Megválik a Frontiers kiadótól Alessandro Del Vecchio. A dalszerző/producer/multihangszeres zenész csaknem másfél évtizedig volt az olasz kiadó legfőbb zenei letéteményese.
Távozik a Frontiers berkeiből Alessandro Del Vecchio, aki az elmúlt tizenhárom évben alapvetően formálta a színtér vezető hard rock kiadójának zenei arculatát, és olyan projekteket irányított különböző minőségben, mint a Hardline, a Revolution Saints, a Black Swan, Jorn Lande zenekara, Ronnie Romero projektjei, a Resurrection Kings, a Cleanbreak, a Sunstorm, az Iconic vagy a The End Machine. „Néhány hónapja érlelődik már bennem a döntés, most pedig készen állok és örömmel lépek tovább – írta közleményében Del Vecchio. – Az új feltételek és a változások olyan helyzetet eredményeztek, amiben nem akartam tovább részt venni. Az Edge Of Forever és a Vanden Plas továbbra is a Frontiersnél áll szerződésben, szóval ezek miatt ne aggódjatok, egyszerűen csak nem dolgozom tovább a kiadó házi producer/dalszerzőjeként és A&R-osaként."
Del Vecchio az említett két zenekar mellett tovább dolgozik a Hardline-ban és Jorn zenekarában, és természetesen nem hagy fel dalszerzői, produceri és hangmérnöki tevékenységével más csapatoknál sem. Emellett még idén előrukkol első hagyományos szólóalbumával is. „A zene instrumentális, progos, nincsenek benne gitárok, viszont tele van Hammonddal, mellotronnal és minimooggal. A dobos pedig alighanem minden idők legikonikusabb és leginkább felismerhető dobosa, és ki tudja, talán néhány arcot még néhány gitárszólóra is rá tudok majd venni!"
Alessandro emellett sok sikert kíván a jövőre nézve a Frontiers kiadónak. Az említett változások mibenlétéről nem tudni sokat, de annyi bizonyos, hogy az elmúlt években komoly tömegtermelésre beállt cég kiadványainak száma érezhetően jelentősen csökkent a tavalyi évvel kezdődően.
Hozzászólások
Latom azert ti is ezt a müfajt szeretitek ( vagy ezt is) ugyhogy azert sok mindenben hasonlot gondolunk
Ha mar beszelunk Alessandrorol azert erdemes megemliteni hogy a Stardust 2.lemezen is van tole ket szam amik egyebkent nem rosszak , de az elso LP Spiro-Denander szamaihoz kepest talan kevesbe erosek
Hamarosan ki fog derulni, hogy a kiado es eddigi kedvenc hogyan fognak muzsikalni egymas nelkul
Mint vélemény semmi problémám vele, te így látod, ugyanakkor tényként hivatkozni olyan mondatokra, mint "ez az ember okozta a legnagyobb károkat az AOR /Melodic Rock szcénában" számomra kicsit azért vicces, na. :) JLT: anno olvastam a Blabberen JLT nyilatkozatát erről. Akit érdekel, keressen rá és képet kap, mi történt valójában. Félre ne érts, én aztán nem védem a Frontierst, bőven van mit kritizálni rajtuk, de a boszorkányüldöz ést sem szeretem, emiatt szóltam hozzá. (Amikor kijött a hír elolvastam Alessandro eredeti posztját, ami amúgy megegyezett az itteni hír tartalmával.)
Azért nem csak rajta múlott a dolog.
Oké, abban egyetértek mindenkivel hogy nem egy nagy dalszerző, de azt sem mondanám hogy olyan rossz.
Az ő baja az hogy rosszul használja a kiadó a dalait. Amikor kap egy előadót, olyankor egész korrekt dalokkal tud előhozakodni. Ha meg van a stílus amiben alkotnia kell nincs gond. Amikor viszont a már kész dalait dobálják szét csak úgy mindenféle zenekaroknak, naná hogy katasztrófa lesz a végeredmény és minden banda ugyanúgy fog szólni. Hiszen ugyanannak az embernek a dalait kapják meg. Hidd el hogy az Oasis sem lenne akkora zenekar ha mondjuk Steve Harris írta volna a dalaikat és ugyanígy az Iron Maiden sem ha Noel Gallagher mert annyira különböző a két zenekar stílusa.
Szegény Alessandronak is van egy kialakult stílusa és az nem az ő hibája hogy a kiadó úgy gondolja hogy a dalai ugyanolyan jól állnak Jörn-nek, Johnny Gioellinek vagy épp Deen Castronovo-nak.
Nem akarom védeni mert én sem vagyok oda annyira igazából egyik lemezért sem amin eddig közreműködött, de nem vagyok benne biztos hogy ha ő is kapna egy igazi nagy ikont, (nem egy Jorn Landét, hanem egy topligás fickót) akkor valami tényleg értelmes dolgot tudna csinálni. Valahogy úgy mint Desmond Child. Például Desmond Child úgy él a köztudatban hogy mekkora király csávó mert egy csomó tök jó nótát írt. Ezzel csak az a baj hogy azokat a nótákat úgy írta meg hogy tudta ki kapja, megrendelésre szállította őket és rendszerint az előadó is besegített neki. Viszont nyugodtan meglehet hallgatni a szólóalbumát vagy az olyan projectjeit amiket nem A-ligás rockistenekkel készített.
Hát bizony semmivel sem jobbak Alessandro cuccainál. Max. annyiban hogy kevesebb van belőlük.
Úgyhogy ne varrjunk mindent Alessandro nyakába. A kiadó aki szétdobálja a dalait sokkal hibásabb mint ő, hisz ő valójában csak a lóvét markolja fel érte. És hogy milyen dalszerző valójában majd kiderül végre most hogy a Frontiersnek búcsút intett. (Még az is lehet hogy valami komoly cuccal fog előállni a közeljövőben.)
Nyilvan nem csak emiatt esnek a Frontiers eladasai , de vastagon benne volt
Vagy szerinted melyik zenekara volt mas mint a tobbi?
Hát persze hogyne, nyilván pontosan így történt, minden rossznak ő volt az okozója, de szerencsére észrevették. XD
Tudtam, hogy ide érdemes még visszanéznem. :)
Ez az ember okozta a legnagyobb károkat az AOR /Melodic Rock szcénában
Lesilanyitotta a Hardlinet,kinyi rta a Place Vendomet, kirugatta JLT-t a saját zenekarából (sunstorm) és berakta oda is a haverját,a legnagyobb megélhetési zenészt Romerot
Ideje volt hogy eltűnjön a Frontierstol.Úgy tünik Serafino is észrevette , hogy már majdnem minden kiadványuk ugyanolyan