Shock!

november 15.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Anglia legkeményebb börtönében is hülyére keresi magát Ian Watkins

0107watkinsA Daily Star nevű brit bulvárlap szerint egészen pontosan 147.497 fontot tehet majd zsebre Ian Watkins, a Lostprophets volt énekese csak a zenekar feloszlása után – annak ellenére, hogy a pedofil bűncselekmények miatt elítélt frontember máris megkezdte börtönbüntetésének letöltését Anglia legszigorúbb fegyintézetében, a Wakefieldben.

Mint tudott, a Lostprophets még ősszel, tehát Watkins december 18-ai ítélete előtt feloszlott, így az évek során felhalmozott és megmaradt vagyont is meg kell osztani a zenekar ügyeit kezelő Goonies Touring Company tagjai között. Mivel ezek a pénzek mind a 21. század egyik legsikeresebb angol rockcsapatának tevékenységéhez kapcsolódnak, és nem bűncselekményhez kötődnek, így a brit állam nem tudja rátenni a kezét Watkins hányadára, vagyis az öt részre oszló több mint 700 ezer fontból 147.497 – azaz mintegy 53,1 millió forint – mindenképpen az énekesé lesz. Watkins ugyanígy továbbra is keres a Lostprophets lemezei után járó jogdíjakból is, amelyek továbbra is fogynak – sőt, bármilyen hihetetlen, a bírósági ügy és az ítélet még annak ellenére is növelte irántuk a keresletet, hogy több fizikai és digitális terjesztőhálózat is letiltotta kínálatából a banda lemezeit. Mindez azt jelenti, hogy ha az énekes túléli hosszú börtönbüntetését (mert erre azért nem mernénk nagy összegben fogadásokat kötni), biztosan nem kell majd utcaseprőként munkát vállalnia, hogy ne haljon éhen.

Watkins jelenleg már Anglia egyik legkeményebb börtönében, a Wakefield fegyházban tölti harmincöt éves szabadságvesztését. Ez a fegyintézet többek között arról híres, hogy tele van brutális, javíthatatlan bűnözőkkel, elsősorban jellemzően gyilkosokkal és szexuális erőszaktevőkkel, és még egy börtönhöz képest is igen gyakoriak a rács mögötti összetűzések, atrocitások is. Számos forrás szerint néha az őrök sem feltétlenül úgy bánnak a rabokkal, mint azt az európai normák előírnák. Az énekest állítólag már az előzetesben is érték atrocitások, így alighanem mostanság is elég kemény napokat él át – kérdés, enyhítenek-e ezeken azok a levelek és ajándékok, amelyet számos eltökélt rajongó még annak ellenére is küldözget neki, hogy milyen bűncselekmények miatt ültették le…

Ian volt zenésztársai azt a bizonyos egy közleményt leszámítva egyébként továbbra sem szólaltak meg az ügyben (sőt, már a banda facebookos oldalát is törölték), de közben előkerült egy 2010-es videó, amelyben a zenekar rajongói kérdéseket válaszol meg. Watkinstól itt egy Babygirl nicken kérdező rajongó azt firtatja, van-e bármilyen bűnös szenvedélye, mire az énekes nevetve azt feleli: „Épp most válaszoltad meg.” Ezután pedig félrenéz, és azt motyogja: „Az emberek, akik nézik ezt, most azt mondják majd: hé, most tényleg azt mondta?” A többiek a jelek szerint ezt éppen nem hallják, de az első válasz fényében ismét érdekesnek tűnik, hogy ők bizony nem is sejtettek semmit… Ian egyébként utána ismét válaszol Babygirl kérdésére, és ekkor már a heroint („smack”) emlegeti.

 

Hozzászólások 

 
#53 asdasd 2014-01-27 19:53
Idézet - Only Black Metal:
Idézet - asdasd:
Vikernes? Nödtveidt? Faust?


Mondjuk vikernest és Jon Nödtveidtet nem kellene egy lapon említeni, mert az előbbi tett (nem hiába írtam a nevét csupa kisbetűvel), az egy rendkívül aljas tett volt: csak azért elmenni valakihez annak az ürügyén, hogy a kezébe vágja a szerződést egy "B*ssz* meg" kíséretében, hogy aztán 23szor megmártsa benne a rohadt kését, azaz lemészárolja, otthagyja Őt egy szál alsógatyában a lépcsőházban, vérbe fagyottan, majd a tárgyalást végigpoénkodva belevigyorog a kamerába, mintha egy rohadt nagy hős lenne, évekkel később az Once upon a Time in Norway-ben meg jót röhög a tettén és az áldozatán... erre nem lehet mit mondani. (Ráadásul kesztyűbe ment el Euronymoushoz, ez a blogjában is olvasható, ja aug 10-én olyan fagyok vannak Norvégiában?) Meg ha annyira bátornak vallja magát, miért nem egyedül ment, mit keresett ott a snorri gyerek?
Jon anno egy Őt zaklató homokost ölt meg, ami sztem nem említhető egy lapon a másik tettel. Jon legalább férfiként viselkedett, vikernes meg féregként. Ennyi a különbség.
Lehet többen lesznek, akik nem értenek ezzel egyet, a döntés mindenki magánügye.


Ez nem így van, nem zaklatta őket (ketten voltak). Mindkét eset szándékos emberölés, egykutya.

http://en.wikipedia.org/wiki/Keillers_Park_murder
Idézet
 
 
#52 Only Black Metal 2014-01-27 19:10
Idézet - asdasd:
Vikernes? Nödtveidt? Faust?


Mondjuk vikernest és Jon Nödtveidtet nem kellene egy lapon említeni, mert az előbbi tett (nem hiába írtam a nevét csupa kisbetűvel), az egy rendkívül aljas tett volt: csak azért elmenni valakihez annak az ürügyén, hogy a kezébe vágja a szerződést egy "B*ssz* meg" kíséretében, hogy aztán 23szor megmártsa benne a rohadt kését, azaz lemészárolja, otthagyja Őt egy szál alsógatyában a lépcsőházban, vérbe fagyottan, majd a tárgyalást végigpoénkodva belevigyorog a kamerába, mintha egy rohadt nagy hős lenne, évekkel később az Once upon a Time in Norway-ben meg jót röhög a tettén és az áldozatán... erre nem lehet mit mondani. (Ráadásul kesztyűbe ment el Euronymoushoz, ez a blogjában is olvasható, ja aug 10-én olyan fagyok vannak Norvégiában?) Meg ha annyira bátornak vallja magát, miért nem egyedül ment, mit keresett ott a snorri gyerek?
Jon anno egy Őt zaklató homokost ölt meg, ami sztem nem említhető egy lapon a másik tettel. Jon legalább férfiként viselkedett, vikernes meg féregként. Ennyi a különbség.
Lehet többen lesznek, akik nem értenek ezzel egyet, a döntés mindenki magánügye.
Idézet
 
 
#51 asdasd 2014-01-27 18:43
Idézet - Siri Keeton:
Idézet - asdasd:
Ha már muszáj méricskélni, akkor számomra egy élet szándékos kioltása az abszolút nullpont. Az megfordíthatatl an, megjavíthatatla n, végleges.


Itt sok, talán több tucat vagy egyes hírek szerint több száz gyerek megrontásáról, vagy legalább ennek a szándékáról beszélünk. Ezt se nagyon lehet jóvátenni sehogy sem. Ha csak egy öngyilkos lesz emiatt mondjuk húszéves korában, akkor csak annak az egy gyereknek kapásból sokkal rosszabb lesz, mintha rögtön megölte volna, mert kap egy elfuserált és boldogtalan gyerekkort és fiatalkort, és a végén még meg is hal. És akkor a többi gyerekről egy szót se szóltunk. Ezért a szememben ez rosszabb, mint amikor az egyik bm zenész megöli a másikat. Nem mintha én - ha rajtam múlt volna - valaha is kiengedtem volna Vikernest a börtönből, függetlenül attól, hogy azóta nyilván nem akar már senkit megölni.

Plusz Vikernes dolgai zeneileg fontosabbak, legalábbis nekem, és ez nem csak ízlés dolga. Azért a Lostprophets-et a saját zenei világán belül sem szokták olyan megkerülhetetle nnek és szinte műfajalapítónak tekinteni, mint a Burzumot a BM-en belül. De ha valaki szereti azt a műfajt, talán ki tud javítani, ha rosszul mondtam volna.


Ilyen súlyú bűncselekmények esetén teljesen irreleváns, hogy zeneileg ki mennyire fontos. Abszolút nem számít. De egyébként a last.fmen a Lostprophetsnek 1.341.542 hallgatója van, szemben a Burzum 293.117 hallgatójával.
Idézet
 
 
#50 asdasd 2014-01-27 18:37
Idézet - Nornagest:
@asdasd
"Nem Varg a világ közepe"

Ebben csak az a vicces hogy eredetileg te keverted ide Vargot a 10-es kommentben, nem én.
Amúgy meg nem osztok senkit, amennyire tőlem telik kultúrált hangnemben írok. Elmondtad a véleményed,én is elmondtam. Watkins bűne nagyobb mint Vargé mert több embernek ártott és jobban. Mellesleg ezt a rendőrök is így gondolják mivel Watkins súlyosabb büntetést kapott mint Varg.


Tévedsz. Varg a Norvégiában kiszabható legsúlyosabb büntetést kapta. Ugyanazt, amit Breivik is. Ennél többet nem adhatnak abban az országban.
Idézet
 
 
+1 #49 Only Black Metal 2014-01-27 18:22
Idézet - asdasd:
Tehát akkor ha jól értem arról van szó, hogy egy pedofil zenéjét hallgatni morálisan vállalhatatlan, míg egy gyilkosét nem az?

Idézet - Nornagest:
@40asdasd

Tehát neked egyetlen gyilkosság súlyosabb bűn mint többszáz gyerek megrontása? Hát, azt hiszem ezen a ponton feladom a veled való vitatkozást, erre már nem tudok mit mondani.
(Egyébként gondolom a Varg-féle gyilkosságra céloztál most, na igen, Euronymous-t tényleg nem volt szükséges megölni, habár ő akarta eredetileg eltenni láb alól Vargot. Viszont ha Euro tényleg olyan gyáva volt mint amilyennek Varg lefesti, akkor gyilkosság helyett elég lett volna neki egypár emberes pofon, az is elvette volna a kedvét a további fenyegetőzéstől .)


És azt te honnan tudod, h el akarta tenni láb alól? talán Ő mondta neked? Ezek a hamis források csak vikernes és az ő agyhalott támogatói véleménye. Ez egyébként sosem fog kiderülni, de látom, te nagy szakértő vagy.
Idézet
 
 
+2 #48 ÉdesMisi 2014-01-08 21:59
Hallgassatok Strypert. Megtisztít.
Idézet
 
 
+3 #47 Nornagest 2014-01-08 20:43
@asdasd
"Nem Varg a világ közepe"

Ebben csak az a vicces hogy eredetileg te keverted ide Vargot a 10-es kommentben, nem én.
Amúgy meg nem osztok senkit, amennyire tőlem telik kultúrált hangnemben írok. Elmondtad a véleményed,én is elmondtam. Watkins bűne nagyobb mint Vargé mert több embernek ártott és jobban. Mellesleg ezt a rendőrök is így gondolják mivel Watkins súlyosabb büntetést kapott mint Varg.
Idézet
 
 
+3 #46 Siri Keeton 2014-01-08 16:33
Idézet - asdasd:
Ha már muszáj méricskélni, akkor számomra egy élet szándékos kioltása az abszolút nullpont. Az megfordíthatatl an, megjavíthatatla n, végleges.


Itt sok, talán több tucat vagy egyes hírek szerint több száz gyerek megrontásáról, vagy legalább ennek a szándékáról beszélünk. Ezt se nagyon lehet jóvátenni sehogy sem. Ha csak egy öngyilkos lesz emiatt mondjuk húszéves korában, akkor csak annak az egy gyereknek kapásból sokkal rosszabb lesz, mintha rögtön megölte volna, mert kap egy elfuserált és boldogtalan gyerekkort és fiatalkort, és a végén még meg is hal. És akkor a többi gyerekről egy szót se szóltunk. Ezért a szememben ez rosszabb, mint amikor az egyik bm zenész megöli a másikat. Nem mintha én - ha rajtam múlt volna - valaha is kiengedtem volna Vikernest a börtönből, függetlenül attól, hogy azóta nyilván nem akar már senkit megölni.

Plusz Vikernes dolgai zeneileg fontosabbak, legalábbis nekem, és ez nem csak ízlés dolga. Azért a Lostprophets-et a saját zenei világán belül sem szokták olyan megkerülhetetle nnek és szinte műfajalapítónak tekinteni, mint a Burzumot a BM-en belül. De ha valaki szereti azt a műfajt, talán ki tud javítani, ha rosszul mondtam volna.
Idézet
 
 
-5 #45 asdasd 2014-01-08 15:21
Idézet - Nornagest:
@40asdasd

Tehát neked egyetlen gyilkosság súlyosabb bűn mint többszáz gyerek megrontása? Hát, azt hiszem ezen a ponton feladom a veled való vitatkozást, erre már nem tudok mit mondani.
(Egyébként gondolom a Varg-féle gyilkosságra céloztál most, na igen, Euronymous-t tényleg nem volt szükséges megölni, habár ő akarta eredetileg eltenni láb alól Vargot. Viszont ha Euro tényleg olyan gyáva volt mint amilyennek Varg lefesti, akkor gyilkosság helyett elég lett volna neki egypár emberes pofon, az is elvette volna a kedvét a további fenyegetőzéstől .)


Nem Vargra céloztam, nem ő a világ közepe. Általánosságban beszéltem. Elmondtam a véleményem, neked meg le lehet szállni a morális magas lóról, semmi nem indokolja, hogy onnan osszál akárkit is Vikernes-rajongó létedre.
Idézet
 
 
+1 #44 Codename333 2014-01-08 15:16
Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - Codename333:
Idézet - kéjsóvár bohóc:

Ezzel egyet kel értenem. De te speciel hogy állsz az okkult-sátánista zenekarokhoz? És most nem a pózolós csapatokra gondolok hanem azokra akik komolyan gondolják a hülyeségeiket?

Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - Codename333:
Idézet - kéjsóvár bohóc:

Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - Codename333:
Idézet - kéjsóvár bohóc:
A ?


van egy határ.Ahol megjelenik az emberség.És ahol dühös leszel arra ki olyanokat művel mint Ian ésnem lehet elvonatkoztatni .És egyszerűen nem tudod meghallgatni amit eddig alkottak mert a zene érzéseket vált ki belőledésúgy érezd magad hogy hazudtak neked.Ha valaki olyanokat csinál mnint Ian Watkins.

Ezzel egyet kel értenem. De te speciel hogy állsz az okkult-sátánista zenekarokhoz? És most nem a pózolós csapatokra gondolok hanem azokra akik komolyan gondolják a hülyeségeiket?

Idézet - kéjsóvár bohóc:
Idézet - Codename333:
Idézet - kéjsóvár bohóc:


.

Ezzel egyet kel értenem. De te speciel hogy állsz az okkult-sátánista zenekarokhoz? És most nem a pózolós csapatokra gondolok hanem azokra akik komolyan gondolják a hülyeségeiket?


Hát hallod ez egy jó kérdés.Mondjuk én túlzottan sok iylet nem hallgatok.Jó a Slayer az egyik nagy kedvencem de rajtuk kívül nem hallgatok sok olyan bandát akik már már vallási alapon írnak szöveget és nem azért mert mondjuk érdekesnek találják a témát.Nincs bajom ezekkel de nem az én világom.Watkins esete meg undorító ennyi az egész.Ha Tom Araya csinált volna iylet lehet soha sem tudnék többé slayert sem hallgatni....ki tujda.....
Idézet
 
 
+1 #43 Nornagest 2014-01-08 15:15
@38 frincs

Köszi
Idézet
 
 
+3 #42 Nornagest 2014-01-08 15:12
@40asdasd

Tehát neked egyetlen gyilkosság súlyosabb bűn mint többszáz gyerek megrontása? Hát, azt hiszem ezen a ponton feladom a veled való vitatkozást, erre már nem tudok mit mondani.
(Egyébként gondolom a Varg-féle gyilkosságra céloztál most, na igen, Euronymous-t tényleg nem volt szükséges megölni, habár ő akarta eredetileg eltenni láb alól Vargot. Viszont ha Euro tényleg olyan gyáva volt mint amilyennek Varg lefesti, akkor gyilkosság helyett elég lett volna neki egypár emberes pofon, az is elvette volna a kedvét a további fenyegetőzéstől .)
Idézet
 
 
+1 #41 Igor Igorovics 2014-01-08 14:57
Idézet - Khold:
Tegnap szerettem volna belinkelni egy videót az orosz Fekete Delfin börtönről, mivel oda kellene zárni ezt a mocskot, de a videót sehol nem találtam trutyubon, valószínűleg valamilyen oknál fogva eltávolították :-(
Ott biztos nem élné boldogan a világát, mert nekem úgy tűnik, hogy az angol börtönben a haja szála se fog görbülni. :-/

Parancsolj: http://www.dailymotion.com/video/xkd4xy_russia-s-toughest-prisons-documentary-2011_shortfilms
Idézet
 
 
+1 #40 asdasd 2014-01-08 12:54
Idézet - Nornagest:
Én nem tudok elvonatkoztatni , amelyik zenekar ideológiájával és/vagy tetteivel nem értek egyet azt nem hallgatom. (Igen, a Burzum dolgaival nagyrészt egyetértek.)

@26asdasd

Ezzel azt akarod mondani hogy neked egy szinten van Nödtveidt és Watkins? Ezt nem gondolhatod komolyan...ahogy Siri Keaton is írta, egyáltalán nem azonos nagyságrend az ha egy felnőtt embert öl meg valaki mint ha egy gyerekkel csinál valamit. Ezzel persze nem azt mondom hogy Nödtveidt ártatlan (még mielőtt szándékosan félreértenél megint)


Ha már muszáj méricskélni, akkor számomra egy élet szándékos kioltása az abszolút nullpont. Az megfordíthatatl an, megjavíthatatla n, végleges.
Idézet
 
 
#39 Khold 2014-01-08 12:49
Tegnap szerettem volna belinkelni egy videót az orosz Fekete Delfin börtönről, mivel oda kellene zárni ezt a mocskot, de a videót sehol nem találtam trutyubon, valószínűleg valamilyen oknál fogva eltávolították :-(
Ott biztos nem élné boldogan a világát, mert nekem úgy tűnik, hogy az angol börtönben a haja szála se fog görbülni. :-/
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Friss

Hozzászólások

Galériák

 

Anthrax - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. június 3.

 

Leander Rising - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2013. február 7.

 

Mátyás Attila Band - Budapest, A38, 2011. július 2.

 

Heathen - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Wackor - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 8.

 

Wackor - Budapest, Süss Fel Nap, 2006. április 25.