,legalábbi s abban a korban még viszonylag átlagosan néztek ki a töbibiekhez képest,ha még a Poison-t említed vagy Cinderella-t aszondom igazad van,Skid Row-ék inkább nagyrészt szakad farmercuccokban nyomultak.najó talán Bach néha flancosabb volt a kelleténél,de akkor sem voltak agyonsminkelve meg ilyesmi,mer ezzel az erővel a GNR-t meg lehetne ezzel vádolni....


Tudtam,tudtaam! !!,annyira tudtam..........súlyos téteket tettem volna rá,h most befogsz dobni 1 képet Bach-ról,és tényleg!!!Ismer em a Slayert,pl. az Anthrax meg a Megadeth korábban volt kedvencem mint a Skid Row,a Slayer-t is kedvelem,de a Skid Row korai korszakát sokkal inkább a részemnek érzem,a Slayer-nél sosem volt olyan ,h úgy éreztem volna;ígen erről van szó,ez érzés bennem is ottlakozik!, -órákig lehetne erről vitatkozni de fölös lenne
Idézet
 
 
#12 Venter 2015-04-28 16:29
Ezért nevetségesek a metalosok.
Idézet
 
 
+17 #11 Marci 2015-04-28 16:20
Nem kene mindent slayerhez meg death metalhoz viszonyitani, ez a faszosszemeros ki a kemeny-vita meg egyebkent is roppant gyermeteg.
Idézet
 
 
-3 #10 Jézus 2015-04-28 16:13
Az anyád picsáján kívül nem sok használható érved volt, hogy miért is kemények ők, kurvára meg is győztél a felháborodott rajongásból táplálkozó személyeskedése ddel. Persze a David Bowie típusú glamnél minden bizonnyal férfiasabbak, de inkább hasonlítsd őket egy Slayerhez, vagy mondjuk egy Obituary-höz, aztán talán rájössz, hogy tényleg kislányokról beszélünk.
http://static1.purepeople.com.br/articles/0/10/24/0/@/79474-sebanstian-bach-skid-row-620x0-2.jpg
El ne piruljak ettől az "odapirítós", "gyilkos" korszaktól.

Idézet - Den:
Idézet - Jézus:
Kurva idegesítő ez a folyamatos médiaháború az elvileg hűdekemény metál-arcoktól. Jó, ők épp nem azok, a Skid Rowt is épp azért nem élvezem, mert kisminkelt, kivasalthajú kislányarcú tinisztárok voltak azok a hű de kemény rockerek.

Anyád picsája!A Skid Row azért nem aza flancos kinézetű banda,legalábbi s abban a korban még viszonylag átlagosan néztek ki a töbibiekhez képest,ha még a Poison-t említed vagy Cinderella-t aszondom igazad van,Skid Row-ék inkább nagyrészt szakad farmercuccokban nyomultak.najó talán Bach néha flancosabb volt a kelleténél,de akkor sem voltak agyonsminkelve meg ilyesmi,mer ezzel az erővel a GNR-t meg lehetne ezzel vádolni....
Idézet
 
 
+2 #9 cápaidomár 2015-04-28 15:31
Szerintem ez tök egyszerű, csak egyesek túlbonyolítják. Rachel az, aki már túllépett ezeken a majdnem 20 éves szarságokon, és ő az, aki ezt az egészet már rég lezárta. Örökre, és tartja is magát ehhez. Ez miért baj? Szerintem ez remek, és személyes tapasztalatból mondom: száz százalékig meg tudom őt érteni.
Tehát vége van, és nem akar visszamenni a múltba ellentétben Bach "művész úrral", aki jellemzően rögtön rá is tért a dolog anyagi vonzatára (tudom, az is fontos, nem vagyok naiv, de szerintem fél milla ide, vagy oda ezeknek a hiper-celebeknek már meg se kottyan).

Bachnak az a gondja, hogy megint nem az történik, amit ő akar. Szerintem (de csak szerintem), ez az igazság.
A nyilatkozatából látszik ,hogy szerinte a múlt lezárása valamiféle újrakezdés lenne, vagy valami ilyesmi, de mindegy is, ha valaki fogalomzavaros...
Idézet
 
 
+10 #8 Marci 2015-04-28 15:09
Idézet - Den:
Idézet - Jézus:
Kurva idegesítő ez a folyamatos médiaháború az elvileg hűdekemény metál-arcoktól. Jó, ők épp nem azok, a Skid Rowt is épp azért nem élvezem, mert kisminkelt, kivasalthajú kislányarcú tinisztárok voltak azok a hű de kemény rockerek.

Anyád picsája!A Skid Row azért nem aza flancos kinézetű banda,legalábbi s abban a korban még viszonylag átlagosan néztek ki a töbibiekhez képest,ha még a Poison-t említed vagy Cinderella-t aszondom igazad van,Skid Row-ék inkább nagyrészt szakad farmercuccokban nyomultak.najó talán Bach néha flancosabb volt a kelleténél,de akkor sem voltak agyonsminkelve meg ilyesmi,mer ezzel az erővel a GNR-t meg lehetne ezzel vádolni.De a lényeg h,nem holmi közönséges nyerészkedő banda voltak,olyan energikusan és keményen nyomták,ahogy azt nemsokan,őrült nagy kirohanásokkal, és persze néha balhékkal koncerteztek,és ahhoz képest h,milyen fiatalok voltak tényleg átkozottul jól nyomták,sajátos dalokkal amik nemcsak az akkoriban jólbevált témákról szóltak mint pl. most mekkora buli van,meg h ma este akarlak téged meg ilyenek,ők azért 1fokkal eredetibbek voltak,számomra a 89-93 közti Skid Row maga a vadóc fiatalság,ami azt mondja,hé bazdmeg én fiatal vagyok és nem állíthatsz meg,ha kell az arcoba mászok és még le is verlek,mert nem hagyom magam elnyomni,annyi h,nem hangoztatték ezt minden 1es dalukban,de ha kellet odapirítottak,d e ez sajna 1rövidéletű ám annál gyilkosabb korszak volt tőlük,az írásomból azt is hihetnéd,h ez most akkor 1ilyen ócska punk zenekar,akik ész nélkül játszák a fejüket,de többről van szó mert punk-os attitűd-öt sikerült hardrock szintű dalokba önteniük és ez számomra az1ik legcsúcsabb dolog ami létezik


Szép hosszú mondat és még nincs is vége.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Alter Bridge - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Queensryche - Budapest, Club 202, 2013. október 23.

 

Anthrax - Budapest, Budapest Park, 2013. július 30.

 

Volbeat - Budapest, PeCsa Music Hall, 2013. június 18.

 

Destruction - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Wackor - Budapest, Kultiplex, 2005. október 8.