Shock!

december 24.
kedd
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Mindenképpen készül még Bruce Dickinson-szólóalbum

0622bdBruce Dickinson a következő időszakban az Iron Maidennel és a szeptember 4-én megjelent The Book Of Souls lemez népszerűsítésével foglalkozik, ám az énekes nem mondott le a szólókarrierről sem. Mint egy friss interjúban elmondta, vannak kész dalai, tervei, de még ő sem tudja, mikor jöhet ki a 2005-ben megjelent Tyranny Of Souls folytatása.

„Az If Eternity Should Fail eredetileg a következő szólólemezen címadója lett volna”, mondta esetleges későbbi önálló terveiről a Hard Force-nak Dickinson. „Nagyjából hat dalt demóztam fel, amiket Steve is hallott tavaly nyáron, és erre azt mondta: marha jó dal, akár a Maidenben is felhasználhatnánk, lehetne nyitódal az albumon. Én meg azt mondtam, rendben van. Akkor már Steve is írt, a The Book Of Souls cím is megvolt a fejében, és a maja koncepcióról is beszélt nekem. Én meg értettem, merre akar haladni, és tetszett is a dolog. De a dal ettől függetlenül is egy történet részét képezte nálam, szóval a beszélős rész a végén egy olyan sztori kezdete, amit aztán egy teljes lemezen akartam kifejteni. Az egyik karakter neve Dr. Necropolis, ő a rossz fiú, a pozitív hős pedig Lazarus professzor, aki embereket hoz vissza a halálból, ez a spoken word betét meg Necropolist mutatja be. Kérdeztem Steve-et, hogy oké, mi van a nóta végével? Érteni fogják az emberek, hogy miről szól? Mert ennek ugye semmi köze a majákhoz, sokkal inkább egy konceptlemezhez, amire végül nem fog felkerülni! De Steve azt felelte, nincs ezzel semmi gond, a szöveg a lelkekről meg ilyesmikről szól, és tök jól szól, vagyis mindegy. Én meg azt mondtam, akkor oké.”

Mivel a Maiden a következő két-három évet biztosan turnézással tölti majd, egyelőre természetesen nem tudni, mikor láthat napvilágot az énekes szólóalbuma. „A teljes lemez nem készült el. Van még egy ötletem, de nem tudom, összejön-e… Szóval azt terveztem, hogy november-december környékén folytatom az írást, netán demózom is egy kicsit, csak hogy kipróbáljam a hangomat, amikor nincs stressz, nincs kockázat, simán csak kísérletezhetnék, hogy szól. De meglátjuk. Az például még akkor is kizárt lenne, hogy jövőre szólólemezzel jelentkezzek, ha egyébként egy teljesen kész albumról beszélnénk. És még az azutáni évben sem valószínű. Szóval már csak ezért sincs értelme stresszelni rajta.”

Az új Maiden-lemez természetesen világszerte hatalmas siker.

 

Hozzászólások 

 
#18 samu 2015-09-16 20:05
Idézet - ighyylien:
Idézet - samu:
Idézet - P:
Idézet - samu:
[quote name="Lensver"][quote name="iLane"]Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?

Az egyik ........i a heavy metált, azt valahogy így kell csinálni.


érdekes. (-: köszi. és ilyenekről amúgy hol lehet olvasni, informálódni, mert az ilyen interjúk engem is érdekelnének. youtube, újság, mi?

Éljen Adrian!! (-:



Itt elég egyértelműen kifejtik mi a pálya. Adrian drop d-ben van, régi dalokat átranszponálta és csá. Dave és Janick meg maradt E-ben.

http://www.seymourduncan.com/blog/artist-interview/iron-maiden

nagyon szépen köszönöm szépen! (-:
Idézet
 
 
+1 #17 ighyylien 2015-09-14 23:14
Idézet - samu:
Idézet - P:
Idézet - samu:
[quote name="Lensver"][quote name="iLane"]Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?

Az egyik ........i a heavy metált, azt valahogy így kell csinálni.


érdekes. (-: köszi. és ilyenekről amúgy hol lehet olvasni, informálódni, mert az ilyen interjúk engem is érdekelnének. youtube, újság, mi?

Éljen Adrian!! (-:



Itt elég egyértelműen kifejtik mi a pálya. Adrian drop d-ben van, régi dalokat átranszponálta és csá. Dave és Janick meg maradt E-ben.

http://www.seymourduncan.com/blog/artist-interview/iron-maiden
Idézet
 
 
#16 Blaze 2015-09-14 22:13
Idézet - iLane:
Idézet - Lensver:
Nem véletlen, hogy az If Eternity Should Fail az első Maiden-dal, ami nem sztenderd hangolást használ, hanem Drop D-t. Bruce szólóban is előszeretettel használja ezt a hangolást :)


Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?


Aki zenél, és gitározik, az könnyebben kihallja az ilyesmit. De legalábbis azt biztosan hallom, hogy ha valami lejjebb van hangolva a normálnál.
Idézet
 
 
#15 Blaze 2015-09-14 22:10
Idézet - redriot:
Idézet - zombee:
Mégsem érzem fölöslegesnek, ugyanis baromi erős anyagokat adott ki egymagában is.


Az Accident/Chemical lemezek szerintem erősebbek bármelyik '90-es évekbeli Maiden lemeztől. Ráadásul szerintem Bruce hangja ezen a két albumon volt a legjobb formában, iszonyat erőteljesen énekelt akkoriban. (Nem mintha a Book Of Soulson nem volna jó, sőt!)


Lehet hogy megköveztek, de számomra az Accident/Chemical lemezek erősebbek bármelyik Maiden lemeznél en block. Én nem is örültem teljesen anno a Maidenes visszatérésének .
Idézet
 
 
+1 #14 samu 2015-09-14 19:53
"Éljen Adrian!! (-:"
és a többiek is!!! (-:
Idézet
 
 
+1 #13 samu 2015-09-14 19:51
Idézet - P:
Idézet - samu:
Idézet - Lensver:
Idézet - iLane:
Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?

Az egyik Loudwire interjúban nyilatkozta Bruce, fönt van YT-n.

ha valóban így van, akkor nem értem, miért nyilatkozta ezt Bruce. jó, persze, ő biztosan jobban tudja, hiszen ki tudhatná ezt jobban, mint a banda egy tagja? én egyáltalán nem kötözködésből mondom, de én tényleg úgy tudom, hogy a Dance Of Death albumon több olyan szám is van, amelyik ezt a hangolást használja. lásd a Rainmaker, Dance Of Death (igaz itt csak valamelyik szólónál az egyik ritmusgitárnál) , Gates Of Tomorrow számokat. (a Journeymannél meg mindjárt két egész hanggal van lehangolva mind a hat húr az egyik gitárnál, de hát az nem Drop D, ezt csak úgy megjegyeztem. (-:)
aztán ott van még a The Talisman a Final Frontierről, amelyik szintén Drop D hangolást használ. lehet, hogy van még ilyen, de én ezekről tudok. legalábbis én így tudom, hogy így van. (-:


Az általában Adrian. :) Ő nyilatkozta, hogy Steve Harris nagyon ragaszkodik a sima E-s hangoláshoz, ő viszont sokfajta zenét jétszott már rengeteg hangolással, és azt mondta, hogy amennyiben két gitárra lehet jól hangszerelni egy dalt, akkor ő az egyik gitárt áthangolja, és így alakul ki a végső sound. A Wrathchild mostani live verzióban pl. ő már drop D-ben játszik. Ez csak érdekesség, de tényleg három gitárra hangszerelni a heavy metált, azt valahogy így kell csinálni.

érdekes. (-: köszi. és ilyenekről amúgy hol lehet olvasni, informálódni, mert az ilyen interjúk engem is érdekelnének. youtube, újság, mi?

Éljen Adrian!! (-:
Idézet
 
 
+3 #12 P 2015-09-14 19:43
Idézet - samu:
Idézet - Lensver:
Idézet - iLane:
Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?

Az egyik Loudwire interjúban nyilatkozta Bruce, fönt van YT-n.

ha valóban így van, akkor nem értem, miért nyilatkozta ezt Bruce. jó, persze, ő biztosan jobban tudja, hiszen ki tudhatná ezt jobban, mint a banda egy tagja? én egyáltalán nem kötözködésből mondom, de én tényleg úgy tudom, hogy a Dance Of Death albumon több olyan szám is van, amelyik ezt a hangolást használja. lásd a Rainmaker, Dance Of Death (igaz itt csak valamelyik szólónál az egyik ritmusgitárnál) , Gates Of Tomorrow számokat. (a Journeymannél meg mindjárt két egész hanggal van lehangolva mind a hat húr az egyik gitárnál, de hát az nem Drop D, ezt csak úgy megjegyeztem. (-:)
aztán ott van még a The Talisman a Final Frontierről, amelyik szintén Drop D hangolást használ. lehet, hogy van még ilyen, de én ezekről tudok. legalábbis én így tudom, hogy így van. (-:


Az általában Adrian. :) Ő nyilatkozta, hogy Steve Harris nagyon ragaszkodik a sima E-s hangoláshoz, ő viszont sokfajta zenét jétszott már rengeteg hangolással, és azt mondta, hogy amennyiben két gitárra lehet jól hangszerelni egy dalt, akkor ő az egyik gitárt áthangolja, és így alakul ki a végső sound. A Wrathchild mostani live verzióban pl. ő már drop D-ben játszik. Ez csak érdekesség, de tényleg három gitárra hangszerelni a heavy metált, azt valahogy így kell csinálni.
Idézet
 
 
+2 #11 samu 2015-09-14 19:38
Idézet - Lensver:
Idézet - iLane:
Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?

Az egyik Loudwire interjúban nyilatkozta Bruce, fönt van YT-n.

ha valóban így van, akkor nem értem, miért nyilatkozta ezt Bruce. jó, persze, ő biztosan jobban tudja, hiszen ki tudhatná ezt jobban, mint a banda egy tagja? én egyáltalán nem kötözködésből mondom, de én tényleg úgy tudom, hogy a Dance Of Death albumon több olyan szám is van, amelyik ezt a hangolást használja. lásd a Rainmaker, Dance Of Death (igaz itt csak valamelyik szólónál az egyik ritmusgitárnál) , Gates Of Tomorrow számokat. (a Journeymannél meg mindjárt két egész hanggal van lehangolva mind a hat húr az egyik gitárnál, de hát az nem Drop D, ezt csak úgy megjegyeztem. (-:)
aztán ott van még a The Talisman a Final Frontierről, amelyik szintén Drop D hangolást használ. lehet, hogy van még ilyen, de én ezekről tudok. legalábbis én így tudom, hogy így van. (-:
Idézet
 
 
#10 samu 2015-09-14 18:21
Idézet - zombee:
Érdekes dolog Dickinson szólómunkássága . Baromira sok közös vonás van az Iron Maidennel zeneileg, tényleg sok dala van, ami simán elférne egy vasszűz lemezen is. Mégsem érzem fölöslegesnek, ugyanis baromi erős anyagokat adott ki egymagában is.

hát azért pl. a Tattooed Millionaire, meg a Skunkworks lemeze eléggé nem maidenes szerintem, mint ahogy szerintem a Balls to Picassón is vannak ilyen számok.
Idézet
 
 
+2 #9 Lensver 2015-09-14 15:55
Idézet - iLane:
Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?

Az egyik Loudwire interjúban nyilatkozta Bruce, fönt van YT-n.
Idézet
 
 
+2 #8 iLane 2015-09-14 15:08
Idézet - Lensver:
Nem véletlen, hogy az If Eternity Should Fail az első Maiden-dal, ami nem sztenderd hangolást használ, hanem Drop D-t. Bruce szólóban is előszeretettel használja ezt a hangolást :)


Ezt honnan lehet tudni? Komolyan kérdem, mert mindig felnéztem azokra akik hallják az ilyesmit, de most komolyan ez annyira nyilvánvaló vagy nyilatkozták valahol?
Idézet
 
 
+7 #7 redriot 2015-09-14 14:54
Idézet - zombee:
Mégsem érzem fölöslegesnek, ugyanis baromi erős anyagokat adott ki egymagában is.


Az Accident/Chemical lemezek szerintem erősebbek bármelyik '90-es évekbeli Maiden lemeztől. Ráadásul szerintem Bruce hangja ezen a két albumon volt a legjobb formában, iszonyat erőteljesen énekelt akkoriban. (Nem mintha a Book Of Soulson nem volna jó, sőt!)
Idézet
 
 
+2 #6 Lensver 2015-09-14 11:12
Nem véletlen, hogy az If Eternity Should Fail az első Maiden-dal, ami nem sztenderd hangolást használ, hanem Drop D-t. Bruce szólóban is előszeretettel használja ezt a hangolást :)
Idézet
 
 
+1 #5 BSND 2015-09-14 11:12
Idézet - iLane:
...és akkor ez a szám most nem fog hiányozni a konceptlemezről ??? :o

Majd az meg egy olyan számmal fog kezdődni, hogy If THE Eternity Should Fail...

(lásd Man of Sorrows - The Man Of Sorrows)
Idézet
 
 
+4 #4 iLane 2015-09-14 09:31
...és akkor ez a szám most nem fog hiányozni a konceptlemezről ??? :o
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Riverside - Budapest, A38, 2013. május 23.

 

Jeff Loomis - Budapest, Dürer Kert, 2012. november 11.

 

Portnoy, Sheehan, MacAlpine, Sherinian - Budapest, PeCsa Music Hall, 2012. október 19.

 

Destruction - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

Wisdom - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. november 28.

 

Amorphis - Budapest, Diesel Klub, 2010. november 21.