Gőzerővel haladnak az új Death Angel lemez munkálatai a floridai Sanfordban, az Audiohammer stúdióban, ahol Mark Oseguedáék Jason Suecof producerrel rögzítik az anyagot, Rob Cavestany gitáros társproducerkedése mellett. A múlt héten már az énektémákat is felvették.
A banda utolsó stúdióalbuma a 2010-es Relentless Retribution volt, amellyel máig elégedettek a tagok, ám az új anyagtól a munkálatok kezdete óta mást ígérnek. „A Relentless olyan lett, amilyennek akartuk, így most fellépünk a következő szintre ugyanazzal a csapattal”, magyarázta Cavestany az új zenékről. „Tőlünk jött az ötlet, hogy a legutóbbi turnéról egyből a stúdióba menjünk mindenféle szünet nélkül, pedig egyébként mindig szabadságra szoktunk menni, ha befejeződnek egy adott lemez turnéi. Erre alapvetően szüksége van az embernek, miután annyi időt töltött úton, folyamatosa utazással és koncertezéssel. De most másképp álltunk neki: ez a turné volt a leghosszabb, amin csak valaha is részt vettünk, és ez az élő energia most benne is van az új nótáinkban – a dicsőség éppúgy, mint a szívfájdalom. Az eddigi legsúlyosabb, leggyorsabb, legerőteljesebb anyagaink egy része ezen a lemezen található, és akadnak tényleg sötét részek is a dalokban.”
„Az utolsó lemez turnéinak befejeztével a The Ultra-Violence felidézése visszarántott minket abba a fajta thrashbe", magyarázta tavaly ősszel Ted Aguilar gitáros egy interjúban annak hatását, hogy a csapat számos tavalyi koncerten elejétől végéig eljátszotta klasszikus első lemezét, az 1987-es The Ultra-Violence-et. „Ez szerintem az új lemezen is tükröződni fog. Máris hallatszik az eddig megírt friss témákon, hogy gyorsabban játszunk.”
A Death Angel valószínűleg még az új nagylemez előtt kihoz egy dokumentarista jellegű DVD-t is.
Hozzászólások