30 ezer példányban kelt el megjelenése hetében a Def Leppard új lemeze az Egyesült Államokban, amivel a Billboard-lista tizedik helyén kezdett. Ez enyhe visszaesést jelent a banda legutóbbi albumához, a 2008-as Songs From The Sparkle Lounge-hoz képest.
Noha nyáron és ősszel is teltházas arénákban turnézott a Def Leppard a tengerentúlon a STYX és a Tesla társaságában, a turné kiugró látogatottságával összevetve tisztán látszik, hogy az amerikai közönség jelentős része már régóta a nosztalgia-előadók közé sorolja Joe Elliottékat: noha a friss albumot elég komoly kampány vezette fel odaát, az album a tizedik helyre volt jó a Billboard-listán. Mindez a hasonló korú előadók többségéhez képest persze kiugróan jó eredmény, akárcsak az albumból elfogyott 30 ezer példány, ám ahhoz képest, hogy a 2008-as Songs From The Sparkle Lounge 55 ezres eladással kezdett az ötödik helyen, kicsit gyengébb eredmény. Azt ugyanakkor tegyük hozzá, hogy a zenekar legutóbb az 1992-es Adrenalize óta produkált legjobb helyezésének örülhetett, és az új albumot azóta a Sparkle mellett kizárólag az 1993-as Retro-Active kollekció előzte meg, az ugyanis kilencedik lett a maga idejében.
A Leppard a világ többi részén is korrekt eredményeket produkál: Németországban a tizedik helyen kezdtek (ez a legjobbjuk ott az Adrenalize óta), Nagy-Britanniában pedig a tizenegyediken.
Hozzászólások