Shock!

november 21.
csütörtök
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Duff: „Nem hinném, hogy Izzy valaha is ott akart volna lenni ezen a turnén”

Jövőre tovább folytatja a Not In This Lifetime turnét a Guns N’ Roses. A körút kapcsán néha még mindig felmerül Izzy Stradlin neve, de a zenekar szerint az alapfelállás gitárosa valójában soha nem is akart igazán csatlakozni egykori társaihoz.

0421gnr

Mint azt elég alaposan körbejártuk, Izzy Stradlin, a korai Guns N’ Roses egyik kreatív oszlopa azért nem tartott társaival a Not In This Lifetime turnén, mert kevesellte a neki felajánlott szerepet és pénzt. A csapat körei szerint ugyanakkor semmi sem indokolta, hogy Slashsel és Duff McKagannel egyenrangú státuszt kínáljanak neki. Ezzel együtt bizonyos források szerint Izzy még egy soundcheckre is elrepült a turné első szakaszában, de végül nem lépett színpadra társaival. Duff McKagan most a Classic Rocknak ismét szót ejtett Stradlin hiányáról. „Izzyvel nagyon sokat dolgoztunk együtt a köztes években”, fogalmazott a basszer. „De nem hinném, hogy valaha is ott akart volna lenni ezen a turnén. Megpróbáltuk működésbe hozni a dolgokat, de egyszerűen nem sikerült. És az ilyen helyzetek olyanok, hogy egyszer csak ott találod magadat a közepükben. Vagy beszállsz, vagy nem, mert a vonat halad előre. Jó, hogy Slash szeret együtt játszani Richard Fortusszal, mert elég válogatós az ilyesmiben. De remekül kijönnek egymással, jól tudnak együtt dolgozni gitárosként. Őszintén szólva nem is volt sok időm visszamenőleg agyalni az egész Izzy-témán, mert haladunk előre, és minden annyira jól megy. És ahogy az életben oly sokszor rádöbbentem már, a dolgok általában úgy történnek, ahogy történniük kell.”

A Guns jövőre ismét Európában folytatja minden idők harmadik legsikeresebb turnéját, az eddig közel 5,4 millió néző által megtekintett Not In This Lifetime-ot. A magyar közönség számára a június 9-ei bécsi buli a legközelebbi az Ernst Happel Stadionban, illetve június 19-én, a prágai Letnany Airporton is újra meg lehet tekinteni a bandát.

 

Hozzászólások 

 
#25 Goodbye 2020-01-03 11:10
Koncertek szempontjából csak egy kicsit vagyunk eldugottak. Azért ha egyszer véletlenül nálunk is játszanának, lehet hogy elmennék. Izzyvel a fedélzeten már biztos is lenne a dolog.
Idézet
 
 
#24 cápaidomár 2020-01-02 11:49
Idézet - JR:
Vicces, ahogy egy eldugott ország magazinjainak a kommentszekciój ában arról vitatkoznak, hogy melyik világsztár mennyi fizetést kap. :D

Nem olyan eldugott ez az ország. :-)
Idézet
 
 
#23 shmonsta 2020-01-01 14:05
Idézet - SpinyNorman:
Idézet - shmonsta:
Idézet - Goodbye:
Úgy emlékszem, hogy Axl, Duff meg Slash fixen ugyanannyit kapnak. A maradékot meg elosztják egyenlően a többiek közt. Már ez is elég igazságtalan.


Rosszul emlékszel. Axl fizut oszt mindenkinek. Miért kapna ugyanannyit bárki mint ő? :D

Te emlékszel rosszul, valoban Axl kapja a legtöbbet mert övé a név de Duff és Slash is fix részesedést kap a bevételekből és jó sokat. A többiek játszanak fizetésért.


Okés, részesedés. Duff a fizetés szót használja, ezért használtam én is. A lényeg, hogy Axl-nél és a cégnél marad a pénz nagyobbik része, és a többiek annyit kapnak, amennyit ő felajánlott nekik. A többiek meg szépen elfogadták, Slash újságírói kérdésre azt mondta, hogy nincs szó egyenlő részesedésről, nincs alkudozás, az van, amit Axl mond. És egyből hozzá is fűzte, hogy nincs ezzel bajuk, mert már az elején tiszták voltak a feltételek.
Idézet
 
 
#22 Draveczki-Ury Ádám 2020-01-01 09:09
Idézet - sanyi:
"A csapat körei szerint ugyanakkor semmi sem indokolta, hogy Slashsel és Duff McKagannel egyenrangú státuszt kínáljanak neki"

Lehet, hogy le vagyok maradva vagy már megvolt válaszolva, csak elfelejtettem, de miért is nem volt indokolt az egyenrangú státusz?

Ott van belinkelve, egyet kell kattintani hozzá mindössze, de akkor segítek, hátha így menni fog: http://www.shockmagazin.hu/hirek/miert-erdemelne-izzy-ugyanannyit-mint-slash-amikor-sokkal-tobben-fizetnek-slashert-mint-izzyert
Idézet
 
 
#21 JR 2019-12-31 21:30
Vicces, ahogy egy eldugott ország magazinjainak a kommentszekciój ában arról vitatkoznak, hogy melyik világsztár mennyi fizetést kap. :D
Idézet
 
 
#20 SpinyNorman 2019-12-31 16:55
Idézet - shmonsta:
Idézet - Goodbye:
Úgy emlékszem, hogy Axl, Duff meg Slash fixen ugyanannyit kapnak. A maradékot meg elosztják egyenlően a többiek közt. Már ez is elég igazságtalan.


Rosszul emlékszel. Axl fizut oszt mindenkinek. Miért kapna ugyanannyit bárki mint ő? :D

Te emlékszel rosszul, valoban Axl kapja a legtöbbet mert övé a név de Duff és Slash is fix részesedést kap a bevételekből és jó sokat. A többiek játszanak fizetésért.
Idézet
 
 
#19 rockart 2019-12-31 14:47
Egyébként meg nem tök' mindegy ki mennyit kap?! Biztos nincs, és nem is lesznek anyagi gondjaik egyikőjüknek sem. Én még a kis billentyűs hölgy fizetésével is kiegyeznék! :-D Izzy-nek is biztos van annyi tartalék, hogy ha egy relatíve kevesebb összegre ő nemet mondott, és ilyen formán inkább ő így nem részese az új felállásnak.
Idézet
 
 
#18 shmonsta 2019-12-31 13:07
Idézet - Goodbye:
Úgy emlékszem, hogy Axl, Duff meg Slash fixen ugyanannyit kapnak. A maradékot meg elosztják egyenlően a többiek közt. Már ez is elég igazságtalan.


Rosszul emlékszel. Axl fizut oszt mindenkinek. Miért kapna ugyanannyit bárki mint ő? :D
Idézet
 
 
#17 Goodbye 2019-12-31 09:02
Úgy emlékszem, hogy Axl, Duff meg Slash fixen ugyanannyit kapnak. A maradékot meg elosztják egyenlően a többiek közt. Már ez is elég igazságtalan.
Idézet
 
 
#16 shmonsta 2019-12-30 11:54
Idézet - Goodbye:
Mégis beugrott időről időre. Akkor valószínűleg több pénzt kapott.
Slash lemezei azért fogynak jobban, mert ö kialakított magának egy amolyan brandet, ami jól működik függetlenül attól hogy milyen a zene. Ha egyedül skálázgatna fél órán keresztül, azt is vennék az emberek. Az átlag embereknek ő a nagybetűs gitáros. Ez talán abból is adódik, hogy szeret a figyelem középpontjában lenni, míg Izzynek nincs kedve a felhajtáshoz, de mivel ugyanúgy beletenné a munkát a koncertekbe mint bárki más, megérdemelné ugyanazt a pénzt.


Erre a turnéra nem ugrott be (csak 1db. beálláson volt), és a korábbi beugrásain is leginkább csak néhány számban szerepelt. A kommented további részében meg tökéletesen leírtad az egyik fő okot, amiért nem ajánlanak neki ugyanannyi pénzt. Amúgy a többiek sem egyforma pénzt kapnak. Axl osztja a fizukat a saját szabályai szerint.
Idézet
 
 
#15 rockart 2019-12-30 10:13
A 'Not in this lifetime' turné nem fejeződött be hivatalosan az utolsó 2019-es dátummal?

Az milyen forrásból származik, hogy a 2020-as dátumok is még a 'Not in this lifetime' turné részei lesznek? Semmi utalás nincs rá sem a zenekar hivatalos honlapján, sem a megvásárolt jegyre nincs rányomtatva... Valaki?
Idézet
 
 
#14 Bólogató kutya 2019-12-29 17:56
Megérdemelné ugyanazt a pénzt, mint a többiek.
Ha nem adnák meg neki, jól is teszi, hogy kihagyja ezt a nosztalgia haknit.
Ha igaz, amit mondanak róla, hogy nem bírja az ilyen cirkuszt, akkor így járt jobban.
Nagyon szerettem őket, sőt, még a kínai demokráciát is.
Ez a turné még mindig nem érdekel, ráadásul nekem sem azt nyújtják vele, amit szeretnék (új zenét) :)
Idézet
 
 
#13 Goodbye 2019-12-29 17:13
Mégis beugrott időről időre. Akkor valószínűleg több pénzt kapott.
Slash lemezei azért fogynak jobban, mert ö kialakított magának egy amolyan brandet, ami jól működik függetlenül attól hogy milyen a zene. Ha egyedül skálázgatna fél órán keresztül, azt is vennék az emberek. Az átlag embereknek ő a nagybetűs gitáros. Ez talán abból is adódik, hogy szeret a figyelem középpontjában lenni, míg Izzynek nincs kedve a felhajtáshoz, de mivel ugyanúgy beletenné a munkát a koncertekbe mint bárki más, megérdemelné ugyanazt a pénzt.
Idézet
 
 
#12 shmonsta 2019-12-29 15:05
Idézet - Goodbye:
Teljesen igaza van abban, hogy nem megy el aprópénzért bohóckodni, amíg a többiek milliárdokat keresnek. Nélküle csak egy tucat hard rock banda lettek volna, és ma már a Quiet Riot előzenekara lennének. Ugyanúgy járna neki a pénz, mint a többieknek. Azon se lepődnék meg, ha a háttérben már egyezkednének arról, hogy egy esetleges új albumra írjon dalokat. Az logikus, hogy Slash elégedett Fortusszal, mert ugyanúgy játszik, mint Izzy.


Az általa szerzett dalok után ugyanúgy megkapja a pénzt, mint eddig. Slash és Duff is csak fizetést kap. Nyilván valamivel többet, mint amit Izzy-nek ajánlott Axl, de ez nem olyan nagy csoda, egy "kicsivel" többen ismerik őket és így miattuk a Guns-t. Évtizedekkel ezelőtt önszántából hagyta ott a zenekart, azóta kb. beszélni sem volt hajlandó róla. Több lemezt adott ki mint Slash, amikből összesen annyi fogyott, mint bármelyik Slash lemezből negyed óra alatt. Igazság szerint már majdnem 30 évvel ezelőtt sem volt kedve a felhajtáshoz, ami a Guns koncertekkel járt. Most közel 60 éves...
Idézet
 
 
#11 Goodbye 2019-12-29 13:05
Teljesen igaza van abban, hogy nem megy el aprópénzért bohóckodni, amíg a többiek milliárdokat keresnek. Nélküle csak egy tucat hard rock banda lettek volna, és ma már a Quiet Riot előzenekara lennének. Ugyanúgy járna neki a pénz, mint a többieknek. Azon se lepődnék meg, ha a háttérben már egyezkednének arról, hogy egy esetleges új albumra írjon dalokat. Az logikus, hogy Slash elégedett Fortusszal, mert ugyanúgy játszik, mint Izzy.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Anna Murphy - Budapest, Club 202, 2014. április 4.

 

Deep Purple - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. február 17.

 

Nevermore - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 14.

 

Overkill - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Accept - Budapest, Club 202, 2011. február 2.

 

30 Seconds To Mars - Budapest, Sziget fesztivál, 2010. augusztus 13.