Shock!

december 23.
hétfő
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Hot Beaver: „Más fordulatszámon pörgünk, mint egy átlagos magyar kezdő zenekar”

1108hb3Ezekben a napokban is az Ektomorffal járja Európát a budapesti Hot Beaver, akik októberben jelentették meg első nagylemezüket Pillars Of Creation címmel. A zenekarnál a tavalyi, bemutatkozó Vulcan Death Grip EP óta ugyan történt egy frontembercsere, de mint az a lemezen is hallatszik, megtorpanásról szó sincs, és mint azt Horváth „Sexy" Gábor basszusgitáros a Shock!-nak adott interjújában elmondta, a jövőben csak még inkább fel szeretnék pörgetni a zenekari motort.

Kezdjük a kellemetlenebb részével: hová tűnt menet közben Lőcsei Bence, és hogy találtátok meg Makács Zolit?

Beni szerette csinálni a zenekart, de a család és a megélhetés teljes embert kívánt otthon, így nem állhatott a zenekar rendelkezésére olyan mértékben, ahogy a helyzet megkívánta. Mi megértettük ezt, és elég gyorsan rövidre zártuk a dolgot. Zolit Apey ajánlotta, egy hét alatt koncertképessé váltunk, de azóta is csiszolódunk egymáshoz. Egy kicsit más fordulatszámon pörgünk, mint egy átlagos magyar kezdő zenekar, ehhez fel kell nőni. No pain, no gain, mondja az angol, de ezeket a sorokat például Frankfurtból írom, ahova egy huszonegy személyes nightlinerrel érkeztünk.

Bence nemcsak kiváló énekes, hanem elég egyedi színpadi jelenség is volt. Nem féltetek attól, hogy nehéz lesz pótolni azt a kiszámíthatatlanságot, amit hozzáadott a színpadi produkciótokhoz?

Kétélű fegyver volt sajnos. Volt, akinek tetszett Beni extremitása, de voltak olyan arcok is, akiket teljesen kiakasztott. Most ilyen nincs, viszont a zenekaron belül lett egy olyan kohézió azáltal, hogy ezeket az élményeket atéltük. Olyan már sosem lesz a zenekar, mint akkor volt, viszont most más, más miatt lehet szeretni.

Milyen változásokat hozott zeneileg Zoli csatlakozása? Mennyiben lett más így a lemez, mint amilyen Bencével lett volna?

A szövegek egyszerűbbek, de érthetőbbek, kevésbé radikálisak lettek, egy kicsit elszálósabb, földtől elrugaszkodottabb témákról szólnak, közelebb állnak hozzánk. A dalok selymesebbek, kicsit talán tradicionálisabbak lettek, még inkább grunge, még inkább country a nyolc új dal. A négy kislemezes dal is változott, de ott érezni, hogy azok nem Zoli munkái.

Hogyan készültek a Pillars Of Creation dalai? Milyen a munkamegosztás a zenekarban?

A dalokat Mike és én írjuk, természetesen a dobokat Ati találja ki, de elég egyértelműek a témák. Szövegek és dallamok Zoli számlájára írhatóak, de a végső éneklésekbe én is sokat beleszóltam, hol mit szeretnék érezni, hallani.

1108hb2

Szerintem kicsit erősebb a seattle-i vonal ezen a lemezen, mint a Vulcan Death Gripen volt. Egyetértesz? Szerinted miben lett más ez az album, mint az EP volt?

Zolira nem titkolt hatással vannak a seattle-i bandák, és nekünk is nagyon tetszik ez az új vonal. Szerintem itt már lehet érezni, merre tartunk, de én már azt is tudom, hogy az itt tapasztalható szélsőségek még élesebbek lesznek a következő albumon. A dalok fele kész az új lemezre, turné után folytatjuk a munkát, és 2018-ban jön az új album.

Miért pont a hammeres terjesztés mellett döntöttetek? Mik az előnyei ennek a fajta kiadási módszernek, és mennyire kompatibilis szerinted a Hot Beaver a Hammer olvasótáborával?

Erre egyszerűen azt tudom mondani, hogy nincs nagyon más lehetőség. Egy másik kiadóval is tárgyaltunk, meg is egyeztünk, de végül visszaléptek, és azonnal kellett valamit csinálni. Az igazi cél egy külföldi label és management. Két Európa-turnéval a hátunk mögött talán már szóba állnak velünk... De vannak még célok és tervek, szerintem jó dolgok fognak jönni! A Hammert rockerek olvassák, mi meg rockot játszunk, remélem, jó helyre került a CD.

Jelenleg is az Ektomorffal turnéztok. Hogyan alakult ki köztetek ez a kapcsolat, és mennyiben érezni ezen a második turnén, hogy már alapoztatok odakint?

Az Ektomorf tavaly, a turné végén elhívott minket egy újabb körre, amire januárban igent mondtunk, és azóta tudjuk, mi lesz idén ősszel. A szemünk előtt lebegő cél a lemez időre történő elkészítése volt, igazából emiatt annyira nem is foglalkoztunk mostanában a turnéval, csak eljött a napja, beültünk a buszba, most pedig élvezzük, hogy minden nap színpadra állhatunk, és azt csináhatjuk, amit a legjobban élvezünk a világon. Csehországban voltak már olyan arcok, akik láttak már minket, most pedig Hot Beaver-pólóban érkeztek, és vágták a dalokat. Német területre most érünk, itt lett a legtöbb rajongónk tavaly. Hamarosan kiderül! Magunkon érzem, hogy voltunk már itt, mert természetes a talaj a lábunk alatt. Mindenhol jó játszani!

1108hb1

Mi szükséges ahhoz, hogy egy hozzátok hasonló státuszú zenekar részt vehessen egy ilyen turnén? Egyáltalán hogyan kell elképzelni ezt a körutat, mekkora méretekben játszotok?

Kitartás, megfelelő akarat, tudni elfogadni, hogy gyakorlatilag a buszban és a klubokban élsz, egy nyílvános vécében mosol fogat, sáros folyosóra mászol ki az ágyadból, satöbbi. Kemény élet, fárasztó, de nagyon jó érzés tudni, hogy van még rajtam kívül ott három ember, aki imádja ezt, velem együtt. Hiányzik a család és az otthon, de mindent megteszünk érte, hogy egyszer majd mi legyünk a headliner egy hasonló turnén. Általában száz-kétszáz fős helyeken vagyunk hétközben, hétvégén ötszáz-nyolcszáz főnek játszunk.

Hogy telik egy átlagos napotok a turnén?

Tizenegy körül kelek, kakipisi, valami reggeli, aztán kettő körül érünk a klubba. Ott hideg kaja vár – péksüti, felvágott, sajtok, a hűtők rogyásig vannak sörrel, üdítővel –, bepakolás, beállás, aztán hatkor meleg étel, és mivel másodikok vagyunk minden este, kilenc körül játszunk harmincöt-negyven percet. Ha van zuhany, akkor fürdés, aztán kiülök a merchbe, ott vagyok a buli végéig, fél egyig, aztán bepakolás, és indulunk a következő városba-országba. A buszban huszonegyen alszunk, plusz van egy sofőr, kényelmes az ágy, jó meleg van. Én szeretek így élni.

Milyen terveitek vannak a jövőre nézve? Van-e a pakliban újabb hasonló turné?

Van, de ezt még nem szeretném elkiabálni, de nagyon jó barátságokat kötöttünk itt az amerikai bandákkal. Európai classic rock bandákban gondolkodom még. Ha meg tudjuk oldani, jövőre két külföldi turnét is szeretnénk, de majd meglátjuk, mit hoz az élet. Rengeteg magyar zenekarnak könyörgök, hogy vigyenek el egy őszi-tavaszi körre, de csak a hitegetés megy, az meg nekem kevés.

Nem titok, a zenekari oldalra is kitetted, hogy nyolc évvel ezelőtt nagyon komoly betegségen estél át. Mire kell odafigyelned emiatt, és mit tanultál a nehézségekből?

Igen, Hodgkin-limfómám volt, ez az immunrendszer rosszindulatú daganata. Egy évig jártam kemoterápiára és sugárkezelésre, most már tünetmentes vagyok, szerencsére. Évente kell mennem kontrollra, olyankor röntgen, ultrahang és vérvétel van. Máshogy nem kell élni, de megpróbálok a lehető legkevesebb cukrot és szénhidrátot fogyasztani, meg mivel gyenge az immunrendszerem, sok vitamint szedek.

1108hb4

 

Hozzászólások 

 
+3 #63 LTD 2016-11-17 16:34
Szerintem a hód zeneisége egészen ügyes, pláne, hogy első lemez. De ez a lódító hazudozás ez valami hihetetlen, komolyan ez egy alternatív valóság lassan. Nem elég, hogy nézőszámban bármilyen felületen képtelen igazat mondani, ehhez még társul egy fölényeskedő egotrip minden interjúban.
Idézet
 
 
+2 #62 Ond Kond 2016-11-15 13:38
Már önmagában az is gáz ha valakit az Ektomorf visz turnéra magával:) A szörnyen gázos,ugrálós,h armadvonalas Soulfly kópia zenéjükkel.
Milyen közönség lehet ott jesszus..
Idézet
 
 
+7 #61 Erős Pista 2016-11-13 12:00
Foglaljuk össze akkor a lényeget: a Hot Beaver szar.
Idézet
 
 
-2 #60 bogar 2016-11-10 14:53
Idézet - sziszka:
Idézet - bogar:
Idézet - sziszka:
Idézet - gaboka95:
Azt viszont tényleg nehezen hiszem el, hogy egyszerűen nem tudjátok felfogni, hogy itt senkinek nem azzal van baja, hogy van pénzük, fizetnek a turnéért, vagy bármiért, hanem az idióta nyilatkozatokka l, meg az egész bullshittel ami ezt a zenekart körbelengi minden egyes interjúban, kiírásban, MINDENHOL.
Idézet - bogar:
[quote name="meeeh"]"

Ha bárki meg tudja csinálni, akkor miért nincs bármelyik magyar zenekar eu turnén?
Direkt megnéztem a facebook oldalukat. Ott van a borítókép jobb alsó sarkában, hogy az Ektomorf vendégeként játszanak.
A fullba nyomott kretén képeket nem láttam. Való igaz, hogy 0 és 3 között lenne a nézőszám, de én 20-20 éve voltam Tankcsapdán a Viking klubban, ahol kb. 200 ember volt. Mindenki elkezdi valahol.

Ui: Most már tényleg meghallgatom a lemezüket! :-)



Igen, ott van a borítókép sarkában, 1-es betűmérettel, 0.5-ös csillagokkal jelölve. :D


tabletrol nem lehet elolvasni, olyan kicsi


Két ujjad a képernyőre téve és azokat távolítva egymástól tudsz tableten nagyítani! ;-)


koszonom, de talan elegansabb lenne nem a leheto legkisebb betumerettel a kep aljan kozolni, hogy ez nem az o turnejuk. pillars of creation tour, hahaha. az ilyen gesztusok verik ki a biztositekot sok embernel. ezt teljesen elfogulatlanul mondom. nem hallgattam a zenejuket, nem ismerem oket, semmi bajom veluk, de ez pl. tenyleg megmosolyogtato .


Na látod! Neked pont az szúrja a szemed, amit én fineszességnek tartok.
És ezt én is úgy mondom, hogy nem vagyok a rajongójuk, de egyszer meghallgatva a lemezüket, ki merem jelenteni, hogy nem is leszek.
Idézet
 
 
+6 #59 sziszka 2016-11-10 13:34
Idézet - bogar:
Idézet - sziszka:
Idézet - gaboka95:
Azt viszont tényleg nehezen hiszem el, hogy egyszerűen nem tudjátok felfogni, hogy itt senkinek nem azzal van baja, hogy van pénzük, fizetnek a turnéért, vagy bármiért, hanem az idióta nyilatkozatokka l, meg az egész bullshittel ami ezt a zenekart körbelengi minden egyes interjúban, kiírásban, MINDENHOL.
Idézet - bogar:
[quote name="meeeh"]"

Ha bárki meg tudja csinálni, akkor miért nincs bármelyik magyar zenekar eu turnén?
Direkt megnéztem a facebook oldalukat. Ott van a borítókép jobb alsó sarkában, hogy az Ektomorf vendégeként játszanak.
A fullba nyomott kretén képeket nem láttam. Való igaz, hogy 0 és 3 között lenne a nézőszám, de én 20-20 éve voltam Tankcsapdán a Viking klubban, ahol kb. 200 ember volt. Mindenki elkezdi valahol.

Ui: Most már tényleg meghallgatom a lemezüket! :-)



Igen, ott van a borítókép sarkában, 1-es betűmérettel, 0.5-ös csillagokkal jelölve. :D


tabletrol nem lehet elolvasni, olyan kicsi


Két ujjad a képernyőre téve és azokat távolítva egymástól tudsz tableten nagyítani! ;-)


koszonom, de talan elegansabb lenne nem a leheto legkisebb betumerettel a kep aljan kozolni, hogy ez nem az o turnejuk. pillars of creation tour, hahaha. az ilyen gesztusok verik ki a biztositekot sok embernel. ezt teljesen elfogulatlanul mondom. nem hallgattam a zenejuket, nem ismerem oket, semmi bajom veluk, de ez pl. tenyleg megmosolyogtato .
Idézet
 
 
+1 #58 bogar 2016-11-10 13:16
Idézet - sziszka:
Idézet - gaboka95:
Azt viszont tényleg nehezen hiszem el, hogy egyszerűen nem tudjátok felfogni, hogy itt senkinek nem azzal van baja, hogy van pénzük, fizetnek a turnéért, vagy bármiért, hanem az idióta nyilatkozatokka l, meg az egész bullshittel ami ezt a zenekart körbelengi minden egyes interjúban, kiírásban, MINDENHOL.
Idézet - bogar:
[quote name="meeeh"]"

Ha bárki meg tudja csinálni, akkor miért nincs bármelyik magyar zenekar eu turnén?
Direkt megnéztem a facebook oldalukat. Ott van a borítókép jobb alsó sarkában, hogy az Ektomorf vendégeként játszanak.
A fullba nyomott kretén képeket nem láttam. Való igaz, hogy 0 és 3 között lenne a nézőszám, de én 20-20 éve voltam Tankcsapdán a Viking klubban, ahol kb. 200 ember volt. Mindenki elkezdi valahol.

Ui: Most már tényleg meghallgatom a lemezüket! :-)



Igen, ott van a borítókép sarkában, 1-es betűmérettel, 0.5-ös csillagokkal jelölve. :D


tabletrol nem lehet elolvasni, olyan kicsi


Két ujjad a képernyőre téve és azokat távolítva egymástól tudsz tableten nagyítani! ;-)
Idézet
 
 
+4 #57 sziszka 2016-11-10 12:44
Idézet - gaboka95:
Azt viszont tényleg nehezen hiszem el, hogy egyszerűen nem tudjátok felfogni, hogy itt senkinek nem azzal van baja, hogy van pénzük, fizetnek a turnéért, vagy bármiért, hanem az idióta nyilatkozatokka l, meg az egész bullshittel ami ezt a zenekart körbelengi minden egyes interjúban, kiírásban, MINDENHOL.
Idézet - bogar:
[quote name="meeeh"]"

Ha bárki meg tudja csinálni, akkor miért nincs bármelyik magyar zenekar eu turnén?
Direkt megnéztem a facebook oldalukat. Ott van a borítókép jobb alsó sarkában, hogy az Ektomorf vendégeként játszanak.
A fullba nyomott kretén képeket nem láttam. Való igaz, hogy 0 és 3 között lenne a nézőszám, de én 20-20 éve voltam Tankcsapdán a Viking klubban, ahol kb. 200 ember volt. Mindenki elkezdi valahol.

Ui: Most már tényleg meghallgatom a lemezüket! :-)



Igen, ott van a borítókép sarkában, 1-es betűmérettel, 0.5-ös csillagokkal jelölve. :D


tabletrol nem lehet elolvasni, olyan kicsi
Idézet
 
 
+7 #56 gaboka95 2016-11-10 12:16
Azt viszont tényleg nehezen hiszem el, hogy egyszerűen nem tudjátok felfogni, hogy itt senkinek nem azzal van baja, hogy van pénzük, fizetnek a turnéért, vagy bármiért, hanem az idióta nyilatkozatokka l, meg az egész bullshittel ami ezt a zenekart körbelengi minden egyes interjúban, kiírásban, MINDENHOL.
Idézet - bogar:
[quote name="meeeh"]"

Ha bárki meg tudja csinálni, akkor miért nincs bármelyik magyar zenekar eu turnén?
Direkt megnéztem a facebook oldalukat. Ott van a borítókép jobb alsó sarkában, hogy az Ektomorf vendégeként játszanak.
A fullba nyomott kretén képeket nem láttam. Való igaz, hogy 0 és 3 között lenne a nézőszám, de én 20-20 éve voltam Tankcsapdán a Viking klubban, ahol kb. 200 ember volt. Mindenki elkezdi valahol.

Ui: Most már tényleg meghallgatom a lemezüket! :-)



Igen, ott van a borítókép sarkában, 1-es betűmérettel, 0.5-ös csillagokkal jelölve. :D
Idézet
 
 
+7 #55 Csabika 2016-11-10 10:14
Idézet - bjorn:
A turnébefizetése kről meg.... én a Casketgardenben voltam és körülbelül 2x jutott el olyan pontra a banda hogy fizetnünk kellett a tovább lépésért. Az első az első lemez volt, amit saját pénzből álltunk és így sikerült picit feljebb lépni. A második pontosan egy turné lehetőség volt a 2. lemez után, azt viszont nem tudtuk kifizetni akkor és ott. Szépen lassan leszállóágba is került a zenekar utána, máig választópontkén t élem meg azt hogy nem tudtunk ott perkálni.
Amennyire ellene vagyok a fizetősdinek, akkor nagyon örültem volna ha rendelkezésre áll az a pénz. Az is csak egy újabb áldozat, egy újabb "befektetés" lett volna a zenekarba, nem a lelked eladása :). Hajrá Hot Beaver! Szerencsések hogy megtehetik.

Erről beszélek! Mi kell? Hát pénz, pénz, pénz.
Ismertem a Casketgarden-t. Ott sem hiányzott a kitartás és az akarat! Akkor mi hiányzott? Hát pénz, pénz, pénz.
Igenis a mai feltörekvő zenekaroknak meg kell mondani, hogy ha karsz valamit legyen a zsebedben pénz, pénz, pénz. Nem elég csak azt sugallni, légy kitartó, légy elhivatott, akard csinálni, mert ez már régóta nem elég. Kell a pénz, pénz, pénz. Sajnos ezért tűnik el sok jó zenekar, lásd Casketgarden is, és még sok más!
Idézet
 
 
#54 Kobold 2016-11-10 08:33
Előszőr azt hittem, hogy ez az a banda ahol az a jócsaj gitározik, de nem az. Arról nincs valami hír? XD
Idézet
 
 
+13 #53 bjorn 2016-11-10 07:28
A turnébefizetése kről meg.... én a Casketgardenben voltam és körülbelül 2x jutott el olyan pontra a banda hogy fizetnünk kellett a tovább lépésért. Az első az első lemez volt, amit saját pénzből álltunk és így sikerült picit feljebb lépni. A második pontosan egy turné lehetőség volt a 2. lemez után, azt viszont nem tudtuk kifizetni akkor és ott. Szépen lassan leszállóágba is került a zenekar utána, máig választópontkén t élem meg azt hogy nem tudtunk ott perkálni.
Amennyire ellene vagyok a fizetősdinek, akkor nagyon örültem volna ha rendelkezésre áll az a pénz. Az is csak egy újabb áldozat, egy újabb "befektetés" lett volna a zenekarba, nem a lelked eladása :). Hajrá Hot Beaver! Szerencsések hogy megtehetik.
Idézet
 
 
+3 #52 bjorn 2016-11-10 07:27
Idézet - TattooedAngel:
[

Ilyen ez a rock and roll szakma, kell hozzá a megfelelő mértékű ego is. Lásd Manowar - metal királyai, Halford - Metal God és társai. Mindegyik befutott zenekarban van legalább egy egoista fasz, aki viszi a hátán az egészet és eladja valahogy a dolgot. Az egyik legviccesebb ilyen emlékem egy Dickinson interjú 1998-ból, ahol kérték, soroljon fel három tízpontos albumot. Válasz: A Number of the beast és a Piece of Mind az Iron Maidentől, valamint a legutóbbi szólóalbuma, a Chemical Wedding. Van még kérdés? :D


Ez szerintem nem egoizmus vagy nagyképűség. Ha zenét írsz akkor olyan zenét fogsz csinálni ami neked legjobban tetszik. Elég nagy baj ha nem a saját zenéd tetszik neked legjobban... én így gondolom. Ezért nem is hőkölök hátra ha Kerry King Top 5-jében ott a Reign in Blood.

A Manowar féle we are the gods of metal dolog más tészta az inkább figyelemfelkelt és. Direkt csapják ki a biztosítékot ilyen faszsággal hogy figyeljenek rájuk.
Idézet
 
 
+5 #51 Jézus 2016-11-10 07:00
Én csak röhögni jöttem, hozom a popcornt. Sziasztok.
Idézet
 
 
-3 #50 bogar 2016-11-09 22:29
Idézet - meeeh:
"

Ezt úgy értettem, hogy az emberek fognak beállni valami mögé, ha elég jó a produkció. Én pl. az alapján döntöm el, hogy valami jó-e, hogy 3 mp-nál többet végig tudok-e hallgatni úgy, hogy ne érezzem magam úgy, mintha köteleznének rá. Nem rossz ez a zene, de fényévekre van attól, mint ahogyan ezt ők előadják.

Eu turné egyáltalán nem nagy dolog, bárki meg tudja csinálni, pontosan ugyanolyan, mint egy vidéki kör, csak drágább és kevesebben jönnek el. Most elment ez a banda az ektomorf vendégeként, az ektomorf közönségének játszani és fullba tolják a kretént azzal, mintha az ő közönségük lenne, miattuk jönnének el, még egy rohadt ciki face borítókép is becsúszótt, ahol az ektomorf turnét is sajátnak tolják, holott, bármibe fogadom, hogyha ez a banda elmenne teljesen egyedül egy eu körre, 0 és 3 között lenne a fizetővendégek száma. MINDIG könyörögnek, fizetnek a turnékért és elhiszik, hogy ez így jó és sajnos azt közlik, hogy ők a királyok, holott azért ez nem így van. Itt is mekkora öngól közölni, hogy könyörög a turnéért senki nem viszi el senki és még nyomja "az igérgetés kevés" szöveget? Ha értelmes lenne a produkció és nem csak az arc, meg ez a full ciki közlésmód lenne, akkor könyörögni se kellene, hogy el legyenek véve koncertekre. Annyira rohadtul kellemetlen ez az egész.


Ha bárki meg tudja csinálni, akkor miért nincs bármelyik magyar zenekar eu turnén?
Direkt megnéztem a facebook oldalukat. Ott van a borítókép jobb alsó sarkában, hogy az Ektomorf vendégeként játszanak.
A fullba nyomott kretén képeket nem láttam. Való igaz, hogy 0 és 3 között lenne a nézőszám, de én 20-20 éve voltam Tankcsapdán a Viking klubban, ahol kb. 200 ember volt. Mindenki elkezdi valahol.

Ui: Most már tényleg meghallgatom a lemezüket! :-)
Idézet
 
 
+9 #49 meeeh 2016-11-09 19:18
"De mi alapján döntjük el, hogy valami jó?
Azért szerintem az egy nagy dolog, hogy egy magyar zenekar eu turnén van. Akkor is, ha 20, vagy ha 2000 embernek játszanak."

Ezt úgy értettem, hogy az emberek fognak beállni valami mögé, ha elég jó a produkció. Én pl. az alapján döntöm el, hogy valami jó-e, hogy 3 mp-nál többet végig tudok-e hallgatni úgy, hogy ne érezzem magam úgy, mintha köteleznének rá. Nem rossz ez a zene, de fényévekre van attól, mint ahogyan ezt ők előadják.

Eu turné egyáltalán nem nagy dolog, bárki meg tudja csinálni, pontosan ugyanolyan, mint egy vidéki kör, csak drágább és kevesebben jönnek el. Most elment ez a banda az ektomorf vendégeként, az ektomorf közönségének játszani és fullba tolják a kretént azzal, mintha az ő közönségük lenne, miattuk jönnének el, még egy rohadt ciki face borítókép is becsúszótt, ahol az ektomorf turnét is sajátnak tolják, holott, bármibe fogadom, hogyha ez a banda elmenne teljesen egyedül egy eu körre, 0 és 3 között lenne a fizetővendégek száma. MINDIG könyörögnek, fizetnek a turnékért és elhiszik, hogy ez így jó és sajnos azt közlik, hogy ők a királyok, holott azért ez nem így van. Itt is mekkora öngól közölni, hogy könyörög a turnéért senki nem viszi el senki és még nyomja "az igérgetés kevés" szöveget? Ha értelmes lenne a produkció és nem csak az arc, meg ez a full ciki közlésmód lenne, akkor könyörögni se kellene, hogy el legyenek véve koncertekre. Annyira rohadtul kellemetlen ez az egész.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Alter Bridge - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Deep Purple - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. február 17.

 

Slayer - Tokaj, Hegyalja Fesztivál, 2011. július 15.

 

Within Temptation - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 8.

 

Wisdom - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 14.

 

Watch My Dying - Gödöllő, Trafó, 2003. május 23.