Shock!

december 22.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Valószínűleg tényleg visszatér a Bon Joviba Richie Sambora

Novemberben már meglebegtette esetleges visszatérését a Bon Jovi soraiba Richie Sambora. A gitáros most megerősítette: határozottan van esély a dologra.

0215bj

Tíz év után visszakerülhet a Bon Joviba Richie Sambora gitáros, aki most az Absolute Radióban beszélt a témáról. „Beszélünk a dologról – fogalmazott a gitáros, aki szerepet vállalt a The Masked Singer aktuális amerikai körében, és ismét komoly reflektorfény vetül rá emiatt a tengerentúlon. – Nem hinném, hogy jelenleg lenne bármi okunk arra, miért ne csináljuk meg. Jonnak problémái voltak a hangjával, és kis pihenőre kellett vonulnia. Nem tudom, mikorra szedi össze magát hangilag, és mikor kerülhet sor a dologra, de meg kell tennünk a rajongókért. Nekik is tartozunk ezzel."

Az elmúlt évtizedekben folyamatos és visszatérő alkoholproblémákkal küzdő, 63 éves Sambora 2013-ban került ki a Bon Joviból, azóta mindössze egy alkalommal, 2018 áprilisában játszott korábbi kollégáival a zenekar Rock And Roll Hall Of Fame-beiktatásán. A majdani újonnani közös munka lehetőségét ugyanakkor egyik fél sem zárta ki az évek során, és Richie a mostani interjúban is megerősítette: nem szűnt meg a párbeszéd közte és Jon Bon Jovi között. „Semmiféle ellenségeskedés nincs. Elvégre nem sok zenekar érte el azt, amit mi: olyanok, mint a The Rolling Stones, a Pink Floyd meg a U2..."

Arról egyelőre nem szól a fáma, hogy Sambora egyedüli gitárosként térne-e vissza a zenekarba, vagy a helyére került Phil X mellé.

 

Hozzászólások 

 
#23 Andrew 2023-03-06 11:59
Más a 3 4 gitáros..
Px el ha ossze tudnak dolgozni akkor ők ha nem akkor sambora.
Nem Px a kérdés hanem j. S. Mi a fenet keres az az együttesben?
Na azt nem csípem. Nem rossz el pruntyog de inkább producerkedjen meg szerezzen dalokat.
Már a lost h. Albumnak éreztem hogy ez a j. S közös munka rossz irányba megy.
Ami kivétel az burning b. És thn for s. Album
Ezek jók lettek de nem s. Miatt hanem Px miatt.
És nagy respect hogy 2013 ban lehet pont beci koncertnek beugrott. És azóta nyomja is. Jó zenész. De nyilván Sambora nak kifinomultabb a játéka P. Nek meg myersebb.
Talán lehet kettennpsszedol goznak egy frissebb myersebb hangzás lehetne
Idézet
 
 
#22 Andrew 2023-03-06 11:53
Idézet - nikfisz:
Az alkesz gityós,és a hamisan kornyikáló őszes hajú "szépfiú"....Ez aztán a nagy hír!


Ez vicces... Így is lehet fogalmazni.
Én pl rajongo voltam.
De az utolsó album és J. S. Gitarjateka és Bj. Ének hangja Nallam is ki verte a bisztit.

Én ettől függetlenül izgalmas hírnek tartom. Mert hanosszekapjak magukat szerintem utoljára még oda csapatának egy nagyot.
Majd kiderul. Nem fiatalok de amit csináltak 95 ig az azért maradandó.
Idézet
 
 
#21 Simon Zoltán 2023-02-19 16:24
Idézet - frontiers:
Idézet - Simon Zoltán:
Idézet - frontiers:
Idézet - Goodbye:
Kiváncsi lennék, hogy a Bon Jovi milyen szempontok szerint rosszabb mint azok akikhez Sambora hasonlítja. Amúgy most 3 gitáros van a zenekarban, és azt sem tartom kizártnak hogy ő negyediknek csatlakozna.

A Jovi első lemeze jövőre lesz 40 éves! Korszakokon át képesek voltak az élvonalban maradni, akár tetszik ez sokaknak, akár nem. Ha egy 40 éves karrier csak epizód szerep, mint, ahogy lent irták, akkor mi kell ahhoz, hogy a rocktörténelem része legyen?

Ha a kérdés komoly akkor Te hívő vagy. Akkor erre nincs válasz. Ez olyan mintha azt kérdeznéd melyik az 1 igaz egyistenhit. Erre sincs válasz.......profán oldalról közelítve, ha a gitárok száma a döntő akkor így akár négy gitárrala leges legnagyobbak közé tartoznak..........jaj bocs egy kérdés a basszusgitár is gitárnak számít ? mert a számolás pontosságához hozzátartozik. sőt 1994 idején volt a Black Sabbath előtt egy előzenekar abban 2db basszus gitáros is volt. Na ez azért fontos mert akkor ők is a legnagyobbak közé tartoznak. Szerencsétlen Black Sabbath semmi képen , ha számít a basszer ha nem. Lúzerek......Ja és ha a basszer beleszámít és a Jagger néha gitározik...akkor az már esélyes......:)

Hogy, ha én hivő vagyok, akkor ez az érvelés, nem tudom, hogy mi.
Én a Floyd-ért ugyanúgy tudok rajongani, mint a Joviért, tudok különbséget tenni a két zenekar közt, tudom értelmezni azt, hogy majd 20 év és egy kontinens választja el őket és, hogy annyira más világ mindkettő zeneileg, mint a marhapörkölt a pizzától. Viszont ettől még igenis relevánsnak tartom mindkét zenekart rocktörténetile g. Más műfaj, más korszak, de az a kontextus, amiben Mr. Sambo összevetette a Jovit és a Floyd-ot, valid. Annyira értelmetlen, már az amúgy is halott rockműfajokban ezek a fikázások. Örülni kéne annak is, hogy egyáltalán van még pár élő dinoszaurusz.
Mi lenne, ha mindenki, aki utálja a gombát direktbe fikázná tele az összes létező gomba recept oldalt? Semmi
Maximálisan egyet értek veled. Én is" hìvő" vagyok. Nekem csak az összevetés erős. Ez csak én véleményem. Nem utálom őket. Sőt ! Na puszi !
Idézet
 
 
#20 frontiers 2023-02-19 08:09
Idézet - Simon Zoltán:
Idézet - frontiers:
Idézet - Goodbye:
Kiváncsi lennék, hogy a Bon Jovi milyen szempontok szerint rosszabb mint azok akikhez Sambora hasonlítja. Amúgy most 3 gitáros van a zenekarban, és azt sem tartom kizártnak hogy ő negyediknek csatlakozna.

A Jovi első lemeze jövőre lesz 40 éves! Korszakokon át képesek voltak az élvonalban maradni, akár tetszik ez sokaknak, akár nem. Ha egy 40 éves karrier csak epizód szerep, mint, ahogy lent irták, akkor mi kell ahhoz, hogy a rocktörténelem része legyen?

Ha a kérdés komoly akkor Te hívő vagy. Akkor erre nincs válasz. Ez olyan mintha azt kérdeznéd melyik az 1 igaz egyistenhit. Erre sincs válasz.......profán oldalról közelítve, ha a gitárok száma a döntő akkor így akár négy gitárrala leges legnagyobbak közé tartoznak..........jaj bocs egy kérdés a basszusgitár is gitárnak számít ? mert a számolás pontosságához hozzátartozik. sőt 1994 idején volt a Black Sabbath előtt egy előzenekar abban 2db basszus gitáros is volt. Na ez azért fontos mert akkor ők is a legnagyobbak közé tartoznak. Szerencsétlen Black Sabbath semmi képen , ha számít a basszer ha nem. Lúzerek......Ja és ha a basszer beleszámít és a Jagger néha gitározik...akkor az már esélyes......:)

Hogy, ha én hivő vagyok, akkor ez az érvelés, nem tudom, hogy mi.
Én a Floyd-ért ugyanúgy tudok rajongani, mint a Joviért, tudok különbséget tenni a két zenekar közt, tudom értelmezni azt, hogy majd 20 év és egy kontinens választja el őket és, hogy annyira más világ mindkettő zeneileg, mint a marhapörkölt a pizzától. Viszont ettől még igenis relevánsnak tartom mindkét zenekart rocktörténetile g. Más műfaj, más korszak, de az a kontextus, amiben Mr. Sambo összevetette a Jovit és a Floyd-ot, valid. Annyira értelmetlen, már az amúgy is halott rockműfajokban ezek a fikázások. Örülni kéne annak is, hogy egyáltalán van még pár élő dinoszaurusz.
Mi lenne, ha mindenki, aki utálja a gombát direktbe fikázná tele az összes létező gomba recept oldalt? Semmi
Idézet
 
 
#19 Goodbye 2023-02-18 21:27
Sehol sem állítottam hogy a gitárosok száma és a zene minősége összefügg, az meg hogy szerinted bármivel is rosszabbak a kedvenc zenekaraidnál, csak a te véleményed, aminek szó szerint semmi szakmai alapja nincsen.
Idézet
 
 
#18 Simon Zoltán 2023-02-18 12:31
Idézet - frontiers:
Idézet - Goodbye:
Kiváncsi lennék, hogy a Bon Jovi milyen szempontok szerint rosszabb mint azok akikhez Sambora hasonlítja. Amúgy most 3 gitáros van a zenekarban, és azt sem tartom kizártnak hogy ő negyediknek csatlakozna.

A Jovi első lemeze jövőre lesz 40 éves! Korszakokon át képesek voltak az élvonalban maradni, akár tetszik ez sokaknak, akár nem. Ha egy 40 éves karrier csak epizód szerep, mint, ahogy lent irták, akkor mi kell ahhoz, hogy a rocktörténelem része legyen?

Ha a kérdés komoly akkor Te hívő vagy. Akkor erre nincs válasz. Ez olyan mintha azt kérdeznéd melyik az 1 igaz egyistenhit. Erre sincs válasz.......profán oldalról közelítve, ha a gitárok száma a döntő akkor így akár négy gitárrala leges legnagyobbak közé tartoznak..........jaj bocs egy kérdés a basszusgitár is gitárnak számít ? mert a számolás pontosságához hozzátartozik. sőt 1994 idején volt a Black Sabbath előtt egy előzenekar abban 2db basszus gitáros is volt. Na ez azért fontos mert akkor ők is a legnagyobbak közé tartoznak. Szerencsétlen Black Sabbath semmi képen , ha számít a basszer ha nem. Lúzerek......Ja és ha a basszer beleszámít és a Jagger néha gitározik...akkor az már esélyes......:)
Idézet
 
 
#17 frontiers 2023-02-18 09:40
Idézet - Goodbye:
Kiváncsi lennék, hogy a Bon Jovi milyen szempontok szerint rosszabb mint azok akikhez Sambora hasonlítja. Amúgy most 3 gitáros van a zenekarban, és azt sem tartom kizártnak hogy ő negyediknek csatlakozna.

A Jovi első lemeze jövőre lesz 40 éves! Korszakokon át képesek voltak az élvonalban maradni, akár tetszik ez sokaknak, akár nem. Ha egy 40 éves karrier csak epizód szerep, mint, ahogy lent irták, akkor mi kell ahhoz, hogy a rocktörténelem része legyen?
Idézet
 
 
#16 Goodbye 2023-02-17 23:51
Kiváncsi lennék, hogy a Bon Jovi milyen szempontok szerint rosszabb mint azok akikhez Sambora hasonlítja. Amúgy most 3 gitáros van a zenekarban, és azt sem tartom kizártnak hogy ő negyediknek csatlakozna.
Idézet
 
 
#15 queensryche999 2023-02-17 19:20
Idézet - Martin:


Egyetértek azzal, amit írtál. Az, hogy Jon hangja - fogalmazzunk elegánsan - nem a régi, nyilván nem direkt kicseszés részéről, egyszerűen ez van. A kor, a terhelésre való reagálás idősebb korban, egyéni adottságok, esetleg énektechnika (ha ösztönös és nem tanult énekes, ezt nem tudom), ezek mind befolyásolják a végeredményt. Akad kivétel, de ezek a folyamatok gyakorlatilag mindegyik énekesnél lejátszódnak idősebb korban, bár eltérő mértékben. Azt is hozzáteszem, hogy van, akinél ez úgy tud hullámzani, hogy jó/kevésbé jó, van akinél meg már inkább úgy, hogy rossz/kevésbé rossz. Pearcy például szerintem már inkább ez utóbbi. Viszont - ahogy abban egyetértünk - legalább nincs kamu, lásd négybetűs zenekar. Akiket amúgy tisztelek és szeretek, főleg a 80-as érát.
Idézet
 
 
#14 Jóvanakkó 2023-02-17 05:24
" The Rolling Stones, a Pink Floyd meg a U2..." A Bon Jovi sosem volt ezekkel a bandákkal egy ligában. Tudom, tudom nagy az egó, na de akkor is...
Idézet
 
 
#13 Misi 2023-02-17 02:51
Hát én végignéztem Ritchie Masked Singer fellépéseit és egyáltalán nem rossz amit ott leénekel, megkopott a hangja de nem annyira mint Jonnak. Vele tuti megnézném Jovit, mert szeretem Philt de Sambora kell oda.
Idézet
 
 
#12 Martin 2023-02-16 22:42
Jon éveken át évi 290-300 koncertet nyomott le a Bon Jovival a Covid előtt 50 év fölött is. Ezt igazán tekintetbe lehetne venni amikor a hangja miatt fikázzátok. :D A csávó széthajtotta magát és megfizette az árát.
Egyébként Sambora hangja is ugyanolyan látványosan kopott meg az évek alatt pedig ő nem sokat turnézott mióta kiszállt a Bon Joviból úgyhogy nem hiszem hogy nagy segítség lesz ének terén...Amúgyis mindig a közönséggel szokta Jon elénekeltetni a nehezebb részeket. Pontosabban most már majdnem az egész műsort a rajongókkal szokta végigénekeltetn i és ez így szerintem oké. Sokkal szimpatikusabb húzás mint ha mankósávokkal próbálná meg elfedni a hiányosságait ahogy sok pályatársa manapság. :)
Aki nem kíváncsi rá így az nem megy megnézni, aki igen az pedig elmegy. Nem bonyolult ez. :D

(Érdekességként jegyezném meg hogy akik youtube alapján tájékozódnak hasonlítsanak össze egy turné eleji felvételt egy turné végivel. Ott azért érződik a 300 koncertes különbség..Nem mondom hogy a turné első szakaszában Jon a 25-30 éves énjét idézi de olyankor még egész tűrhetően hozza magát. Ez igaz az említett Stephen Pearcy-re is. Hangulata vagy épp egészsége válogatja hogy mikor milyen formában van. Előfordul hogy tök jól tolja és előfordul hogy még a nevét sem tudja kimondani. 60 éves kor fölött bizony ez már egy ilyen biznisz. Lehetne példálózni azzal a 4-5 olyan énekessel akik egész jó formában vannak még nyugdíjas korukra is, de szerintem fölösleges. Mindenkinek más a szervezete mindenki másmilyen cuccokkal gyilkolta magát anno és ezért mindenki másképp is öregedett meg. Ezt így kell elfogadni.
...Egy utolsó gondolatként még annyit hogy a héten legalább 3-4 olyan zenekart láttam itt a shock cikkei közt akiknek az énekesei - fiúk és lányok egyaránt - még a jelenlegi Jon szintjét sem képesek megütni stúdiófelvétele n sem pedig fele annyi idősek sincsenek mint ő. )

Ui.: Nyugi, nem vagyok elvakult Bon Jovi fan, az utolsó lemeze amit képes voltam az elejétől végighallgatni a What about now volt és az sem tetszett. :D
Idézet
 
 
#11 debali 2023-02-16 20:14
Régóta várok erre feketeöves rajongóként. Végre elmondta vki, h Jonnak tényleg nem ment az ének egy pár éve, remélhetőoeg kipihente/kezelte a dolgot,aztán most már tényleg hadd szóljon. Csak fura,ha a nyári Glastonbury-n lesznek tényleg, higy még nincsen bejelentve. Gondolom nem csak amiatt az 1 koncert miatt jönnétek át a kontinensre.
Idézet
 
 
#10 queensryche999 2023-02-16 20:03
Ez tök jó, bár Sambora sem "hozza vissza" Jon énekhangját. De legalább Stephen Pearcy-hez hasonlóan őszinte és nincsenek vokálsávok mögötte/helyette koncerten - legalábbis nekem nem tűnt fel ilyesmi, de nem is nagyon figyeltem az utóbbi 15 évben már őket.
Idézet
 
 
#9 Nordmann 2023-02-16 18:08
Idézet - Simon Zoltán:
[quote name="frontiers"][quote name="Simon Zoltán"]A Pink Floyd bárhonnan is közelítünk megkerülhetetle n.......utolérhetetlen.


Ez így van. De a Pink Floyd nem jó háttérzene pl a munkahelyen, arra le kell ülni és odafigyelni. Viszont háttérnek sem hallgatható akármi... a slágerek többségétől idegrángást kap az ember, vagy éppen az unalom öli meg. Na ilyen szempontból viszont kimagaslót alkotott a Bon Jovi alakulat, ha értitek.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

The Treatment - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Depeche Mode - Budapest, Puskás Ferenc Stadion, 2013. május 21.

 

Eric Martin - Budapest, PeCsa Music Café, 2013. március 9.

 

Mátyás Attila Band - Budapest, A38, 2011. július 2.

 

Wendigo - Budapest, Petőfi Csarnok, 2008. október 31.

 

Watch My Dying - Gödöllő, Trafó, 2003. május 23.