Shock!

december 22.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Bill Ward: „Sharon egyértelműen nem szeret engem, és ez hosszú-hosszú ideje így van”

0806bsNagyjából eddig is sejteni lehetett, hogy ki áll elsősorban a Black Sabbath és Bill Ward szakítása mögött, a zenekar újjáalakulásából kimaradt dobos azonban most konkrétan is kimondta Eddie Trunk műsorában: szerinte Sharon Osbourne iránta érzett ellenszenve miatt nem tudtak megállapodni az anyagiakban.

„Nem lehetek biztos ebben”, válaszolta Ward, amikor Trunk arról kérdezte, mennyire állhat Sharon Osbourne Ozzy őt illető nyilatkozatai mögött. „Nekem úgy tűnik, Ozzytól indult a dolog, de tudom, hogy Sharon egyértelműen nem szeret engem, és ez hosszú-hosszú ideje így van. Azt is tudom, hogy a szerződéses ügyek, az aláíratlan megállapodások és hasonlók mögött is ő áll – minden közepében Sharon van, meg persze a többi képviselő és a jogászok. De a nyilatkozatokat Ozzy tette, szóval annak rendje és módja szerint tönkre is tette a barátságunkat ezzel, ez kétségtelen.”

Bill szerint Ozzy biztosan nem fog bocsánatot kérni mindazért, amit mondott, és mivel ő maga ettől tette függővé, hogy játszik-e a Sabbathtal a jövőben, vélhetően ez sem fog megtörténni. Ám ha hihetünk a dobosnak – és nem csak a szőlő savanyú neki –, különösebben nem ájult el a banda visszatérő albumától, a 13-től, sőt, még annak sikereit is kétségbe vonja. „Nem gondolnám, hogy sikeres volt a lemez. Nyilván, ha a koncertlátogatottságokat vesszük, működni fog a dolog ezután is, hiszen a zenekar nagyon jól ismert, de nem igazán… Na, szóval igyekszem függetleníteni magam tőlük nagyon komolyan, amennyire csak lehetséges. Nehéz szeretni azt a kutyát, amelyik megharap és kiszaggatja a beleidet. Így aztán leváltam róluk, és akármit is csinálnak, nem érdekel. A kibaszott 13 album sem érdekelt. Körülbelül húsz ütemnyit hallottam belőle, aztán kikapcsoltam, és azt mondtam: ez egy rakás szar. És ez az igazság. Az pedig már nem is érdekelhetne ennél kevésbé, hogy élőben mit csinálnak.”

Ward ennek ellenére együtt vette át néhány hónapja az Ivor Novello Életműdíjat Tony Iommival és Geezer Butlerrel. „Találkoztunk, igen. Megöleltük egymást, és minden jót kívántam nekik, de akkor is ugyanezt mondtam. A sajtó ott is kérdezgetett, és akkor is csak annyit tudtam válaszolni, hogy igen, szeretnék ismét a zenekarral játszani, amennyiben aláírható szerződést prezentálnak, és amennyiben Ozzy bocsánatot kér tőlem a 2012-es és 2013-as kijelentéseiért. Ha ismét össze akarjátok hozni a zenekart, készen állok, noha elég elfoglalt vagyok most is. De tudok játszani, ma is képes vagyok a Black Sabbathban dobolni.”

 

Hozzászólások 

 
-1 #18 Tulus 2015-08-24 18:17
Komolyan, annyit hisztiznek, mint a kiscsoportban az ovisok -.-

Nem hogy annak örülének, hogy Iommy talán jobban van....

És egyébként is.... ha tudják, hogy ekkora durranás lenne a tényleg eredeti felállás, akkor miért nem fogják be a szájukat, és a siránkozás helyett miért nem rántják össze egy koncert erejéig az eredeti Black Sabbathot? -.-
Idézet
 
 
+3 #17 nihilak 2015-08-24 11:25
Bill sértödött, meg egyébként is szar dobos, Ozzy nem tud énekelni, sosem tudot, Sharohn egy pénzéhes félzsidó kurva, aki drótton rángatja a férjét, Gezeernek nagy az orra, Iommi meg beteg. Mit akarnak még?! Foglalják itt a helyet a fiatal tehetségek elől a biztonsági játékukkal, meg a szánalmas szapannoperájuk kal. Dögöljenek meg egytől eggyig!

Mindig öröm a tisztelet és az arányérzék ilyen minőségű megnyilvánulása it tapasztalni. Ti aztán tudjátok, mit és hogyan kellene mindenkinek csinálni. Őszintén felnézek rátok, csak így tovább!
Idézet
 
 
+4 #16 mrataxi 2015-08-24 08:40
Ez a "20 ütemet hallottam a lemezből, de egy nagy szar az egész" eléggé segít eldönteni, mennyire lehet komolyan venni Bill bátyó nyilatkozatait. (Azért kíváncsi lennék, tényleg végig tud-e dobolni egy koncertet vagy nem.)
Idézet
 
 
+5 #15 Davidian 2015-08-23 10:45
Idézet - Béla:
Idézet - Simple:
Dobos szempontból azt mondhatom, hogy Bill egy átlagos dobos. Sosem volt kiemelkedő, sosem adott hozzá semmi pluszt a zenéhez, amelyre ütött, legalábbis nem többet, mint amit bármelyik másik akkoriban aktív dobos nem tudott volna hozzá adni. De abban az időben más is volt a viszonyítási alap. Gondoljunk csak bele, milyen dobolás van az első Rushon, amit még nem a Professzor ütött fel! Fantasztikus!!! Bill a közelébe sem ér, viszont a 13-on nagyon biztonsági játék folyik, bár szerintem a zene elég jó.

Nehogy már a mai dobosokkal hasonlítsuk össze a jó öreg Billt...hát miket ütött ő 1970-ben?Fairing Wear Boots, ismered a nótát?Párizsi koncert megvan?Ki ütött úgy akkoriban mint ő?Esetleg John Bonham, Ian Paice?Rush?!Ugyan már.


Pont erről van szó: Geezer és Tony ma is bőven megállja a helyét bármilyen összehasonlítás ban, Bill mellett meg elment az idő. És hatalmas öngólt lőtt ezzel a sértődős műsorral meg az ehhez kapcsolódó üzengetéssel, még akkor is, ha Sharon megéri a pénzét...

És attól még lehet normálisan kommentelni, hogy valakinek más a véleménye a fentiekről.
Idézet
 
 
#14 chris576 2015-08-22 15:21
Bill egy fantasztikus dobos. Imádom! Viszont a sértődöttség beszél belőle.
Idézet
 
 
-2 #13 MATEo9 2015-08-22 11:04
Minden Bill Wardot kritizáló hülyének ajánlom figyelmébe az alábbi videót:

https://www.youtube.com/watch?v=K3b6SGoN6dA
Idézet
 
 
+1 #12 Béla 2015-08-22 08:34
Idézet - Simple:
Dobos szempontból azt mondhatom, hogy Bill egy átlagos dobos. Sosem volt kiemelkedő, sosem adott hozzá semmi pluszt a zenéhez, amelyre ütött, legalábbis nem többet, mint amit bármelyik másik akkoriban aktív dobos nem tudott volna hozzá adni. De abban az időben más is volt a viszonyítási alap. Gondoljunk csak bele, milyen dobolás van az első Rushon, amit még nem a Professzor ütött fel! Fantasztikus!!! Bill a közelébe sem ér, viszont a 13-on nagyon biztonsági játék folyik, bár szerintem a zene elég jó.

Nehogy már a mai dobosokkal hasonlítsuk össze a jó öreg Billt...hát miket ütött ő 1970-ben?Fairing Wear Boots, ismered a nótát?Párizsi koncert megvan?Ki ütött úgy akkoriban mint ő?Esetleg John Bonham, Ian Paice?Rush?!Ugyan már.
Idézet
 
 
+2 #11 shmonsta 2015-08-21 23:33
Idézet - BlackBarbar:
Idézet - shmonsta:
Idézet - BlackBarbar:
Sharon egy bohoc,ahogy Ozzy is! Bill Ward meg egy penzehes!

Még szerencse, hogy te mindenkit ilyen jól ismersz és tisztába teszed nekünk a dolgokat :)


Ugyan mar! Hol van Ozzy egy szegeny Dio vagy Tony Martin mellet?Egy foldon jaro bohoc nem tobb,gyakran meg a szoveget is elfelejti,Sharo n meg nagy uzletaszony,Bil l meg egy penzehez,csak azert nem tert vissza a Sabbathban mert nem volt megelegedve amenyi gazsit allt a szerzodesben


A komplett rock/metal színtér várta, hogy újra Ozzy álljon a mikrofon mögött. Valamit azért mégis jól csinál. Valahol vicces ez a mindenki hülye hozzáállás a részedről, de a világ azért ennél bonyolultabb :D
Idézet
 
 
-4 #10 Simple 2015-08-21 18:07
Dobos szempontból azt mondhatom, hogy Bill egy átlagos dobos. Sosem volt kiemelkedő, sosem adott hozzá semmi pluszt a zenéhez, amelyre ütött, legalábbis nem többet, mint amit bármelyik másik akkoriban aktív dobos nem tudott volna hozzá adni. De abban az időben más is volt a viszonyítási alap. Gondoljunk csak bele, milyen dobolás van az első Rushon, amit még nem a Professzor ütött fel! Fantasztikus!!! Bill a közelébe sem ér, viszont a 13-on nagyon biztonsági játék folyik, bár szerintem a zene elég jó.
Idézet
 
 
+3 #9 Codename333 2015-08-21 17:06
Szerintem Bill Ward kicsit lenyugodhatna már......rakás szar lenne a 13??......ez már kicsit sok nekem....bár nyílván nagyon bassza a csőrét h nem ő dobol rajta de ez már akkor is egyre nagyobb bohóckodásnak tűnik amit művel....nem hiába nem ő dobol a lemezen....persze a pénzügyi oldalán kívül értve a dolgokat....bár ha Ozzynak emg Sharonnak van esze akkor egy legyintéssel elintézik et és inkább hallgatnak.....deee nem fognak így tenni....úgyhogy folytatás aligha nem 1-2 naon belül várható
Idézet
 
 
+3 #8 bogar 2015-08-21 16:03
Személy szerint én azt gondolom, hogy lehet helye a köpködésnek, ha produktum is társul mellé. Volt ilyenre is példa. Portnoy csinált minőségi zenéket a DT után is, stb...
Bill bácsinál azt érzem, hogy csíp a pisi. Sharon tényleg egy okos üzletasszony, így nyilván azt is tudja, hogy az eredeti négyes még nagyobbat szólt volna, és az üzleti életben a szimpátia csak másodlagos, ergo hajlok rá, hogy Ward valóban nem állt készen a munkára.
Idézet
 
 
+1 #7 BlackBarbar 2015-08-21 15:11
Idézet - shmonsta:
Idézet - BlackBarbar:
Sharon egy bohoc,ahogy Ozzy is! Bill Ward meg egy penzehes!

Még szerencse, hogy te mindenkit ilyen jól ismersz és tisztába teszed nekünk a dolgokat :)

Idézet - shmonsta:
Idézet - BlackBarbar:
Sharon egy bohoc,ahogy Ozzy is! Bill Ward meg egy penzehes!

Még szerencse, hogy te mindenkit ilyen jól ismersz és tisztába teszed nekünk a dolgokat :)

Ugyan mar! Hol van Ozzy egy szegeny Dio vagy Tony Martin mellet?Egy foldon jaro bohoc nem tobb,gyakran meg a szoveget is elfelejti,Sharo n meg nagy uzletaszony,Bil l meg egy penzehez,csak azert nem tert vissza a Sabbathban mert nem volt megelegedve amenyi gazsit allt a szerzodesben
Idézet
 
 
+1 #6 shmonsta 2015-08-21 15:00
Idézet - BlackBarbar:
Sharon egy bohoc,ahogy Ozzy is! Bill Ward meg egy penzehes!

Még szerencse, hogy te mindenkit ilyen jól ismersz és tisztába teszed nekünk a dolgokat :)
Idézet
 
 
+4 #5 Venomádi 2015-08-21 11:45
Meg kell védenem, de csak azért mert nekem sem igazán jön be a lemez ennyi idő után sem. Vannak rajta kedvenceim persze. Az viszont tény, hogy ennél bonyolultabb dolgokat Bill sem ütött volna.
Idézet
 
 
+9 #4 Sakkormivan? 2015-08-21 10:57
Brad Wilk nagyon jo dobos de azért nem kene fikázni Mr.Wardot mert zseniális dobos jazz alapokkal nagyszerűen megalapozta a black sabbath játékát !!! Úgyhogy valami másról beszéljetek .... Peace
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Within Temptation - Budapest, PeCsa Music Hall, 2014. március 14.

 

Whitesnake - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. július 13.

 

Overkill - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Orphaned Land - Budapest, Diesel Klub, 2010. november 21.

 

Winger - Budapest, A38, 2009. december 9.

 

Wackor - Budapest, A38, 2004. szeptember 29.