Shock!

november 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

„Azonnal tudtam, hogy a Carcass az egyik legjobb albumát készítette el”

0524carcassA Nuclear Blasthez szerződött a Carcass, így a világ legnagyobb független metal kiadója gondozza majd a banda tizenhét év után megjelenő első stúdiólemezét, az őszre várható Surgical Steelt. Az album producere Colin Richardson volt, ám a keverést végül Andy Sneappel fejezték be Jeff Walkerék.

Noha a Carcass iránt gyakorlatilag a világ összes metal kiadója érdeklődött, nem meglepő, hogy a banda végül a legbefolyásosabb istálló mellett döntött. „Amikor Jeff Walker jóvoltából meghallgathattam az új lemezt, azonnal tudtam, hogy a Carcass az egyik legjobb albumát készítette el", mondja Markus Staiger, a cég vezetője. „A Heartwork és a Necroticism tökéletes keveréke iszonyúan masszív produkciós munkával, ami tényleg olyan tökéletes és halálos, mint az orvosi acél – pont olyan, amire mind a régi, mind az új rajongók türelmetlenül vártak az elmúlt években!"

A Carcass mostani felállásában Jeff Walker énekes/basszer és Bill Steer gitáros mellett Dan Wilding dobos és Ben Ash gitáros játszik, igaz, utóbbi a lemezen még nem szerepel. Ami az új album hangzásvilágát illeti, az eddig megszellőztetett információk szerint a Surgical Steel elődei stílusának nyomai ott lesznek majd a lemezen, de semmiképpen sem kell régi ötletek újrafeldolgozására számítani. „Szerintem majdnem úgy szól ez az album, mint a hiányzó lánccszem a hármas és a négyes lemez között, de kicsit groove-osabban. Bizonyos részeket viccből hagyományos blastnek vagy death sleaze-nek kereszteltem, de senki se gondolja egy pillanatig sem, hogy valamilyen nosztalgikus, hátrafelé pillantgató albumot csinálunk", mondta korábban Jeff. Érdekesség, hogy a lemezen az 1991-es Necroticism – Descanting The Insalubrious óta először Steer is komoly teret kap a vokálok terén, és maga Jeff is változatosabb hörgést/üvöltést ígér, mint amit bármikor korábban hallhattunk tőle. A lemezen pár háttérvokál erejéig az eredeti dobos, Ken Owen is vendégszerepel, aki 1999 februárjában közel halálos agyvérzést szenvedett, majd utána majdnem egy évet kómában töltött.

Noha a banda még nem véglegesítette a dallistát, a rögzített számok címei ismertek, és az alábbiak:

The Master Butcher's Apron
The Granulating Dark Satanic Mills
A Congealed Clot Of Blood
A Wraith In The Apparatus
316l Grade Surgical Steel
Cadaver Pouch Conveyor System
Captive Bolt Pistol
Intensive Battery Brooding
None Compliance To Astm F899-12 Standard
Mount Of Execution
1985/Thrasher's Abattoir
Unfit For Human Consumption
Zochrot
Livestock Marketplace

Az album producere Colin Richardson volt, a keverést azonban már Andy Sneappel fejezte be a zenekar.

Címkék:

 

Hozzászólások 

 
+1 #14 asdasd 2013-05-26 17:31
Ezért mondom, hogy máshonnan nézzük ugyanazt,
Idézet
 
 
#13 Sárvári Gábor 2013-05-26 11:37
Így van, lehet jó zenét írni úgy is ha az mögött üzleti érdekek is húzódnak, de amikor túlnyomó részt már csak az húzódik mögötte az engem taszít. Ha csinál valaki zenét, és arra lesz igény is egy idő után, az a zenekar szerencsés, mert meg tud belőle majd talán élni is, és tud fejlődni és egyre jobb körülmények között alkotni, ami nekünk is jó mert igényesebb produkciót nyújtanak majd. De amikor egy meglévő igényt használnak ki, főleg olyan zenekarok akik a múlt béli dolgaiknak köszönhetik ezt, az szerintem túlzottan is az üzleti oldalról szól már, és nem az alkotói szabadságról. Lehet hogy naiv vagyok, de szeretném azt hinni, hogy ez ennek az egésznek a lényege. Én értem hogy egy bizonyos pont után üzlet is, mert minden bandának komoly költségigénye van. Utazás, munkatársak, roadok fizetése, a management meg a kiadó is leveszi a sápot. De szerintem jóval több pénz van ebben mint azt állítják. A Trivium frontembere azt mondta nem tudja feladni a csekkjeit. Most ezt te elhiszed? Nem gondolom róla azt hogy egy kő gazdag rock star, de azért ez egy elég nevetséges kijelentés! Vagy Max Cavalera állandó Sepultura reunionja, azt zenei érdekek miatt történik? Hogy a mostani fiatalok akik nem láthatták őket, azok is láthassák. Biztos nem komoly ajánlatok állnak a háttérben amiből Max bácsi jól profitálna, és csak a Roots turnét kellene újra megcsinálni. De Andreas Kissert ezért csípem, mert könnyű lenne ezt csinálni, és kifizetődő is. De nem csinálja, megy a saját feje után és azt csinálja amit szeret, meg amiben hisz. Neki elhiszem hogy egészséges mértékben vesz részt az életében az üzlet és a zene. Coal Chamber reunion, és még lehetne sorolni ezeket. Nem azt mondom hogy ne keressenek vele pénzt, de a zene legyen az elsődleges motiváció egy zenésznél, ne a pénz, az motiválja az üzletembereket.
Idézet
 
 
+2 #12 asdasd 2013-05-25 22:10
Idézet - Sárvári Gábor:
Idézet - asdasd:
Ja, akkor te az a fajta vagy, aki szerint egy zenekar akkor "hiteles", ha a tagjai két műszakban melóznak a gyárban a szalag mellett, éjjel meg a hétvégéken meg összerakják neked a kedvenc lemezedet hitelből, turnéznak mikrobuszban láda sörért, de aztán negyvenévesen meg takarodjanak, mert "kiégtek" és már nem tudnak olyan lemezeket csinálni, mint fiatalon.

Ha nem lenne táboruk, nem lenne rá kereslet, nem lenne vevő, nem lenne se lemez, se koncert. De van. Van rá igény? Van. Akkor?


Te nem nagyon fogod hogy én miről beszélek, mert kurvára nem ezt írtam.


Teljesen más szemszögből látjuk ugyanazt. Én egyszerűen csak el tudom azt képzelni, hogy lehet úgy jó zenét írni, hogy amögött anyagi érdekek is állnak. Erre egymillió példa van a barokktól a mai napig és a fordítottjára is. Úgy gondolom, hogy ez a tényező nem mérvadó a mérlegeléskor, csakis a mű számít.
Idézet
 
 
+1 #11 Sárvári Gábor 2013-05-25 21:58
Idézet - asdasd:
Ja, akkor te az a fajta vagy, aki szerint egy zenekar akkor "hiteles", ha a tagjai két műszakban melóznak a gyárban a szalag mellett, éjjel meg a hétvégéken meg összerakják neked a kedvenc lemezedet hitelből, turnéznak mikrobuszban láda sörért, de aztán negyvenévesen meg takarodjanak, mert "kiégtek" és már nem tudnak olyan lemezeket csinálni, mint fiatalon.

Ha nem lenne táboruk, nem lenne rá kereslet, nem lenne vevő, nem lenne se lemez, se koncert. De van. Van rá igény? Van. Akkor?


Te nem nagyon fogod hogy én miről beszélek, mert kurvára nem ezt írtam.
Idézet
 
 
+2 #10 asdasd 2013-05-25 20:26
Ja, akkor te az a fajta vagy, aki szerint egy zenekar akkor "hiteles", ha a tagjai két műszakban melóznak a gyárban a szalag mellett, éjjel meg a hétvégéken meg összerakják neked a kedvenc lemezedet hitelből, turnéznak mikrobuszban láda sörért, de aztán negyvenévesen meg takarodjanak, mert "kiégtek" és már nem tudnak olyan lemezeket csinálni, mint fiatalon.

Ha nem lenne táboruk, nem lenne rá kereslet, nem lenne vevő, nem lenne se lemez, se koncert. De van. Van rá igény? Van. Akkor?
Idézet
 
 
+1 #9 Sárvári Gábor 2013-05-25 19:50
Idézet - asdasd:
Idézet - Sárvári Gábor:
Azért a turnékból, meg a fesztivál szezonból lesz lóvé. A lemez meg majd jó lesz arra hogy az emberek leszedjék, meghallgatják, megszeretik mert ugye: "pont olyan, amire mind a régi, mind az új rajongók türelmetlenül vártak az elmúlt években!" és eljárjanak koncertre, amiből majd pénz lesz. De nem, igazatok van! Ennyi év után a zene szeretete hozta őket vissza. Hogy nektek metal rajongóknak jót tegyenek, meg maguknak is, mert ugye baromira hiányoztatok nekik.


Nem értelek. Ha jó a lemez, az emberek elmennek a koncertre, mert az jó nekik. Jó a zenekarnak is. Mi a probléma ezzel pontosan? Hogy pénzt keresnek vele? És? Te ingyen dolgozol? Miért baj, ha egy zenekar pénzt kap? Akkor gazemberek? Vagy akárkit is vasvillával kényszerítenek rá, hogy kifizesse a belépőt?
Engem egyáltalán nem érdekel, hogy mi motivál egy zenekart, ha megfog, amit csinálnak. Mi közöm van a többihez?
A zene számít,.


Téged nem, engem meg érdekel hogy mi motivál egy zenekart. A zene a lényeg így van, ezért legyen az a cél, ne az üzlet vagy a pénz. Csináljon zenét azért mert kényszert érez arra hogy zenét írjon, ne azért hogy megszedje magát. Nem az zavar ha egy zenekar keres azzal amit csinál, de az hogy visszatértek világosan mutatja hogy miért tértek vissza. És ezt nem csak rájuk értem, hanem úgy az egész műfajra. Az egész kezd egy ilyen lélektelen üzletté válni, vagy lehet hogy az internet miatt több minden eljut hozzánk, ami eddig nem, és ezért jobban szem elé került. De nem az zavar hogy megélnek ebből, hanem az hogy el akarják hitetni hogy csak azért csinálják mert nagy a rajongói nyomás, és ők ennek tesznek eleget. De ezt nem csak rájuk értem, ez elmondható a műfajban ténykedő zenekarok nagy részéről. Így általánosságban . . . .
Idézet
 
 
+4 #8 asdasd 2013-05-25 16:03
És igen, keressenek egy valag pénzt. Húsz éve minden héten meghallgatom valamelyik lemezüket. Tőlük sajnáljam? Hát nem fogom. Ez a minimum.
Idézet
 
 
+3 #7 asdasd 2013-05-25 16:00
Idézet - Sárvári Gábor:
Azért a turnékból, meg a fesztivál szezonból lesz lóvé. A lemez meg majd jó lesz arra hogy az emberek leszedjék, meghallgatják, megszeretik mert ugye: "pont olyan, amire mind a régi, mind az új rajongók türelmetlenül vártak az elmúlt években!" és eljárjanak koncertre, amiből majd pénz lesz. De nem, igazatok van! Ennyi év után a zene szeretete hozta őket vissza. Hogy nektek metal rajongóknak jót tegyenek, meg maguknak is, mert ugye baromira hiányoztatok nekik.


Nem értelek. Ha jó a lemez, az emberek elmennek a koncertre, mert az jó nekik. Jó a zenekarnak is. Mi a probléma ezzel pontosan? Hogy pénzt keresnek vele? És? Te ingyen dolgozol? Miért baj, ha egy zenekar pénzt kap? Akkor gazemberek? Vagy akárkit is vasvillával kényszerítenek rá, hogy kifizesse a belépőt?
Engem egyáltalán nem érdekel, hogy mi motivál egy zenekart, ha megfog, amit csinálnak. Mi közöm van a többihez?
A zene számít,.
Idézet
 
 
+2 #6 Sárvári Gábor 2013-05-25 15:45
Azért a turnékból, meg a fesztivál szezonból lesz lóvé. A lemez meg majd jó lesz arra hogy az emberek leszedjék, meghallgatják, megszeretik mert ugye: "pont olyan, amire mind a régi, mind az új rajongók türelmetlenül vártak az elmúlt években!" és eljárjanak koncertre, amiből majd pénz lesz. De nem, igazatok van! Ennyi év után a zene szeretete hozta őket vissza. Hogy nektek metal rajongóknak jót tegyenek, meg maguknak is, mert ugye baromira hiányoztatok nekik.
Idézet
 
 
+2 #5 pumpika666 2013-05-25 14:48
Vicces ez a pénzhajhászásra való utalgatás egy olyan korban, ahol először úgyis mindenki le fogja szedni a lemezt a netről _ingyen_ (gy.k. el fogja lopni). Aztán majd egy elenyésző réteg meg is vásárolja. De a kiadó, meg a zenekar az pénzéhes kapitalista rohadék természetesen.
arról nem is beszélve, hogy ők azért régen sem voltak anagyik és anyukák kedvenc zenekara, szóval ez nem milliókat ozgat meg világszerte
Idézet
 
 
+4 #4 asdasd 2013-05-25 14:39
Idézet - Aladin:
Lefordítom Markus Staiger szavait:

"...pont $ olyan, $ amire $ mind $ a $ régi, $ mind $ az $ új $ rajongók $ türelmetlenül $ vártak $ az $ elmúlt $ években..."

Azt meg majd mi eldöntjük, hogy olyan-e...


Vicces ez a pénzhajhászásra való utalgatás egy olyan korban, ahol először úgyis mindenki le fogja szedni a lemezt a netről _ingyen_ (gy.k. el fogja lopni). Aztán majd egy elenyésző réteg meg is vásárolja. De a kiadó, meg a zenekar az pénzéhes kapitalista rohadék természetesen.
Idézet
 
 
#3 asdasd 2013-05-25 14:34
Idézet - Aladin:
Lefordítom Markus Staiger szavait:

"...pont $ olyan, $ amire $ mind $ a $ régi, $ mind $ az $ új $ rajongók $ türelmetlenül $ vártak $ az $ elmúlt $ években..."

Azt meg majd mi eldöntjük, hogy olyan-e...


Ki az a mi? Olyan nincs, hogy mi.
Idézet
 
 
+3 #2 Aladin 2013-05-25 11:39
Lefordítom Markus Staiger szavait:

"...pont $ olyan, $ amire $ mind $ a $ régi, $ mind $ az $ új $ rajongók $ türelmetlenül $ vártak $ az $ elmúlt $ években..."

Azt meg majd mi eldöntjük, hogy olyan-e...
Idézet
 
 
+5 #1 kéjsóvár bohóc 2013-05-25 07:47
Na ez egy király banda! Semmi divatbuzulás meg metalcore-os óbégatás kornyikálással nyakon öntve!
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Friss

Hozzászólások

Galériák

 

Uriah Heep - Budapest, PeCsa Music Hall, 2013. szeptember 21.

 

Suicidal Tendencies - Budapest, Zöld Pardon, 2012. július 11.

 

Whitesnake - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. július 13.

 

Nitzer Ebb - Budapest, Dürer Kert, 2011. május 1.

 

Watch My Dying - Budapest, Kultiplex, 2005. november 12.

 

Wackor - Budapest, Petőfi Csarnok, 2008. október 31.