Shock!

december 23.
hétfő
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Skid Row: szó sem volt kilépésről, Solingert kirúgták

0413rachelJohnny Solinger, a Skid Row-ból bő egy hete távozott énekes nem bontotta ki az igazság minden részletét, amikor arról írt sajtónyilatkozatában, hogy ő lépett ki a zenekarból, Rachel Bolan basszer ugyanis egyértelművé tette: valójában a zenekar rúgta ki a frontembert. A Skid Row máris nagyban próbál az új emberrel, a TNT-ből ismert Tony Harnell-lel.

„Szabadon engedtük Johnnyt", mondta Bolan a One On One With Mitch Lafon podcastben. „A közlemény, amit erről kiadott, nem igazán volt helytálló az ő részéről... Igen, mi engedtük útnak. Ha mi adjuk ki előbb a nyilatkozatot, abban az szerepelt volna, hogy baráti búcsút vettünk egymástól, de ettől még a lényeg ennyi. Történtek bizonyos dolgok a turnékon, amik elgondolkodtattak bennünket, és ezek már folytak egy ideje. De nem fogok rosszakat mondani a srácról. Néha úgy érzed, hogy valaki nem tesz bele száz százalékot mindenbe, miközben a Skid Row mindnyájunk számára rendkívül fontos, és minőségi fellépésekkel, minőségi dalokkal akartunk továbbmenni, szóval úgy döntöttünk, itt az ideje a változásnak."

A zenekar tudatosan intézte ennyire gyorsan az énekescserét, ugyanis pontosan tisztában voltak vele: ha Solinger távozása után hosszabb ideig üresedés támad a fronton, egyből beindul a pletykagyár Sebastian Bach visszatéréséről. „Egy ilyen helyzetből pedig nem lehet győztesen kijönni. Az emberek egyből azt gondolják majd, hogy jön az újjáalakulás, pedig szó sem volt ilyesmiről, innentől fogva a Skid Row-ról és az új énekesről, Tony Harnellről szól a történet. Évek óta ismerjük őt, konkrétan a karrierünk kezdete óta, és noha sosem voltam nagy TNT-fanatikus, Tony Harnellnek rajongója voltam, akárcsak Snake és Scotti. Így amikor meghoztuk a döntést arról, hogy körbenézünk, az ő neve is felmerült. Van ebben valami vicces, mert pár évvel ezelőtt, karácsonykor találkoztam Tonyval New Yorkban, és együtt vacsoráztam vele meg egy másik haverral. Dumálgattunk, és megemlítette, hogy felhívhattuk volna, amikor 1999-ben új énekessel indultunk újra... És ez is beugrott, amikor meghoztuk most a döntést, így gyorsan kapcsolatba is léptünk vele. Ma is megvan a hangja, jól néz ki, így aztán adtunk egy esélyt neki, és minden remekül ment a közös próbákon. Már fel is vettünk vele egy dalt, néhány videót is forgattunk."

Rachel szerint a Skid Row-tábor egyelőre jól reagált Harnellre, aki egyébként nem próbaidős a bandában, hanem fixen ő az új emberük. „Nem időleges dologról van szó, bár ha ránk un és lelép, az nyilván új helyzetet teremt", nevetett. „De most remekül mennek a dolgaink, és roppant izgatottak vagyunk a jövőnk, a turnézás miatt. Hamarosan egy sor dátumot jelentünk be!"

A Skid Row új, már Harnell-lel készítendő új EP-je az év második felére várható.

 

Hozzászólások 

 
+1 #17 Martin 2015-04-13 20:39
Idézet - kaffer:
Idézet - Martin:
ui.:Egyébként a TNT énekesét nem Dobrády Ákosnak hívták? o.O


Ilyeneket honnan tudna egy rocker ember ?? :)


Jogos! :D
Idézet
 
 
+3 #16 kaffer 2015-04-13 20:35
Idézet - Martin:
ui.:Egyébként a TNT énekesét nem Dobrády Ákosnak hívták? o.O


Ilyeneket honnan tudna egy rocker ember ?? :)
Idézet
 
 
+6 #15 Martin 2015-04-13 16:58
ui.:Egyébként a TNT énekesét nem Dobrády Ákosnak hívták? o.O
Idézet
 
 
-2 #14 Martin 2015-04-13 16:56
Szerintem ez hülyeség volt tőlük! Két olyan király EP után mint a tavalyi és tavaly előtti egy ilyen döntést meghozni...faszság volt bárhogy is nézzük. Solinger annak idején új életet lehelt egy kihalóban lévő bandába, abból meg simán oroszlánrészt vállalt magának hogy ma itt legyen a Skid Row ahol és ne sírják vissza Bachot. Lehet őt utálni, de egy valamit nem lehet rá mondani.:Hogy csak egy Bach másolat lett volna. Nem is akart Bachá vállni és nem is vált, mert ő megmaradt önmagának. Annak a laza Cowboy arcnak aki a szólólemezein volt.(Egyébként ha még nem hallgattátok meg őket, feltétlen tegyétek meg, kurva jók!) Van egyénisége, egyéni a hangja is, jó frontemberi kiállása van, ráadásul a színpadon is képes volt olyan produkciókat adni hogy senki sem hiányolta Bachot még a régi dalok játszása közben sem. És akkor egy ilyen énekest kibasznak csak hogy hozzanak helyette egy ilyen old school arcot. Ezek nem normálisak. Harnell sem hangilag, sem frontemberileg nem éri el sem Solinger sem Bach szintjét. Meg fogom majd hallgatni azért az új Skid Row lemezt abban reménykedve hogy tévedek, de gyanítom hogy nem lesz túl acélos ezzel az énekessel...
Idézet
 
 
+5 #13 tama1975 2015-04-13 16:11
Hát Skid Row néven a produkció azért a Bas utáni időszakban eléggé akadozott, lemezek is igen nehezen tudtak születni és a banda fénye sem közelítette meg a korábbi időszakot. Nagyon ritka, hogy a hangszeresek egy karizmatikus frontember után tovább tudnak lépni (vannak persze kivételek) és ez szerintem a SR esetében sem sikerült. Ne legyen igazam, de szerintem kb. bárkit bevehetnek (akár még magát Bas-t is), a varázs a Subhuman Race után végleg kiveszett a bandából :(
Idézet
 
 
+3 #12 cápaidomár 2015-04-13 13:14
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - cápaidomár:
A kirúgták és az útjára engedték mióta szinonimák?

Olvassunk a sorok között... De egyébként volt egy másik interjú is, ahol még egyértelműbben fogalmaztak:

"Contrary to what he may be saying — and this is not a 'he said, she said' thing — this is something that we had discussed for a while. And it was our decision and we made the call and informed him that we were making a change and we were gonna be going forward as SKID ROW with a new singer."

Csűrhetjük-csavarhatjuk, ők meg nem akarnak belerúgni Johnnyba, de ez bizony egyértelműen azt jelenti, hogy kirúgták.


Aha. Akkor kirúgták, és pont. Minek túlbonyolítani? Fölösleges.

Idézet - Tóth Szalai Márton Pablo:
Hu, hát elnézést, nem nagyon ismerem az együttest, néhány albumot hallgattam tőlük, nem tetszett, jegeltem. De ha így van, akkor szerencse hogy a zene sem tetszett, mert minden szépfiú imidzsű bandával kapcsolatban van valami fura, leküzdhetetlen ellenszenvem.


Nekem is.
Idézet
 
 
+5 #11 cápaidomár 2015-04-13 13:11
Na, mi van? hol a szövegem?
Idézet
 
 
+5 #10 cápaidomár 2015-04-13 13:10
Idézet
 
 
+4 #9 Tóth Szalai Márton Pablo 2015-04-13 12:56
Hu, hát elnézést, nem nagyon ismerem az együttest, néhány albumot hallgattam tőlük, nem tetszett, jegeltem. De ha így van, akkor szerencse hogy a zene sem tetszett, mert minden szépfiú imidzsű bandával kapcsolatban van valami fura, leküzdhetetlen ellenszenvem. Szó szót ne érjen, én voltam a tudatlanul belepofázó, amit röstellek, de komolyan. Na de hát hajrá, váljék be az új tag.
Idézet
 
 
+4 #8 Draveczki-Ury Ádám 2015-04-13 12:54
Idézet - cápaidomár:
A kirúgták és az útjára engedték mióta szinonimák?

Olvassunk a sorok között... De egyébként volt egy másik interjú is, ahol még egyértelműbben fogalmaztak:

"Contrary to what he may be saying — and this is not a 'he said, she said' thing — this is something that we had discussed for a while. And it was our decision and we made the call and informed him that we were making a change and we were gonna be going forward as SKID ROW with a new singer."

Csűrhetjük-csavarhatjuk, ők meg nem akarnak belerúgni Johnnyba, de ez bizony egyértelműen azt jelenti, hogy kirúgták.
Idézet
 
 
+2 #7 cápaidomár 2015-04-13 12:45
A kirúgták és az útjára engedték mióta szinonimák?
Van hangja, és még jól is néz ki... Talán levetkőztették a próbán? :-P
Idézet
 
 
+11 #6 kaffer 2015-04-13 12:27
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - Tóth Szalai Márton Pablo:
Jól néz ki? Mi? Nem külleme báját vitatom, de ez fontos? Vagy félrefordítás?


Hát náluk gondolom fontos a színpadi megjelenés, meg az hogy poszterarc legyen. Nem bűn ez. Vannak zenekarok akiknél ez is számít.
Furcsának találtam én is, mert régebben szerintem jobban futott ez a zenekar, és legalább annyi nő,csaj, lány tapadt rá a zenéjükre gondolom, mint amennyi férfi, srác, fiú, és akkoriban ők is fiatalabbak voltak, biztos hogy fontos volt hogy jól nézzenek ki. De mostanra azért finoman szólva se tartoznak a fő sodorba, csak ezért tartom furcsának. Meg a poszterek ideje is lejárt. Meg az MTV se játszik már, hogy a videókba szépfiúk rohangáljanak. De ha nekik ez számít, azon sincs mit csodálkozni. Szerintem.


Persze hogy számít hogy hogy néz ki! Azért képzeld már el a Skid Row-t egy Zámbó Árpyval ...
Na ugye ! :)
Idézet
 
 
+5 #5 bogar 2015-04-13 12:22
Idézet - Tóth Szalai Márton Pablo:
Jól néz ki? Mi? Nem külleme báját vitatom, de ez fontos? Vagy félrefordítás?


Ezt úgy is lehet érteni, hogy nem elhanyagolt, sportos, stb... Vessük össze Tony-t mondjuk a hazai 50 körüli énekesekkel és egyértelmű lesz, amit írtam.
Idézet
 
 
+3 #4 Vajda Béla 2015-04-13 12:00
Nagyon szeretem Tony Harnell-t! A Starbreaker lemezeken bebizonyította, hogy a "horzsolósabb" világ is közel áll hozzá így maximálisan egyet kell értsek saszi-val, hogy itt nem ő a gyenge láncszem. Bolan-ék kvalitásait senki sem vitatja viszont lehet, hogy nem ártana "konzultálni" egy kicsit Magnos Karlsson-nal mert nekem az utóbbi idők Skid Row lemezein csak egy-két kimagasló dal található.
Én minden esetre szurkolok nekik, hogy ez egy klasszikus "...this is a beginning of a beautiful friendship." legyen!
Idézet
 
 
+8 #3 Sárvári Gábor 2015-04-13 11:53
Idézet - Tóth Szalai Márton Pablo:
Jól néz ki? Mi? Nem külleme báját vitatom, de ez fontos? Vagy félrefordítás?


Hát náluk gondolom fontos a színpadi megjelenés, meg az hogy poszterarc legyen. Nem bűn ez. Vannak zenekarok akiknél ez is számít.
Furcsának találtam én is, mert régebben szerintem jobban futott ez a zenekar, és legalább annyi nő,csaj, lány tapadt rá a zenéjükre gondolom, mint amennyi férfi, srác, fiú, és akkoriban ők is fiatalabbak voltak, biztos hogy fontos volt hogy jól nézzenek ki. De mostanra azért finoman szólva se tartoznak a fő sodorba, csak ezért tartom furcsának. Meg a poszterek ideje is lejárt. Meg az MTV se játszik már, hogy a videókba szépfiúk rohangáljanak. De ha nekik ez számít, azon sincs mit csodálkozni. Szerintem.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Portnoy, Sheehan, MacAlpine, Sherinian - Budapest, PeCsa Music Hall, 2012. október 19.

 

Rise Against - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Riverside - Budapest, Diesel Klub, 2011. május 6.

 

Amorphis - Budapest, Diesel Klub, 2010. november 21.

 

Within Temptation - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 8.

 

Wackor - Budapest, Süss Fel Nap, 2005. február 8.