Annak idején még magát Bob Rockot is sújtotta a Kingdom Come pocsék hírneve: a producerlegendának egyszer maga John Paul Jones, a Led Zeppelin basszusgitárosa is roppant kellemetlen perceket okozott, amiért ő dolgozott Lenny Wolfék első nagylemezén.
A Kingdom Come 1988-as első albumának történetét tavaly a Klasszikushock rovatban alaposan kiveséztük: a Led Zeppelin zenei örökségét felvállaló zenekar ugyan hatalmas sikert aratott felbukkanásakor, ám a szakma gyakorlatilag egyként rühellte őket az egyértelmű hasonlóságok miatt. Most a lemez producere, Bob Rock is úgy nyilatkozott: neki is jutott a gyűlöletmorzsákból a közös munka miatt. „A Kingdom Come volt az első munkám, miután már nem dolgoztam közösen Bruce Fairbairnnel", idézte fel Rock a Tone-Talknak. „Az A&R-osuk, Derek Shulman keresett meg, hogy szeretné, ha én lennék az egyik zenekara producere. Azt akarták, hogy úgy szóljon a lemez, mint a Led Zeppelin, én pedig benne voltam. Állati jó dobosuk volt (James Kottak – a szerk.), és megpróbáltunk olyan közel jutni az eredetihez, amennyire az akkori tudásom lehetővé tette. Még én is csak tanulgattam a produceri szakmát, és a végeredmény tényleg jó lett. A lemez óriási, szóval nagyon élveztem a munkát."
Bob Rock számos megbízást kapott az egyes Kingdom Come révén: e lemez miatt bízta meg a The Cult is a Sonic Temple, illetve a Mötley Crüe is a Dr. Feelgood produceri munkálataival. Ugyanakkor őt is érték atrocitások a Kingdom Come miatt. „Egyszer lehetőségem nyílt találkozni John Paul Jonesszal. Elmentünk kajálni, mindenféléről dumáltunk, aztán a végén az A&R-os arc házában kötöttünk ki, és elfogyott néhány üveg bor. John akkorra valahogy összerakta a képet, hogy én voltam a Kingdom Come producere, és olyan szinten kezdett gyalázni, hogy végül távoznom kellett. Baromira sérelmezte, hogy én csináltam a Kingdom Come lemezét. Hiába mondtam neki: haver, nem érted, ennek az egésznek az volt az oka, mert mindannyian imádtuk a zenéteket! Szörnyű élmény volt..."