Noha jelenleg a The Winery Dogs ügyeivel foglalkozik, Mike Portnoy egyből visszatérne a Dream Theaterbe, ha úgy hozná a sors – ezt maga a dobos erősítette meg egy friss interjúban. A probléma csak annyi, hogy ő is tudja: korábbi zenésztársai nem kérnek belőle.
„Persze", válaszolta Portnoy a chilei Radio Futuro azon kérdésére, hogy vissza szeretne-e egy nap menni a Dream Theaterbe. „Azonnal visszamennék. Ők azok, akik becsapták előttem az ajtót. Nekem csak egy kis szünetre volt szükségem, ami már megvolt, szóval készen állok, alkalmas vagyok rá és akarom is. De őszintén szólva nem hinném, hogy ezzel a többiek valaha is így lennének: bezárták az ajtót, és túlságosan is eltökéltek azt illetően, hogy nélkülem is bizonyítsanak maguknak. Szóval nem számítok erre. De az én ajtóm mindig nyitva áll."
A The Winery Dogs első albuma július végén jelent meg az Egyesült Államokban a tavaszi japán kiadás után. A Dream Theater új lemeze – immáron a második Mike Mangini dobossal – ősszel kerül a boltokba.
Hozzászólások
Persze, hogy nem, ugyanis a kérdés nem aktuális (de ha az volna, akkor se biztos). Hamarosan megjelenik az új DT lemez, az első teljes értékű album Manginivel. Miért is lebegtetnék most a dobos posztját? Semmi nem indokolja ezt. Akkor lenne ez esetleg időszerű, ha az új album totál megbukna, de erre meg gyakorlatilag nulla az esély. Ilyen kaliberű zenészek, mint Petrucci, Rudess, Mangini, Myung, és az épp mostanában újra egy kiváló szólólemezzel jelentkező LaBrie nem hibázhat. Az talán még előfordulhat, hogy zeneileg semmi új nem lesz az albumon és ezért valamelyest érdektelenségbe fullad, de ezt sem hiszem. Ha véletlenül mégis így történne, azért meg semmi esetre sem a dobos a felelős, hanem főképpen a Petrucci-Rudess szerzőpáros. De még ez esetben is jó hosszú időnek kell(ene) eltelnie, mire a koncertek látogatottságáb an ez észrevehető volna. Jóval nagyobb név lett mára a DT. Szóval odébb van még a visszatérés kérdésének felvethetősége (ha egyáltalán). Ez jelenleg csak az álmodozás szintje Mike-nál. Sajnálom. Változatlanul úgy gondolom, hogy rosszul döntött anno a kilépéssel. A Dream ugyanis van/volt annyira demokratikusan működő zenekar, hogy mellette nyugodtan projektezhetett volna, már persze annyit, amennyi az anyabanda időbeosztását nem keresztezi, és nyilván nem olyan sokat, mint amiben az eltelt időben részt vett.
Nekünk zenehallgatókna k viszont még ez is jól alakult, mert az összes munkája jó, vagy kiváló volt. (Nagyon egyetértek azzal, hogy kb. tényleg ,,minden arany, amihez hozzányúl”.) Valószínűleg manapság kezd egyre jobban rádöbbenni, hogy a kilépéssel nagy hülyeséget csinált, és ezért ha alkalma adódik rá (megkérdezik), folyamatosan hangoztatja azt, hogy bármikor kész a visszatérésre.
Egyik regebbi interjuban mondta hogy a szunetet a zenekarra ertette, vagis o akart szunetet az utobbi evek tempoja miatt a Dreamben. Ma mar szerintem sokan egyetertenek vele :)
De a többiekre is gondolt, amikor azt mondta, szünetet kéne tartani, épp ez volt az, amiben ők nem értettek vele egyet.
Szerintem tuti hogy nem a dalszerzesre ertette, a Dreamben sem volt egy dalszerzo gyar egyaltalan, sot.
Ha a szünetet úgy értjük, hogy a dalszerzésben, akkor nincs ellentmondás, hiszen majd a két Morse, Kotzen, stb. megírja a zenét, ő meg csak eldobolja. Mivel a dalokat mindig más írja (hiszen mindig más formációval játszik), így ők nem fásulnak bele.
Másrészt meg a DT ismertsége nem sínylette meg a váltást, ha egyszer esetleg eljutnak oda, hogy a Club202-ben lesz a koncertjük, akkor utána majd lesz összeborulás és majd olvashatunk olyan nyilatkozatokat , hogy vissza a gyökerekhez, meg ez az igazi DT, Mike (Mangini) remek munkát végzet, de nem tudott ráérezni a DT lényegére, stb..
Bla-bla-bla.....! :-)