Shock!

november 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Februárban az Arénában játszik a Slipknot

Február 4-én Budapesten koncertezik a Slipknot. A zenekar ismét az Arénában lép majd színpadra, méghozzá a Behemoth vendégeskedése mellett.

0516slipknot

We Are Not Your Kind című új lemezének európai turnéján Budapesten is ismét fellép a Slipknot. A zenekar 2020. február 4-én, tehát szinte napra pontosan öt évvel legutóbbi fővárosi bulija után játszik majd a Papp László Sportarénában a Live Nation szervezésében. Corey Taylorék vendége a lengyel Behemoth lesz.

Elővásárlási lehetőség a Slipknot OutsideTheNine rajongói klub tagjai és a We Are Not Your Kind albumra online előrendelést leadott rajongók számára augusztus 27-én reggel 9, valamint délelőtt 11 órától lesz. Az elővásárlási lehetőség a regisztrált Live Nation tagok számára is elérhető augusztus 29-én 10 órától. Részletek itt.

 

Hozzászólások 

 
#23 janomano 2019-08-27 13:08
Idézet - bogar:
Idézet - 19EmpEroR75:
Nornagest: komolyan, nem gúnyolódásból írom, de őszinte köszönet az időutazásért. Frankón a '90-es években érzem magam, amikor a Metal Hammeres levelezési rovatot olvastam. Vagy egymást, vagy a stábtagokat anyázták a pontozást illetően, vagy vad fejtegetésekbe kezdtek a trve-ság mibenlétéről. Bár az kissé aggaszt, hogy egyesek megrekedtek azon a dedós szinten (ami az óvodás életkorban még bájos tud lenni. Csak később válik kínossá. Már akinek.)


Akkor most beszéljük meg, hogy melyik zenekar a legkeményebb. :-)


Kalapács
Idézet
 
 
#22 bogar 2019-08-26 15:53
Idézet - 19EmpEroR75:
Nornagest: komolyan, nem gúnyolódásból írom, de őszinte köszönet az időutazásért. Frankón a '90-es években érzem magam, amikor a Metal Hammeres levelezési rovatot olvastam. Vagy egymást, vagy a stábtagokat anyázták a pontozást illetően, vagy vad fejtegetésekbe kezdtek a trve-ság mibenlétéről. Bár az kissé aggaszt, hogy egyesek megrekedtek azon a dedós szinten (ami az óvodás életkorban még bájos tud lenni. Csak később válik kínossá. Már akinek.)


Akkor most beszéljük meg, hogy melyik zenekar a legkeményebb. :-)
Idézet
 
 
#21 Gereblye Géza 2019-08-25 19:34
Idézet - Nornagest:
Sok egyéb tényező mellett attól is jó egy jó zenekar,hogy hiteles. X fucktor zsűritag Nergal nem az. És lehet gúnyolódni a Hornán, de ha már itt tartunk, ők az egyik példája annak hogy anèlkül is lehet hiteles egy black metál zenekar hogy felgyujtanának valamit. A " ki szerepelt többször a bűnügyi hírekben" verseny pont nem a hitelesség mércéje (lásd Gaayhl). De nem akarok én meggyôzni senkit, menjen mindenki Behemothra, bár lehet hogy érdemes kicsit várni hátha jövőre a Limp Bizkittel is turnéznak egyet.


Nekem nagyon tetszik, hogy egy frappáns kis buzizást is bevittél a nagyon elegánsan! Meg hát "X fucktor". Haláli!
Idézet
 
 
#20 19EmpEroR75 2019-08-25 16:31
Nornagest: komolyan, nem gúnyolódásból írom, de őszinte köszönet az időutazásért. Frankón a '90-es években érzem magam, amikor a Metal Hammeres levelezési rovatot olvastam. Vagy egymást, vagy a stábtagokat anyázták a pontozást illetően, vagy vad fejtegetésekbe kezdtek a trve-ság mibenlétéről. Bár az kissé aggaszt, hogy egyesek megrekedtek azon a dedós szinten (ami az óvodás életkorban még bájos tud lenni. Csak később válik kínossá. Már akinek.)
Idézet
 
 
#19 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-25 14:32
Idézet - Nornagest:
Mikor a COF és Dani Filth szóba kerül, szinte mindenki egyetért abban, hogy a zenekar egy vicc, Dani pedig egy hiteltelen pózer. Most ugyanezek az emberek habzó szájjal védik Nergalt és még a tehetségkutatós szereplését is elnézik, sőt még a javára is fordítják ( mert ő legalább nem menekül direkt a hírnév elől erdőben bújkáló arrogáns elitista módjára).
Fanboy logika:)

Én speciel nem értek egyet sem azzal, hogy a COF egy vicc, sem azzal, hogy Dani egy hiteltelen pózer. Nergal zsűriben való szereplését pedig nem ELNÉZEM, hanem magasról leszarom.
Idézet
 
 
#18 Nornagest 2019-08-25 12:55
Mikor a COF és Dani Filth szóba kerül, szinte mindenki egyetért abban, hogy a zenekar egy vicc, Dani pedig egy hiteltelen pózer. Most ugyanezek az emberek habzó szájjal védik Nergalt és még a tehetségkutatós szereplését is elnézik, sőt még a javára is fordítják ( mert ő legalább nem menekül direkt a hírnév elől erdőben bújkáló arrogáns elitista módjára).
Fanboy logika:)
Idézet
 
 
#17 Montsegur 2019-08-25 10:15
Most jártam Norvégiában. A black metal ott egy helyi klubszintű érdekességnek számít, de van ezer másik is. Az ideológiáikat a norvégok kinevetik. A fiatalok is. (Ritka normális nép egyébként.) A templomgyújtoga tókat nem művészeknek, hanem bűnözőknek tartják. (Vikernes-t meg egy elmebeteg bűnözőnek.)
Idézet
 
 
#16 bogar 2019-08-24 20:38
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Nornagest:
Sok egyéb tényező mellett attól is jó egy jó zenekar,hogy hiteles. X fucktor zsűritag Nergal nem az. És lehet gúnyolódni a Hornán, de ha már itt tartunk, ők az egyik példája annak hogy anèlkül is lehet hiteles egy black metál zenekar hogy felgyujtanának valamit. A " ki szerepelt többször a bűnügyi hírekben" verseny pont nem a hitelesség mércéje (lásd Gaayhl). De nem akarok én meggyôzni senkit, menjen mindenki Behemothra, bár lehet hogy érdemes kicsit várni hátha jövőre a Limp Bizkittel is turnéznak egyet.

Mitől HITELES valaki? És ki dönti el, hogy ki a HITELES? Te? Én? Varg Vikernes? Milán Péter? Hagyjuk már tényleg ezeket a hajmeresztő lufifogalmakat meg okosmetalos kamuideológiai fejtegetéseket, annyira nevetséges...



Én mondjuk hiteles vagyok. Még nyolc évig ketyeg a törlesztő a lakáson.
Idézet
 
 
#15 19EmpEroR75 2019-08-24 18:57
Mondjuk ez a fürdővizes dolog nekem új volt, de elintéztem annyival, hogy Nornagest jobban képben van Nergal magánéletével kapcsolatban, mint én. :D
Idézet
 
 
#14 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-24 18:48
Idézet - Nornagest:
Milyen kár hogy nincs már dislike gomb, ma rekordot döntenék:)

U.I.: Szánalmas kamu ideológiai fejtegetés hogy egy olyan zenész nem hiteles aki pénzért árulja a fürdővizét? Oké:)
Szólni

Nem árulja pénzért a fürdővizét képletesen sem. Ez csak a tipikus elitista, begyepesedett szobametalos szempontrendsze r megint, hogy aki szélesebb körű ismertségre tesz szert, netán nem menekül el direkt ez elől, és nem csomagolja a professzionális zenéléssel amúgy teljesen természetesen együtt járó üzleti döntéseit zavaros ideológiába, az ELADTA MAGÁT. A HITELES zenész pedig az, aki három embernek zenél a pincében, nem ad koncerteket, a lemezei direkt szar hangzásúak, amatőr módon vannak feljátszva, ő pedig lehetőleg nyomorog, és közben a HITELESSÉG kifejezéssel dobálózva kurvaanyázza mindazokat, akik sikeresek.

Ez dedó, óvoda. És többek között ez a műkomolyság az egyik oka annak, hogy az úgymond külvilág egy része a mai napig röhög a műfajon és a rajongóin.
Idézet
 
 
#13 19EmpEroR75 2019-08-24 18:15
Az érvelésed ott (is) sántít, hogy a fürdővíz árulásának semmi köze a zenei munkásságához (ahogy az X-Faktoros zsűriskedésének sincs). Ennyi erővel a Cannibal Corpse is pózer banda, mert a nevét adta egy idióta vígjáték 2 percéhez, Lemmyről pedig a bulvárlapok írtak, amikor egy pornósztárral járt. Hagyjuk már.

Amúgy a lényeg nem itt van, hanem ott, hogy egyesek a saját, elitista (vagy annak vélt) szemléletmódjuk alapján ex katedra kijelentik, hogy ki a hiteles és ki nem.

"A " ki szerepelt többször a bűnügyi hírekben" verseny pont nem a hitelesség mércéje" - állította itt valaki is az ellenkezőjét? Nekem nem úgy tűnik.
Idézet
 
 
#12 Nornagest 2019-08-24 11:42
Milyen kár hogy nincs már dislike gomb, ma rekordot döntenék:)

U.I.: Szánalmas kamu ideológiai fejtegetés hogy egy olyan zenész nem hiteles aki pénzért árulja a fürdővizét? Oké:)
Szólni
Idézet
 
 
#11 Anomander 2019-08-24 10:54
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Nornagest:
Sok egyéb tényező mellett attól is jó egy jó zenekar,hogy hiteles. X fucktor zsűritag Nergal nem az. És lehet gúnyolódni a Hornán, de ha már itt tartunk, ők az egyik példája annak hogy anèlkül is lehet hiteles egy black metál zenekar hogy felgyujtanának valamit. A " ki szerepelt többször a bűnügyi hírekben" verseny pont nem a hitelesség mércéje (lásd Gaayhl). De nem akarok én meggyôzni senkit, menjen mindenki Behemothra, bár lehet hogy érdemes kicsit várni hátha jövőre a Limp Bizkittel is turnéznak egyet.

Mitől HITELES valaki? És ki dönti el, hogy ki a HITELES? Te? Én? Varg Vikernes? Milán Péter? Hagyjuk már tényleg ezeket a hajmeresztő lufifogalmakat meg okosmetalos kamuideológiai fejtegetéseket, annyira nevetséges...


Egyetértek maximálisan. A zene alapvetően szórakoztató műfaj, kikapcsolódást nyújt, ennek megfelelően a trve-ságot nem igazán lehet értelmezni. Nekem pl. a Behemoth előző lemeze (The Satanist) nagyon tetszik, de a legutóbbi már elment mellettem. A külsőségeik azok amik, nyilván a szórakoztatóipa rban kell egy image, amivel megkülönböztete d magad (lásd még Ghost). Zenész oldalról meg érthető ha valaki sikeres akar lenni, szerintem az eléggé motiváló ha sokaknak tetszik amit csinálsz, ráadásul jól meg is tudsz élni belőle. Ez majdnem minden elfoglaltságra igaz, miért pont a zenészeket kárhoztassuk miatta?
Az pedig, hogy egy zene/image tetszik-e valakinek vagy sem, végtelenül szubjektív fogalom.
Uff én beszéltem:)
Idézet
 
 
#10 Draveczki-Ury Ádám 2019-08-24 04:48
Idézet - Nornagest:
Sok egyéb tényező mellett attól is jó egy jó zenekar,hogy hiteles. X fucktor zsűritag Nergal nem az. És lehet gúnyolódni a Hornán, de ha már itt tartunk, ők az egyik példája annak hogy anèlkül is lehet hiteles egy black metál zenekar hogy felgyujtanának valamit. A " ki szerepelt többször a bűnügyi hírekben" verseny pont nem a hitelesség mércéje (lásd Gaayhl). De nem akarok én meggyôzni senkit, menjen mindenki Behemothra, bár lehet hogy érdemes kicsit várni hátha jövőre a Limp Bizkittel is turnéznak egyet.

Mitől HITELES valaki? És ki dönti el, hogy ki a HITELES? Te? Én? Varg Vikernes? Milán Péter? Hagyjuk már tényleg ezeket a hajmeresztő lufifogalmakat meg okosmetalos kamuideológiai fejtegetéseket, annyira nevetséges...
Idézet
 
 
#9 19EmpEroR75 2019-08-24 03:15
Azért a Nornagest által megfogalmazott első komment a maga trve-baromságával már a '90-es években is szánalmasnak számított.

Mellesleg a Behemoth nem a norvég értelemben vett sátánista zenekar (bár ott is voltak bandák, akik ebből a szempontból különböztek a többitől), ahogyan pl. a Mardukkal, vagy a Deicide-dal sem rokon, mivel (a kezdeti, valóban "primitív" korszakot leszámítva) Nergal beleásta magát a spirituális sátánizmusba. Ha jobban érdekel a kétféle szemlélet közti különbség, nézzetek utána a Thelema-dolognak és Crowley munkásságának és egyből világos lesz a dolog.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Friss

Hozzászólások

Galériák

 

Motörhead - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Nitzer Ebb - Budapest, Dürer Kert, 2011. május 1.

 

Wisdom - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. november 28.

 

Poisonblack - Budapest, Dürer Kert, 2010. november 6.

 

Whitesnake Tribute Band - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. május 4.

 

Wackor - Budapest, Petőfi Csarnok, 2008. október 31.