13 ezer példányban kelt el megjelenése első hetében az Egyesült Államokban a Metallica és Lou Reed közös Lulu lemeze, ami a Billboard-lista 36. helyére bizonyult elegendőnek. A zenekarnak utoljára 1984-ben jelent meg olyan kiadványa, amely nem jutott be az amerikai Top 30-ba. A Megadeth a 11. pozícióban kezdett a Th1rt3ennel.
A Lulut a médiában kísérő brutális fikahadjárat a jelek szerint ezúttal a közismerten halálig elkötelezett Metallica-tábor egy részének véleményével is találkozott. A 13 ezres első heti eladás még akkor is igen komoly visszaesés, ha a banda minden fórumon hangsúlyozza, hogy a lemez nem rendes soralbum, csak afféle különlegesség. Mindent elárul a dolog jelentőségéről, hogy a Metallicának az 1984-es Ride The Lightning volt az utolsó kiadványa, ami nem jutott be az amerikai listák első harminc helyezettje közé: még az 1993-ban kiadott méregdrága box set, a Live Shit: Binge & Purge is a 26. helyen kezdett, és természetesen a feldolgozásos, szimfonikus dolgaik is elképesztő példányszámokban fogytak a boltokból. A Lulu ezekhez képest eddig még csupán Svédországban nyitott az eladási listák első tíz helyezettje között, de ott is csak a kilencedik helyet sikerült megcsípnie (a napokban természetesen mindez még változhat, hiszen folyamatosan állnak össze az újabb és újabb listák). Ami ugyanakkor James Hetfieldéknek visszaesés, az Lou Reed számára előrelépés: az énekes utoljára az 1974-es Sally Can't Dance-szel szerepelt ennél jobban az amerikai listákon.
A múlt hét másik nagy rock/metal megjelenése, a Megadeth friss Th1rt3een albuma 42 ezer példányban kelt el az Egyesült Államokban az első héten, ami ezúttal a Billboard-lista tizenegyedik helyére bizonyult elegendőnek. A komolyabb lemezpiacként számon tartott országok közül a Megadeth Nagy-Britanniában kettő, Ausztráliában húsz pozíciót vert rá a Metallicára (előbbi helyen a 34., illetve a 36., az ausztráloknál a 13. és a 33. helyen nyitottak a lemezek), egyébként a legtöbb helyen még a gyengébb nyitásokkal együtt is Hetfieldék állnak jobban. Ez azonban a két zenekar népszerűsége közötti szakadékot tekintve egyáltalán nem meglepő.