Két különböző kiadó, az eOne, illetve a Nuclear Blast viszi az Overkill dolgait Észak-Amerikában, illetve Európában, ez azonban egy cseppet sem zavarja a banda ügyeit. Blitzék saját kézbe vették az ügyeiket, és nem panaszkodnak: az énekes elmondta, hogy ők bizony látják a mai zeneipari helyzet pozitív oldalát is.
„Ezeknek a cégeknek nagyon jó metalrészlegük van, tele olyan arcokkal, akik tényleg szeretik ezt a zenét, és régóta jelen vannak a színtéren”, mondta Bobby az Eternal Terrornak a friss White Devil Armory kapcsán. „Nem olyan fajta arcok, akik felhívnak, és arról kérdezgetnek, mennyi káromkodás van egy adott dalban, a dolgok ma már nem így működnek. Ezek a cégek azért szerződtetnek le zenekarokat, mert szeretik őket, természetesen a nyilvánvaló üzleti döntéseken túlmenően. A mi két kiadónk együttműködik: az eOne eleve terjeszti is Amerikában a Nuclear Blast dolgait, szóval nem arról van szó, hogy egymásnak mennek mondjuk egy megjelenési dátum kapcsán… Ez a helyzet pedig szabad kezet enged a zenekarnak, hogy azzal foglalkozhassunk, amihez a legjobban értünk, vagyis a zenével. Bár emellett természetesen az üzleti döntésekbe is beleszólást akarunk magunknak, főleg, hogy javarészt saját magunkat menedzseljük.”
Blitz szerint a pohár nem feltétlenül üres, hanem inkább tele van félig. „Nyitott szemmel kell járkálnod és figyelned kell a mai technológiákat, mert különben lemaradsz. Nagyszerű, ha valaki mágnesszalagra akarja rögzíteni a zenéjét, de manapság az ilyesmi teljesen irreális, már persze ha nem rendelkezel végtelen idővel és végtelen forrásokkal, mert nagyon drága dologról beszélünk. Ahogy az emberek mondani szokták, a letöltögetés tönkretette a zeneipart, de ez az egész jó dolgokat is hozott: ha mást nem, hát azt biztosan, hogy mindenki felvehet valamit legalább elég jó minőségben. A letöltögetés persze kárt okoz a zenekaroknak anyagilag, viszont ma egy lemezt körülbelül a huszonöt évvel ezelőtti költségek egytizedébe kerül felvenni. Nem ugyanabban a világban élünk már. Szerintem egy jó lemez elkészítésének titka az értő előadásmódban rejlik. Nem kell túlgondolni semmit, de tényleg elő kell adni a dalokat. Manapság eszméletlen mennyiségű szoftver létezik: énekelhetsz hamisan, beleböföghetsz, de bizonyos szintig minden helyretehető. Szóval igazából csak egyszer kell valamit felnyomni. Mi nagyon büszkék vagyunk arra, hogy képesek vagyunk megfelelően előadni a dalainkat. Én például a mai napig a The Rolling Stones vagy a Beatles módszerével dolgozom: fizikai értelemben duplázom és triplázom a vokálokat, tehát ráéneklek arra, amit már felnyomtam egyszer, úgy, hogy tökéletesen illeszkedjenek egymásra. Nem pedig egy fickó mozgat mindent ide-oda a számítógépen… Számomra sokkal természetesebben szól a dolog, ha korrekt módon megcsinálják, és így biztosan kiállja az idő próbáját is.”
Hozzászólások
"mert az 50 éves technológia valóban természetesebb hatású végeredményt ad"
Az elektromos gitárnak alapból nem természetes a hangja, de szerintem inkább be is fogom a számat :D Ez nem egy nádsíp, hanem egy elektromos gitár.
Minek állít valamit, miért véd meg egy olyan jelenséget (jelen esetben a számítógépek/szoftverek/digit platform térhódítását a stúdiómunkálato kban) a mondanivalója elején, amiről a végén kiderül, hogy személy szerint nem csak hogy nem él vele, hanem pluszban még vacaknak/elégtelennek is tartja?
..utána meg bejelenti, hogy ő azért még mindig pontosan úgy veszi fel az éneket, ahogy azt 50 éve is tették, mert hogy az a 'korrekt' és az 'idő próbáját is kiálló' módszer.
..őőőőő..tehát akkor most eldöntené, hogy mit is akar igazából mondani? :P