Shock!

november 21.
csütörtök
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Sajátos pénzügyi manőverek közepette készül a Queensryche új albuma

Elvileg februárban kezdheti meg a következő lemez felvételeit a Queensryche, akik Todd La Torre énekes szerint igen kreatív periódusban vannak. Bizonyos lépések azonban arról árulkodnak, hogy a csapat komoly anyagi nehézségekkel küzd.

„Demózási fázisban vagyunk, de már több mint tizenöt dalunk van”, mondta a munkálatokról Todd La Torre a Metal Nation Radiónak. „Remélhetőleg jövő hónapban elkezdhetjük a felvételeket. Korábban reménykedtem benne, hogy már most ott tartunk majd, de nem fogunk semmit sem elkapkodni. A kiadónk, a Century Media is nagyszerű ebből a szempontból: senki sem liheg ott a seggünkben, hogy oké, most már itt az idő. Nem mintha nem tudnánk haladni, de ott volt a turné, aztán a per Geoff Tate-tel, mindenkinek a személyes dolgai, és eközben próbáltunk meg dalokat írni… Én Floridában élek, a többiek pedig Seattle-ben, szóval nem is olyan ez az egész, mintha minden héten egy helyiségben dolgoznánk az új ötleteken. Szóval időigényes a folyamat.” Todd szerint az új lemezen mindenképpen lesznek újszerű dolgok is. „Azt mondanám, melodikusak ezek az új számok. Akadnak tényleg zúzós, súlyos témák is. Néhány a Rage For Orderre, az Operation: Mindcrime-ra emlékeztet engem. Még az is lehet, hogy olyasmikbe is belecsúszunk, ami kicsit kommerszebb, nem mintha ez lenne a cél. Csak valahogy úgy, mint legutóbb mondjuk az In This Lightnál. Remélhetőleg egy erőteljes, dallamos refrénekkel, nagyszerű gitárrészekkel, dinamikával teli, kicsit több progos elemmel teli album készül majd a végén.”

Noha a Queensryche kifelé természetesen nagyszerű új kezdeményezésként adta el pár húzását az utóbbi hónapokban, a Tate-tel lefolytatott pereskedés alighanem elég rendesen hazavágta anyagilag a zenekart. Erre utal, hogy a zenekar egy PledgeMusic-kampány keretében kívánja finanszírozni a következő lemez elkészítését, és emellett 2 millió dollárnyi értékben kínálnak részesedést a rajongóknak a zenekar ügyeit intéző új cégháttérből is. Ennek lényege, hogy minimum 50 ezer dollár befektetése ellenében a beruházók arányos mértékben maguk is tulajdonossá válnak a társaságban, és természetesen részesednek majd a jövőbeli mindennemű bevételekből is.

 

Hozzászólások 

 
-4 #9 Bathory Gabor 2015-01-17 01:28
Idézet - suizidium:
érdemes egy kis Timothy Leary-t olvasni a régi imprintekről. Milyen impresszív banda volt ez a Queensryche - itt az a Mindcrime gondolatbűn hogy Degarmo már rég nincs ezen a fedélzeten (mert tán épp pilóta főállásban) és a Brand-et meg jogi huzavona árán viszi tovább az akinek ítélték. Azért kell annyira a brand hogy ne kopjon fel az álluk, vagy a régi imprintek miatt - mert a muzsikájuk brand híján is megállja a helyét? Az Ifonos Ipades zenehallgató nem süket vagy ha igen, akkor a Brandre hajt. Majd kinövi - ha kinövi. Ez a globális mecénás dolog rendesen megkúrja a régi imprinteket. Az Operation Mindcrime szövegvilága után groteszk öngól ami itt
van. QR részvények mellett necces lesz a koncertprogramb an a Spreading the Disease-t elnyomni. Orwelli duplagondol és a brand definitív lemeze az Operation Mindcrime.


Jézusom, ha visszaolvasod, te érted, amit írtál? :) Ja, hogy az öreg Timothy... Áhá, így már minden világos: nyilván te sem málnaszörpit hörpöltél, miközben a klaviatúrát simogattad. :DDD
Idézet
 
 
+1 #8 zebraman 2015-01-16 15:40
Idézet - The_Sentinel:
Ha abból indulunk ki, h pár hazai album (pl. Perfect Symmetry, Cadaveres, Magma Rise, a teljesség igénye nélkül) milyen jól bír szólni, nyilván töredék összegből finanszírozva, neves sztárproducerek és cyberstúdiók nélkül, akkor ez teljességgel elszállt dolognak tűnik a részükről.


Sőt, a Diktátor is elég jól szól, ahhoz képest, hogy ők még kevesebb pénzből nyomják. (Nem poénnak szántam.)
Nem is értem, mert amúgy ugyanaz a műanyag hangzás mindenhol, függetlenül attól, hogy nagy költségvetés, vagy kicsi.
Idézet
 
 
-1 #7 Envoy 2015-01-16 15:34
Idézet - bogar:
Hahó!

Nem a lemezre kérnek 2 millió dollárt, hanem a cégből ennyi részesedést szeretnének eladni.
Mondjuk szerintem ez is abszurd!


Igen, ezért is említettem az első hozzászólásomba n a marketinget, mivel arra gondoltam, hogy valószínűleg az lehet még nagy tétel. Hollywoodi közönségfilmekn él tudtommal néha a forgatás költségeivel azonos nagyságrendű a marketingre fordított összeg, gyanítom, hogy a zenei szegmensben is hasonló lehet a helyzet. (Bár azt elvileg a Century kellene hogy állja, vagy ördög tudja.)

Megnéztem a lemez előrendelését is, az szerintem már sokkal reálisabb (20 dodóért lehet előrendelni). Még az is lehet, hogy megszavazok nekik ennyi bizalmat.
Idézet
 
 
#6 bogar 2015-01-16 14:40
Hahó!

Nem a lemezre kérnek 2 millió dollárt, hanem a cégből ennyi részesedést szeretnének eladni.
Mondjuk szerintem ez is abszurd!
Idézet
 
 
+2 #5 Envoy 2015-01-16 14:20
Közben utánaolvastam kicsit. Szeretem a QR-t, de azt kell mondanom, hogy lehúzásszagot érzek.
"...there have been “indications of interest” from potential investors, “we are hoping that we will engage more people instead of less, because for the guys, it’s about the music and it’s about the fans."" - Billboardról.

Magyarra fordítva: bízunk benne, hogy a valódi, kontrollt és feltételeket támasztó pénzügyi befektetők helyett lesz elég beugratható rajongónk, akiknek lövése sincs a pénzügyekről. Mert hát mit is kezdenének a befektetett összeggel?

"...money generated from fan buy-ins of the Queensryche corporation is a means of raising capital to give the group “the flexibility to do a lot of things,” says Rockenfield. He adds that the band has “a lot of big-picture stuff going on” that it hopes to do, such as “touring and being able to present ourselves in bigger ways.”"

Már bocsánat, de ha a turnéra indulás a nagy ambíció, akkor itt tényleg nagy gáz van.
Idézet
 
 
+7 #4 suizidium 2015-01-16 13:22
érdemes egy kis Timothy Leary-t olvasni a régi imprintekről. Milyen impresszív banda volt ez a Queensryche - itt az a Mindcrime gondolatbűn hogy Degarmo már rég nincs ezen a fedélzeten (mert tán épp pilóta főállásban) és a Brand-et meg jogi huzavona árán viszi tovább az akinek ítélték. Azért kell annyira a brand hogy ne kopjon fel az álluk, vagy a régi imprintek miatt - mert a muzsikájuk brand híján is megállja a helyét? Az Ifonos Ipades zenehallgató nem süket vagy ha igen, akkor a Brandre hajt. Majd kinövi - ha kinövi. Ez a globális mecénás dolog rendesen megkúrja a régi imprinteket. Az Operation Mindcrime szövegvilága után groteszk öngól ami itt
van. QR részvények mellett necces lesz a koncertprogramb an a Spreading the Disease-t elnyomni. Orwelli duplagondol és a brand definitív lemeze az Operation Mindcrime.
Idézet
 
 
+6 #3 The_Sentinel 2015-01-16 12:35
Ha abból indulunk ki, h pár hazai album (pl. Perfect Symmetry, Cadaveres, Magma Rise, a teljesség igénye nélkül) milyen jól bír szólni, nyilván töredék összegből finanszírozva, neves sztárproducerek és cyberstúdiók nélkül, akkor ez teljességgel elszállt dolognak tűnik a részükről.
Idézet
 
 
+6 #2 Envoy 2015-01-16 11:27
Oké, elhiszem, hogy nagyon drága a stúdió, a marketing és egyebek és meg kell fizetni a minőséget. De 2 millió dollár??? Nekem ez borzasztóan elszállt pénzmennyiségne k tűnik.
Idézet
 
 
+8 #1 bogar 2015-01-16 10:41
Ugyan egy QR logo van a vállamra varratva, mégis azt mondom, hogy ha lenne 50 ezer dollárom, akkor nem náluk fektetném be.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Red Dragon Cartel - Budapest, A38, 2014. május 5.

 

Thaurorod - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 14.

 

Heathen - Budapest, Petőfi Csarnok, 2011. március 11.

 

30 Seconds To Mars - Budapest, Sziget fesztivál, 2010. augusztus 13.

 

Wackor - Budapest, Sziget fesztivál, 2007. augusztus 8.

 

Wackor - Budapest, A38, 2004. szeptember 29.