És hogy ez miként lehetséges? Úgy, hogy a Mötley Crüe előtt tisztelgő country-tribute-ról beszélünk, amely nagyon jól kezdett az Egyesült Államokban. Akárcsak Ace Frehley, aki szintén a Top 10-be került új albumával.
31 ezer példány talált gazdára megjelenése hetében a Nashville Outlaws: A Tribute To Mötley Crüe című speciális tribute-kiadványból, amelyen countrysztárok játsszák a ’80-as évek egyik legnagyobb rockbandájának örökbecsű klasszikusait. A többek között LeAnn Rimes, Justin Moore (a képen Vince Neillel), Darius Rucker vagy a Florida Georgia Line nevével fémjelzett lemez így a Billboard Top 200 ötödik helyén nyitott a héten.
Szintén bekerült az amerikai Top 10-be a KISS legendás ex-gitárosa, Ace Frehley, akinek friss, Space Invader című munkája 19 ezer példányban kelt el a nyitóhéten, és ez a kilencedik helyre bizonyult elegendőnek. Furcsa vagy sem, Ace szólóban soha korábban nem került ilyen magasra az amerikai listákon, még 1978-as, hatalmas sikerű szólólemezével sem – igaz, akkoriban még vettek az emberek lemezeket, és ilyen példányszámokkal elég nehezen lehetett volna az élbolyba jutni. A legutóbbi Anomaly 17 ezer példánnyal még öt évvel ezelőtt is „csak” huszonhetedik tudott lenni.
Az Accept is egész karrierje legjobb pozícióját szerezte meg a Billboard Top 200-on: a német listák első helyéig jutó Blind Rage a 35. helyig jutott azáltal, hogy 6425 példány kelt el belőle. A banda eddigi legjobb amerikai listás helyezése az 1983-as Balls To The Wallhoz kötődött, amely a maga idejében a hetvennegyedik helyig jutott, a legutóbbi Stalingrad már majdnem befogta ezt a nyolcvanegyedik pozícióval, 5400 eladott példánnyal.
A hét további említésre méltó nyitásai közé tartozik még a Buckcherry a Fuck EP-vel (6200 példány, 38. hely), a Dragonforce a Maximum Overloaddal (4400 példány, 62. hely) és a Pallbearer a Foundations Of Burdennel (3375 példány, 85.hely).