Shock!

november 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Vajon miért pont Doug Aldrichnak ment neki Dee Snider?

0212deeÚgy tűnik, a hamarosan új szólódalokkal visszatérő Dee Snideré és a Whitesnake-ből dobbantott Doug Aldriché a hét legértelmetlenebb cicaharca: a Twisted Sister frontembere a Twitteren kötött bele a gitárosba, aki természetesen reagált is a provokálásra.

„Melyik fontos Whitesnake-lemezeken játszott Douglas Aldrich? Csak kérdezem...", írta a Twitteren a hét elején Dee Snider, majd egy másik tweetben hozzátette: „Elegem van azokból a zenészekből, akik beléptek egy híres zenekarba annak fénykora után, és utána úgy tesznek, mintha az ő zenekarukról lenne szó. Miközben semmi közük nem volt az adott csapatok sikereihez!" Doug persze ezek után reagált is. „Dee, haver, én simán csak a tőlem telhető legjobbat nyújtottam annak érdekében, hogy haladjunk előre a zenekarral. Abban a szerencsében részesültem, hogy harminc dalt írhattam ott. Te viszont egy hatalmas barom vagy."

A hasonlóan magasröptű folytatásra különösebben nem vagyunk kíváncsiak, de Aldrich híresen barátságos, közvetlen figura hírében áll, akinek zenei kvalitásait ráadásul általában mindenki elismeri, ezért kifejezetten meglepő, hogy Dee pont őt pécézte ki magának. Ráadásul a Twisted Sister énekesét közel 125 ezren követik a Twitteren, tehát még csak azt sem mondhatjuk, hogy kijelentéseit csupán úgy mellékesen vetette oda valahol...

 

Hozzászólások 

 
+1 #11 RobertThorn 2015-02-12 18:37
Idézet - bogar:
Persze, hogy nincs a shock-on szereplő zenekarok nagy többségének ilyen dala. A Napalm Death-nek biztos, hogy nem is lesz! :-)


Pedig a You Suffer az sláger a javából :DDDD
Idézet
 
 
+4 #10 sanyi 2015-02-12 16:38
Van egy olyan megérzésem, hogy Dee és Aldrich nem fognak a jövőben közös projecktben együtt zenélni...
Idézet
 
 
+2 #9 Palinkas Vince 2015-02-12 14:02
Pontosan miért írta ezt Dee? Nem lehet tudni? Ő biztos nem szokott bebaszva hülyeségeket twittelni, lévén absztinens, de valami biztos kiváltotta.

Mondjuk azért a 12 év baromira nem mindegy, többet játszott a WS-ben, mint bárki előtte, nem mellesleg elég komoly szerepe volt a zenekar feltámasztásába n, újra sikeressé tételében (nothing to do with success). Objektíven nézve.
Idézet
 
 
#8 bogar 2015-02-12 13:34
@queensryche999

Anyázni biztos nem fogunk, maximum leoltalak a csirip-en Vénátgónatékit álnéven! :-)))

A sláger arra a zenei közegre és korszakra értendő, ahonnan Doug jön. Persze, hogy nincs a shock-on szereplő zenekarok nagy többségének ilyen dala. A Napalm Death-nek biztos, hogy nem is lesz! :-)

Egyébként lehet ezt még sokáig rágni, de szerintem mindketten értjük a másik mondókáját.
Idézet
 
 
+5 #7 queensryche999 2015-02-12 12:27
Idézet - bogar:
Figyu! Tudom, hogy nálad DA nagy kedvenc. Nálam is.


Csupán a véleményedet írtad le. Az se baj, ha nem értünk egyet, csak anyázás ne legyen - a te esetedben ettől nem kell tartani.

Idézet - bogar:
Sláger alatt azt a dalt értem, amit mondjuk hallasz a rádióban. Egy DA szerzemény sincs ilyen. Egy általember a WS-től is maximum az izdiszlávot, vagy a hirájgóögent ismeri. (Ettől Doug még mindig k..va jó gitáros.)


Ebben az esetben a Shock! magazinban szereplő zenekarok 98,4 %-ának nincs nagyközönség által ismert és hallgatott dala, tehát slágere. Ha ez a mérce, akkor megállíthatjuk a képzeletbeli "zenei órát" valahol 1994 táján. A szomorú tény, hogy ez Magyarországra hatványozottan igaz. Hívhatjuk "Nothing Else Matters szindrómának".

Idézet - bogar:
Éppen most jön ki a trió lemeze, ahol mint korábbi WS gitáros van feltűntetve.


Azért, mert játszott a WS-ben. Deen Castronovo és Jack Blades érdemeit is felsorolták.

Frontiers: "On guitar, Doug Aldrich was excited to lend his fiery blues guitar attack to such a unique and melodic band. Doug, who just left Whitesnake after a fruitful 12 year run (including co-writing 2010s critically acclaimed "Forevermore" release) and also of Burning Rain and formerly of DIO, has a deep pedigree and is one of today’s most respected guitarists."
Idézet
 
 
+1 #6 queensryche999 2015-02-12 11:46
Idézet - nemtulkritikus:
Persze, de azért valami oka csak volt annak, hogy Dio meg Coverdale őt választotta! ;) Mert jelentkező azért gondolom bőven lett volna... ;)


Volt bizony. Nem elég ide csak a technika. Ezt igazából nem is kéne magyarázni, meg kell hallgatni az ürge életművét, és nézni pár koncertvideót, magáért beszél. (Persze nyilván van olyan, aki valamiért nem látja/hallja, de erre most őszintén mit lehet mondani? Van, akinek Gary Moore sem tetszik, vagy nem szereti Ronnie hangját...)
Idézet
 
 
+1 #5 bogar 2015-02-12 11:37
@queensryche999

Figyu! Tudom, hogy nálad DA nagy kedvenc. Nálam is.

Én csak Dee második állítására tértem ki. Én egyébként birom a csókát, de sosem volt a polkorrektség szobra.

Sláger alatt azt a dalt értem, amit mondjuk hallasz a rádióban. Egy DA szerzemény sincs ilyen. Egy általember a WS-től is maximum az izdiszlávot, vagy a hirájgóögent ismeri. (Ettől Doug még mindig k..va jó gitáros.) Éppen most jön ki a trió lemeze, ahol mint korábbi WS gitáros van feltűntetve.

A Steamroller-ről meg annyit, hogy talán az évvégi Hammerworldben volt egy koncertbeszámol ó róluk és kb. 80-an voltak, ha jól emlékszem, azaz máshol is a klubszint alján tartózkodnak.

De még egyszer szeretném leszögezni, hogy Dee szerintem is túllőtt a célon, Doug meg remek gitáros, viszont a korábbi hozzászólásaimb an leírtakat tartom.
Idézet
 
 
+5 #4 nemtulkritikus 2015-02-12 11:31
Idézet - bogar:
Ő nem alanyi jogon zenél több ezer embernek, hanem azért mert ott állt mellette Dio, vagy éppen Coverdale.


Persze, de azért valami oka csak volt annak, hogy Dio meg Coverdale őt választotta! ;) Mert jelentkező azért gondolom bőven lett volna... ;)

A sláger témáról annyit, hogy nem tudom, érdemes-e slágerekről beszélni abban a korban, mikro a médiában ez a fajta zene nem igazán van jelen. Számomra igen is vannak slágerek az utolsó két WS albumon, az egy dolog, hogy aki nem hallgatja őket, esélye sincs megismerni őket. De ha most írták volna meg a Here I Go Again-t, lehet, azt se tartanák slágernek. Mint ahogy az elején se tarthatták akkorának, különben nem kellett volna még egyszer felvenniük. ;)

Doug elmaradt koncertje nem saját dalokra épült, hanem feldolgozásokka l hakniztak. És nem csoda, higy elmaradt nálunk, hiszen ehhez képest elég borsos volt az ár. Ettől függetlenül állítólag máshol nagy sikerük volt.

Az összeverbúvált szuper sapatokat meg nem tudom, miért ekézi mindenki. Egyrészt, nem kötelező megvenni az albumukat, nem kötelező eljárni a koncertjeikre. Viszont tény, hogy akkora pénz már nincs a zenében, mint anno, valamiből a zenészeknek is meg kell élniük. Een bírom ezeket a produkciókat, vannak köztük kellemes hallgatnivalók. Ami untat, azt max nem hallgatom. Viszont a kiadónak,,promó ternek pont az a dolga, hogy eladja a zené(sz)t. Valami támpont kell.

Soto meg érdekes példa, javaslom, ha találkozol vele véletlenül, vesd fel neki a Journey-dolgot, biztos örülni fog neki! ;)
Végülis nem kis tüske maradt benne a történtek miatt. Ja, attól, hogy nem énekelt egy albumon sem, attól még igenis a Journey énekese volt. Ezt vitatni azért elég necces, főleg, ha tényleg bírod. :)

Dee meg inkább vonulna be a stúdióba, hogy rögzítsen még egy karácsonyi albumot, vagy valami musicales cuccot. Ha már saját bevallása szerint sem elég kreatív a dalszerzéshez... ;)
Idézet
 
 
+8 #3 queensryche999 2015-02-12 11:25
@bogar

Csakhogy az igen paraszt Dee személyesen Dougnak címezte, nem a kiadóknak és promótereknek, ráadásul T/3. személyben fogalmazta meg, amivel nem az élét vette el, hanem csinált belőle egy buta általánosítást. Konkrétan ezt írta:

"Question: What Whitesnake album of importance did @Douglas_Aldric h play on? I'm just sayin'...."

" I'm tired of musicians who joined famous bands after their heyday claiming they are from those bands. They had NOTHING to do with success!"

Értem amit írsz, van is benne valami, de ez így védhetetlen.

A második bekezdés pedig ízlés dolga. Szerintem például fűződik "sláger" a nevéhez. (Nemcsak a 'snake, hanem a Lion, Bad Moon Rising, Burning Rain lemezeken is.)

Érdeklődés hiánya: szomorú, de ez sem Doug sara.
Mondjuk ki: Magyarországon méltatlan helyzetben van a médiában mellőzött gitáralapú zenék azon ága, amit 1, nem évtizedek óta bejáratot, bőven a "régi szép időkben" megismert bandák nyomnak 2, nem valami trendi, felkapott irányzat 3, nem olyan extravagáns produkció, mint mondjuk egy Devin Townsend.
Idézet
 
 
+11 #2 bogar 2015-02-12 10:32
Na akkor írok egy minuszmágnes hozzászólást! :-))

Dee-nek igaza van a második posztját illetően.

A mindenféle kiadók és promóterek által összeboronált alkalmi formációk tehetnek erről, akiket az korábbi zenekaraikban eltöltött epizópszerep alapján igyekeznek többnek/jobbnak feltűntetni, mint a valóság. (Például most az általam igen nagyra tartott Jeff Scott Soto akusztikus turnéját hírdetik úgy, hogy a korábbi Journey énekes, pedig összesen egy turnét nyomott le velük.)

Doug egyébként szerintem szenzációs gitáros, de korántsem olyan jó dalszerző. Tulajdonképpen egy "sláger" sem fűződik a nevéhez. Ha valaki még vissza tud emlékezni, akkor tudja, hogy a saját koncertjét érdeklődés hiányában meg sem tartották nálunk. Ő nem alanyi jogon zenél több ezer embernek, hanem azért mert ott állt mellette Dio, vagy éppen Coverdale.
Idézet
 
 
+6 #1 queensryche999 2015-02-12 08:38
"Vajon miért pont Doug Aldrichnak ment neki Dee Snider?"

Mert gyökér?

edit: ne legyen félreértés, az ilyen kisstílű megnyilvánuláso k - amiket rendszerint valami tévképzet vezérelte indulat generál - bárkivel szemben pusztán az illető parasztságát mutatják.
(A twitteren és egyéb közösségi oldalakon való köpködés egyébként önmagában is szánalmas és sajnos egyre inkább globális jelenség.)
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Peter Gabriel - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. május 6.

 

Jeff Loomis - Budapest, Dürer Kert, 2012. november 11.

 

Overkill - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Wisdom - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 14.

 

Whitesnake Tribute Band - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. május 4.

 

Wackor - Budapest, Petőfi Csarnok, 2008. október 31.