Shock!

november 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Slipknot: csak szöveg volt a nagy testvériség?

Paul Gray özvegye, Brenna szerint a Slipknot tagjai annak ellenére sem voltak hajlandók segíteni négy évvel ezelőtt elhunyt társuknak, hogy a halála előtti napokban többször is kereste őket emiatt. A feleség ezt abban a büntetőperben mondta, amely Gray kezelőorvosa, Daniel Baldi ellen folyik.

Többrendbeli gondatlanságból elkövetett emberöléssel vádolják Daniel Baldit, a négy éve elhunyt Slipknot basszer, Paul Gray egykori kezelőorvosát, aki a gyanú szerint legalább nyolc betege haláláért lehet felelős. Baldi a hatóságok szerint a szükségesnél jóval nagyobb mennyiségben írt fel betegeinek fájdalomcsillapítókat és egyéb gyógyszereket, amelyek túladagolása végül azok halálához vezetett. Az orvos tárgyalása jelenleg is zajlik Iowában, és a héten vallomást tett Gray özvegye, Brenna is, akinek vallomásából több érdekes adat is kiderült Paul utolsó napjairól. A feleség szerint a zenész nagyon súlyos drogproblémákkal küzdött a halála előtti hónapokban, mielőtt egy Des Moines-i külvárosi hotelszobában elhunyt volna, Baldi pedig ennek ellenére is Xanaxot írt fel neki – igaz, az orvos ügyvédje szerint a tragédia előtt csökkentette számára az adagot, és a szobában megtalált anyagok közül mindössze egy doboz gyógyszer került a basszerhez az ő receptje alapján.

A fenti részletekhez hasonlóan érdekes adalék, hogy noha a Slipknot tagjai 2010 óta szabályszerűen versenyt nyilatkoznak azt illetően, melyikük szerette jobban Paul Grayt, Brenna szerint amikor a társuk halála előtti napokban segítséget kért tőlük, senki sem volt hajlandó találkozni a basszusgitárossal. „Az egyikük a házunktól két percre golfozott, de nem volt képes eljönni”, vallotta a feleség. „Senki mást nem érdekelt, mi történik, senki sem akart belefolyni a dologba. Azt mondták, ez az én problémám.” Brenna saját bevallása szerint azért nem értesítette a hatóságokat Paul állapotáról, mert attól tartott: amennyiben megtalálják közös otthonukban a tűket, illetve Gray drogfogyasztáshoz szükséges egyéb eszközeit, elveszik tőle akkor még meg sem született gyermeküket. A perben van esély Corey Taylor énekes és Shawn Crahan ütős tanúkénti meghallgatására is.

A 38 éves Paul Gray morfiummal és fentanillel adagolta túl magát 2010. május 24-én.

 

Hozzászólások 

 
+2 #25 asdasd 2014-04-26 21:12
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
Idézet - Habbal:
Idézet - Flagellator1974:
"Látom érzékenyen érintett a véleményem. Igen az szélsőjobbosok általában ezt gondolják."

Mivel kmaker már gyaníthatóan szunyókál (bár remélem inkább vedel valahol), hadd válaszoljak én erre az eget ringató hülyeségre: a szélsőjobbosok általában nem gondolnak ilyesmit. Ellentétben a tapló, agyatlan egyedekkel. Fogadd már el öreg, hogy ott (a jobbszélen) is vannak érző emberek.



Senki nem állította hogy nincsenek a szélsőjobboldal on érző emberek, sőt intelligens emberek is vannak, viszont a szélsőségek többségét nem ezek az emberek adják, hanem az egyszerű, könnyen fanatizálhatóak .

A poén az egészben az, hogy ezek a hozzászólásaid pontosan olyan beszűkültséget mutatnak, mint amilyet Te tulajdonítasz a szélsőjobbosokn ak.

Én azokkal értek egyet, akik szerint ennek semmi köze az oldalhoz. Idióták mindenhol vannak, a baloldalon pontosan annyira, mint a jobbon, vagy középen. De még attól sem függ semmi, hogy értelmiségi-e valaki, azok közt is ugyanúgy rengeteg, nem gondolkodó, manipulálható, fanatizálható ember van, és emellett rengeteg rendkívül értelmes nem értelmiségi is él köztünk.


összefoglalva tehát mindenki lehet nem gondolkodó, manipulálható és fanatizálható, kivéve minket.
Idézet
 
 
-1 #24 Aaaarrrggghhh.... 2014-04-26 15:54
Idézet - Habbal:
Idézet - Flagellator1974:
"Látom érzékenyen érintett a véleményem. Igen az szélsőjobbosok általában ezt gondolják."

Mivel kmaker már gyaníthatóan szunyókál (bár remélem inkább vedel valahol), hadd válaszoljak én erre az eget ringató hülyeségre: a szélsőjobbosok általában nem gondolnak ilyesmit. Ellentétben a tapló, agyatlan egyedekkel. Fogadd már el öreg, hogy ott (a jobbszélen) is vannak érző emberek.



Senki nem állította hogy nincsenek a szélsőjobboldal on érző emberek, sőt intelligens emberek is vannak, viszont a szélsőségek többségét nem ezek az emberek adják, hanem az egyszerű, könnyen fanatizálhatóak .

A poén az egészben az, hogy ezek a hozzászólásaid pontosan olyan beszűkültséget mutatnak, mint amilyet Te tulajdonítasz a szélsőjobbosokn ak.

Én azokkal értek egyet, akik szerint ennek semmi köze az oldalhoz. Idióták mindenhol vannak, a baloldalon pontosan annyira, mint a jobbon, vagy középen. De még attól sem függ semmi, hogy értelmiségi-e valaki, azok közt is ugyanúgy rengeteg, nem gondolkodó, manipulálható, fanatizálható ember van, és emellett rengeteg rendkívül értelmes nem értelmiségi is él köztünk.
Idézet
 
 
+2 #23 Habbal 2014-04-26 10:54
Idézet - Flagellator1974:
"Látom érzékenyen érintett a véleményem. Igen az szélsőjobbosok általában ezt gondolják."

Mivel kmaker már gyaníthatóan szunyókál (bár remélem inkább vedel valahol), hadd válaszoljak én erre az eget ringató hülyeségre: a szélsőjobbosok általában nem gondolnak ilyesmit. Ellentétben a tapló, agyatlan egyedekkel. Fogadd már el öreg, hogy ott (a jobbszélen) is vannak érző emberek.



Senki nem állította hogy nincsenek a szélsőjobboldal on érző emberek, sőt intelligens emberek is vannak, viszont a szélsőségek többségét nem ezek az emberek adják, hanem az egyszerű, könnyen fanatizálhatóak .
Idézet
 
 
+2 #22 asdasd 2014-04-26 09:41
Idézet - Flagellator1974:
"Bizonyára így van, ugyanakkor a szélsőjobb filozófia egyik alappillére, hogy drogosok dögöljenek meg minden körülmények között. Ez is el kell fogadni."

Ezt a tételt nem tudom elfogadni és nem látom be, miért kellene elfogadnom. Nem filozófiai alappillér, ugyanis a drogkérdés nem filozófiai téma, hanem társadalmi, egészségügyi és szociológiai. Én sem gondolom, hogy a rohadt drogos dögöljön meg, mégsem vagyok szélsőbaloldali , anarchista és drogliberalizát or. Embere válogatja, kinek mi a véleménye a drogfüggőkről, a szélsőjobbnak ehhez semmi köze.


A "szélső" szón van a hangsúly. A társadalmi, egészségügyi és szociológiai megoldások pedig mind egy alapvető filozófiai attitűdből erednek, még akkor is ha a kocsmában hőbörögnek vele.
Idézet
 
 
-3 #21 Flagellator1974 2014-04-26 07:02
"Bizonyára így van, ugyanakkor a szélsőjobb filozófia egyik alappillére, hogy drogosok dögöljenek meg minden körülmények között. Ez is el kell fogadni."

Ezt a tételt nem tudom elfogadni és nem látom be, miért kellene elfogadnom. Nem filozófiai alappillér, ugyanis a drogkérdés nem filozófiai téma, hanem társadalmi, egészségügyi és szociológiai. Én sem gondolom, hogy a rohadt drogos dögöljön meg, mégsem vagyok szélsőbaloldali , anarchista és drogliberalizát or. Embere válogatja, kinek mi a véleménye a drogfüggőkről, a szélsőjobbnak ehhez semmi köze.
Idézet
 
 
+1 #20 asdasd 2014-04-25 21:43
[quote name="Flagellator1974"]"Látom érzékenyen érintett a véleményem. Igen az szélsőjobbosok általában ezt gondolják."

Mivel kmaker már gyaníthatóan szunyókál (bár remélem inkább vedel valahol), hadd válaszoljak én erre az eget ringató hülyeségre: a szélsőjobbosok általában nem gondolnak ilyesmit. Ellentétben a tapló, agyatlan egyedekkel. Fogadd már el öreg, hogy ott (a jobbszélen) is vannak érző emberek.[/quote

Bizonyára így van, ugyanakkor a szélsőjobb filozófia egyik alappillére, hogy drogosok dögöljenek meg minden körülmények között. Ez is el kell fogadni.
Idézet
 
 
-1 #19 Flagellator1974 2014-04-25 21:27
"Látom érzékenyen érintett a véleményem. Igen az szélsőjobbosok általában ezt gondolják."

Mivel kmaker már gyaníthatóan szunyókál (bár remélem inkább vedel valahol), hadd válaszoljak én erre az eget ringató hülyeségre: a szélsőjobbosok általában nem gondolnak ilyesmit. Ellentétben a tapló, agyatlan egyedekkel. Fogadd már el öreg, hogy ott (a jobbszélen) is vannak érző emberek.
Idézet
 
 
+1 #18 Habbal 2014-04-25 16:16
Idézet - kmaker:
Idézet - Habbal:
TelekiPál: Senki sem szaros drogosnak születik, másrészt ki lehet mászni belőle. Milyen barátok azok akik szóra se méltatják ha segítséget kér?
Ha az én barátaim egyikével történne ilyesmi, mindenbizonnyal tudnék időt szakítani rá.
Ez a szélsőjobbos duma meg, hogy ha függő vagy dögölj meg elég gáz. Igen bizonyos drogok tényleg elvetemültek és teljesen kiforgatják az embert a valódi énükből, de vannak drogok amik mellett vígan lehet normális, jó polgári életet élni. Mondjuk ez nem a morfium.

Milyen szélsőjobbos duma? Tájékozódj már, mielőtt a világ legnagyobb baromságát pötyögöd le...
Aki meg drogozik, az számítson rá, hogy kinyiffanhat, de arra ne számítson, hogy halála után bárkinek is gyászolgatni (mi több, kultuszt építeni köré) kellene. Pont.

Látom érzékenyen érintett a véleményem. Igen az szélsőjobbosok általában ezt gondolják. Szerintem jóval kevesebb az olyan rock / metal zenész aki soha nem drogozott, mint aki igen, szóval szerintem nézz körül a kedvenceid házatáján mielőtt baromságokat beszélsz.
Idézet
 
 
+6 #17 Azki 2014-04-25 11:10
Idézet - Edward_Richtofe n:
Persze, hogy kamu volt az egész. Az egész zenekar egy remekbe szabott megcsinált imázs köré épül nagyon rég óta... Az első két lemez köré felhúzott éra megadta nekik a biztos rajongói és sajtóbázist, de amit az elmúlt 3-4 évben művelnek elintézte, hogy ilyen elit státuszból is kurva nagyot bukjanak. Most komolyan, nem hittem volna, hogy lehet überelni azt a pofátlanságot, hogy a háttérvászon mögül küldik a basszust, mert szerencsétlen Gray elhalálozott, és hát nem lehet senki másból #2, de Joey Jordisont, azt a Jordisont, aki a banda talán legalapabb tagja, és a rajongók talán legnagyobb közös nevezője, meg csak úgy ki lehet rúgni. Korábban is írtam, csak a halott pótolhatatlan? Önmaguk arcbaokádása. Erre most már Gray "öröksége" is le van szarva, már arra se vigyáznak ,hogy a testvériség látszatát fenntartsák. Nagybetűs HAKNI amit művelnek, nevetséges. Arról meg nem is beszélve, hogy a friss koncertfelvétel eken arcpirítóan gyengén nyomulnak. Szar hangzás, semmitmondó színpadi jelenlét, panelesek, kimértek, Corey meg (évek óta) gyalázatosan hozza a régi témákat. Ha van zenekar amit azért nem hallgatok már szívesen, mert egyszerűen kiábrándító amit a jelenben művelnek, az a Slipknot.


Egyetértek. Főleg, hogy a színpad mögé küldött basszer az a Donnie Steele, aki '95-96 között volt gitárosuk, és játszott a Mate.Feed.Kill.Repeat-en is. Ez már mindenről szól, csak a zenéről nem.
Idézet
 
 
+6 #16 Edward_Richtofen 2014-04-25 08:31
Persze, hogy kamu volt az egész. Az egész zenekar egy remekbe szabott megcsinált imázs köré épül nagyon rég óta... Az első két lemez köré felhúzott éra megadta nekik a biztos rajongói és sajtóbázist, de amit az elmúlt 3-4 évben művelnek elintézte, hogy ilyen elit státuszból is kurva nagyot bukjanak. Most komolyan, nem hittem volna, hogy lehet überelni azt a pofátlanságot, hogy a háttérvászon mögül küldik a basszust, mert szerencsétlen Gray elhalálozott, és hát nem lehet senki másból #2, de Joey Jordisont, azt a Jordisont, aki a banda talán legalapabb tagja, és a rajongók talán legnagyobb közös nevezője, meg csak úgy ki lehet rúgni. Korábban is írtam, csak a halott pótolhatatlan? Önmaguk arcbaokádása. Erre most már Gray "öröksége" is le van szarva, már arra se vigyáznak ,hogy a testvériség látszatát fenntartsák. Nagybetűs HAKNI amit művelnek, nevetséges. Arról meg nem is beszélve, hogy a friss koncertfelvétel eken arcpirítóan gyengén nyomulnak. Szar hangzás, semmitmondó színpadi jelenlét, panelesek, kimértek, Corey meg (évek óta) gyalázatosan hozza a régi témákat. Ha van zenekar amit azért nem hallgatok már szívesen, mert egyszerűen kiábrándító amit a jelenben művelnek, az a Slipknot.
Idézet
 
 
+7 #15 asdasd 2014-04-24 20:22
Idézet - kmaker:
Idézet - Habbal:
TelekiPál: Senki sem szaros drogosnak születik, másrészt ki lehet mászni belőle. Milyen barátok azok akik szóra se méltatják ha segítséget kér?
Ha az én barátaim egyikével történne ilyesmi, mindenbizonnyal tudnék időt szakítani rá.
Ez a szélsőjobbos duma meg, hogy ha függő vagy dögölj meg elég gáz. Igen bizonyos drogok tényleg elvetemültek és teljesen kiforgatják az embert a valódi énükből, de vannak drogok amik mellett vígan lehet normális, jó polgári életet élni. Mondjuk ez nem a morfium.

Milyen szélsőjobbos duma? Tájékozódj már, mielőtt a világ legnagyobb baromságát pötyögöd le...
Aki meg drogozik, az számítson rá, hogy kinyiffanhat, de arra ne számítson, hogy halála után bárkinek is gyászolgatni (mi több, kultuszt építeni köré) kellene. Pont.


Nem mintha nem lenne egy hadseregnyi közismeren droghasználó kultikus és szeretve tisztelt halottja az emberiségnek.
Idézet
 
 
+7 #14 kmaker 2014-04-24 16:32
Idézet - Habbal:
TelekiPál: Senki sem szaros drogosnak születik, másrészt ki lehet mászni belőle. Milyen barátok azok akik szóra se méltatják ha segítséget kér?
Ha az én barátaim egyikével történne ilyesmi, mindenbizonnyal tudnék időt szakítani rá.
Ez a szélsőjobbos duma meg, hogy ha függő vagy dögölj meg elég gáz. Igen bizonyos drogok tényleg elvetemültek és teljesen kiforgatják az embert a valódi énükből, de vannak drogok amik mellett vígan lehet normális, jó polgári életet élni. Mondjuk ez nem a morfium.

Milyen szélsőjobbos duma? Tájékozódj már, mielőtt a világ legnagyobb baromságát pötyögöd le...
Aki meg drogozik, az számítson rá, hogy kinyiffanhat, de arra ne számítson, hogy halála után bárkinek is gyászolgatni (mi több, kultuszt építeni köré) kellene. Pont.
Idézet
 
 
+1 #13 Nornagest 2014-04-24 15:17
Ezer éve keringenek olyan pletykák hogy ez egy kiadói csapat, a nagy "vértestvérség" meg csak egy üres promo rizsa. Ez most szépen be is igazolódott. Amúgy ez az egész csak az elvakult rajongók számára hathat az újdonság, vagy netán a sokk erejével.
Idézet
 
 
+3 #12 sanyi 2014-04-24 13:52
Kedves Teleki Pál!
Kérlek jellemezd már magad, írj nekünk egy kicsit magadról, hogy te mennyire nem vagy egy szar ember, hogy mit gondolsz magadról, hogy ki vagy. Kíváncsiak lennénk. És ha többet megtudnánk rólad, akkor talán senki sem zavarnának az állandó primitív bunkó megnyilvánulása id.
De szerintem úgy se fogsz erre válaszolni, mert egy nulla vagy.
Idézet
 
 
+2 #11 Khold 2014-04-24 13:49
Köcsögök az ilyen "barátok". -.-

Szerintem jó nagyot fog bukni az új Slipknot lemez.

A tagok mindig arról sírtak, hogy "jaj, mert a basszer nélkül milyen szar". Most megkapják.

Képmutatás: ON.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Friss

Hozzászólások

Galériák

 

Alter Bridge - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Portnoy, Sheehan, MacAlpine, Sherinian - Budapest, PeCsa Music Hall, 2012. október 19.

 

Whitesnake - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. július 13.

 

Stuck Mojo - Budapest, Dürer Kert, 2010. november 2.

 

Wendigo - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 11.

 

Watch My Dying - Budapest, Süss Fel Nap, 2005. február 8.