Geoff Tate ma már hibának tartja azt az ocsmány sajtóüzengetést, amibe volt társaival bonyolódott bele az elmúlt két év során, legalábbis erre lehet következtetni az énekes egy friss nyilatkozatából. A két Queensryche a következő hetekben dönti el, melyikük jogosult a továbbiakban a név használatára.
„Sajnálom azokat az embereket, akik szerették ezt a zenekart, és tanúi voltak ennek a teljesen ízléstelen sajtóüzengetésnek”, mondta Tate Eddie Trunk rádióműsorában. „Az ilyesmi összezavarja az embereket, mert nem tudják elhatárolni a hype-ot és az internetes pletykákat az igazságtól meg a bíróság előtt folyó ügytől. Minden bírósági ügyben rengeteg valótlan dolog hangzik el, hiszen a felek nyerni akarnak, a rajongók pedig ott találják magukat az egész ügy közepében. Ez egy roppant frusztráló, zavaros szituáció, és tényleg nagyon sajnálom, hogy ez lett belőle. De lesz majd ennek az egésznek világos oldala is, megígérem. Én is éppen annyira várom már ezt, mint amennyire a rajongók is.”
Tate és korábbi társai jogvitája elvileg már az elmúlt hetekben eldőlhetett volna a Queensryche név használatát illetően, ám a felek végül további haladékot kértek, hogy kidolgozhassák a megegyezés részleteit. A kettészakadt zenekar nemrég négy további hetet kapott arra, hogy megállapodjanak egymással – amennyiben nem járnak sikerrel, április 7-étől, egy ötnapos tárgyalás keretében kell majd rendezniük a jogvitát. A közönség egyébként a jogi és üzleti machinációktól függetlenül is igen egyértelműen döntött a kérdésben, hiszen a Geoff utódjával, Todd La Torrével készült Queensryche albumból mindössze egy hónap alatt több fogyott, mint az utolsó Tate-féle lemezből, a 2011-es Dedicated To Chaosból a megjelenése óta. Eközben a Tate bandája által kihozott Frequency Unknown a listákon is gyengén kezdett, néhány hét után pedig gyakorlatilag meg is szűnt fogyni a boltokból.
Hozzászólások
Arról meg, hogy melyik a kópia: DeGarmo/Tate szerzeményről van szó, Torre meg tényleg másolata Tate-nek (igaz, hogy a réginek, és nem is ügyetlen, de közel sem olyan karakteres).
(Ettől még Tate-tel nem szívesen töltenék el 5 percet sem egy légtérben, olyan tekintete van, hogy simán eljátszhatna egy darabolós gyilkost.)
http://www.youtube.com/watch?v=xykJ9uHg82o
Annyit tennék hozzá, hogy ha Tate a szájkarate helyett arra figyelne, hogy ne bassza el a negyedik perc környékén a visszaérkezést, ha nem csúfítaná el a felismerhetetle nségig a klasszikus dalok zseniális énektémáit, és ha nem a totál fantáziátlanul és dinamikátlanul ütögető Simon Wright lenne a formáció dobosa, akkor könnyebb lenne megbarátkozni azzal, amit csinálnak...
Tate hangja borzalmas, az egész perfomanszban nincs semmi lelkesedés és élet, az olyan félamatőr húzások mint például a 2. perc környékén való leállás még külön megspékelik az egészet. Kelly Gray teljesítménye is büntet (főleg a outro szólónál).
Jézusom... Imádom a Mindcrime-lemezt és a klasszikus QR-t, de amit itt Tate összevernyákol, azért a középkorban már rég elkergették volna a városból...
http://www.youtube.com/watch?v=pQd0ua_zbxg
Szerintem az ilyen performanszok láttán érthető miért voksolnának többen a La Torre féle változatra.
2. Úgy látszik egy pillanatra kinézett abból az álombuborékból, amiben eddig élt, és rájött, hogy a valóság teljesen más. Kíváncsi vagyok, hogy
a. mikor kezdi el azt pedzegetni, hogy szeretne visszatérni a régi zenekarába, mert pk mindig is jó barátok voltak, és nem is úgy gondolták;
b. mikor tér vissza az álomvilágba, és közli, hogy a fent említett nyilatkozatokat az idegenek miatt tette.
leszarnám, hogy köpködnek egymásra, de egyszerűen a promise land óta igazán kiváló lemezt nem adtak ki
Queensryche with Todd La Torre
Ezek a névjavaslataim.
A Queensryche név használatára semelyik se jogosult... :)