Shock!

november 23.
szombat
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Slayert hallgat Harry herceg

0204harryA Daily Star brit bulvárlap értesülései szerint a brit hadseregnél szolgáló Harry herceg metal fanatikus. Az angol királyi család egykori botrányhőse imádja például a Big Four bandákat.

A bulvármagazinnal a színész Dominic West osztotta meg a hihetetlen fontossággal bíró információt, aki nemrég egy Walking With The Wounded nevű jótékonysági kampány keretében töltött huzamosabb időt Harryvel, amikor a Déli-sarkra utaztak. „Harrynek van az iPodján egy szörnyű szekció", mondta a lapnak West. „Olyasmik, amiket a katonák hallgatnak: hardcore thrash metal."

West szerint Harry olyan zenekarokat szeret, mint a Slayer, a Megadeth, a Metallica vagy az Anthrax. Mindebben semmi különösebben meglepő nincs, hiszen a herceg a brit hadsereg elitegységeinél szolgált többek között Afganisztánban, ezeknél a csapatoknál pedig köztudottan nagy népszerűségnek örvendenek a durva metal zenék.

A korábban a királyi család rebellis tagjaként ismert, fiatalabb korában számos botrányba belekeveredett Harry a legtekintélyesebb brit tisztképző akadémián, Sandhurstben végzett. Ezután a brit hadsereg legkorszerűbb és legnagyobb tűzerejű helikopterére, az Apache-ra szóló külön elsőtiszti és lövészképesítést is megszerezte, méghozzá kitüntetéssel. Kétszer is megjárta az afganisztáni frontot, pár hete azonban nyugalmasabb beosztásba került, ahol főleg reprezentatív és szervezési feladatokat kap majd.

 

Hozzászólások 

 
#47 Nazgul 2014-02-09 15:02
Hallgasson inkább M8l8th-ot!:)
Idézet
 
 
#46 Only Black Metal! 2014-02-06 21:05
Egészségére!
Idézet
 
 
#45 frincs 2014-02-06 15:46
Idézet - Nornagest:
Legyen nektek igazatok, okos enged szamár szenved oszt jónapot

Szerintem ebben nagyon nincs igazad! Hatalmas hiba az okos enged, szamár szenved hozzáállás.
Idézet
 
 
#44 asdasd 2014-02-05 23:47
Elnézést kérek.
Rossz voltam :(
Idézet
 
 
-3 #43 kmaker 2014-02-05 23:12
Nornagest: ne foglalkozz ezzel a magas intelligenciájú és hasonlóan magas színvonalú felhasználónévv el rendelkező figurával. S*ggfej, de az ilyenekkel, amint írtad, nem kell foglalkozni.
Idézet
 
 
-4 #42 Nornagest 2014-02-05 22:42
@asdasd
Muszáj folyton kifigurázni mindent amit írok? Biztos jó hobbi, de én már kezdek belefáradni ebbe a meddő vitába. Látom a 40-es hozzászólásom is jól le lett szavazva, úgy látszik bármit mondok nekem itt sose lesz igazam legyen szó akár Watkinsról, akár Vikernesről,aká r királyságról akár bármi másról, úgyhogy be is fejezem ezt a meddő szájkaratézást. Legyen nektek igazatok, okos enged szamár szenved oszt jónapot
Idézet
 
 
+4 #41 asdasd 2014-02-05 19:39
Én is imádnék egy rátermett, nemzeti lángszórós rokkerkirályfit megfelelő harci tapasztalattal és szexi mosollyal.
Ez köll ennek az országnak!
Idézet
 
 
-4 #40 Nornagest 2014-02-05 19:16
@messire

1. A harci tapasztalatok személyiségform áló erejük miatt tesznek alkalmasabbá egy királyt az uralkodásra--persze valamilyen szinten születni is kell rá, pl. az uralkodásra teljesen alkalmatlan Habsburg Ferdinándon nem sokat segített volna.
2. Mikor írtam én olyat, hogy az afgán frontra küldeném a magyar katonákat? A herceg esetében említettem, hogy megjárta az afgán frontot, de az a fentebb leírtak miatt pozitívum, azt nem írtam hogy a magyar katonákat küldeném oda.
3. Ha a jelenlegi rendszer egyszer összeomlik, az utána következő anarchiából egy rátermett király kivezethet egy országot, helyreállítva a régi királyi hatalmat. Szigorúan feltételes módban persze, hiszen ez csak egy teória, mint kb. minden ami a távoli jövővel kapcsolatos. De eredetileg is feltételes módban írtam erről mert azt írtam hogy "lehet hogy visszaállítja a hatalmát. "
Idézet
 
 
+6 #39 messire 2014-02-05 18:28
Idézet - Nornagest:
@Pálinkás Vince
Azt írtam hogy egy harci tapasztalatokka l rendelkező nemzeti király jobb lenne az országnak mint ami most van. Igen, részben Angliának is köszönhető a mai helyzet, nem is mondtam hogy szeretni kell őket. Annyit mondtam hogy egy rátermett király kéne ide is, ebben szerintem nincs benne hogy az angolok a világ pozitív szereplői lennének.
@frincs
Tudom hogy az angol királyi cím protokolltiszts ég. Nem is azt mondtam hogy nekünk protokoll királyság kéne, amúgy meg lehet hogy egy rátermett király ott is visszaállítja majd a régi hatalmát. És ismétlem, nem mondtam hogy az angolok pozitív szereplői a történelemnek. Soha nem írtam ilyet.

Schaffernek meg teljesen igaza van!


Mindig elhatárolódtam az ilyen és ehhez hasonló jellegű hozzászólásokra való reagálásoktól, de konkrétan ilyenre még nem volt példa, hogy valaki a királyságot, mint államformát bármilyen kontextusban visszasírja, úgyhogy ha megengeded, feltennék pár kérdést:

1) meglátásod szerint a harci tapasztalatok egy államfő esetében hogyan és milyen csatornákon keresztül tudják országunk politikai és gazdasági érdekeit képviselni egy alapvetően a nemzetközi háborús konfliktusoktól elzárkózó Európában?

2) mi az, ami miatt azt gondolod, hogy Mo. hadereje érett, felkészült és érdemes arra, hogy ilyen provokatív ÉS felesleges erőfitogtatások nak, mint az afgán front, alávesse magát?

3) hogy képzelted el a briteknél a királyság visszaállítását egy "rátermett király" által, ha az uralkodói családnak alapvetően semmi súlya nincs az ország kül-és gazdaságpolitik ájában, illetve nincs is semmi, ami ambicionálja őket a mostani celeb-státuszuktól való eltávolodásra?

Kérdéseim mindenféle ironikus/gúnyos felhangoktól mentesek. Válaszodat őszinte érdeklődéssel várom.
Idézet
 
 
-4 #38 Nornagest 2014-02-05 16:40
@Pálinkás Vince
Azt írtam hogy egy harci tapasztalatokka l rendelkező nemzeti király jobb lenne az országnak mint ami most van. Igen, részben Angliának is köszönhető a mai helyzet, nem is mondtam hogy szeretni kell őket. Annyit mondtam hogy egy rátermett király kéne ide is, ebben szerintem nincs benne hogy az angolok a világ pozitív szereplői lennének.
@frincs
Tudom hogy az angol királyi cím protokolltiszts ég. Nem is azt mondtam hogy nekünk protokoll királyság kéne, amúgy meg lehet hogy egy rátermett király ott is visszaállítja majd a régi hatalmát. És ismétlem, nem mondtam hogy az angolok pozitív szereplői a történelemnek. Soha nem írtam ilyet.

Schaffernek meg teljesen igaza van!
Idézet
 
 
+1 #37 kmaker 2014-02-05 16:37
mondjuk az iced earth-et nem is baj, ha elnyomják... (és nem, ez nem "trollkodás" - mert manapság a valódi trollok körében szokás ezt a szót használni...)
Idézet
 
 
+3 #36 Palinkas Vince 2014-02-05 15:38
Idézet - Wendiii:
Idézet - Palinkas Vince:
Idézet - Wendiii:
Én sokkal nagyobb problémának látom, hogy egy internetes ROCKújság kommentjei között felbukkan a politika. Az a politika, ami semmi mást nem tud, csak embereket megosztani.
A cikket a szerkesztőség (gondolom én) érdekességképpe n tette ki, és ezzel nincs is semmi baj. Akkor lenne ez probléma, ha napi hat-nyolc ilyen jellegű cikk jelenne meg. De kövezzetek meg, nekem jól esik olyanokat olvasni, hogy az XY norvég város önkormányzata teljes létszámban Wardruna koncerten volt. Vagy hogy a norvég diplomatákat külszolgálat előtt oktatásban részesítik az ottani black metal mozgalom történetéből. Miért ne lehetne itt az is, hogy Harry Slayert hallgat?


Nincs az a tematikus oldal, ahol ne "az" jutna néhány ember eszébe amikor kommentel :)

Ez igaz, de azt az ember tartogassa az olyan helyekre. Nekem is megvan a markáns véleményem a politikáról, és a benne szereplőkről, de sosem akartam a kedvenc időtöltéssel (zene) keverni. Úgyis megteszik helyettem mások. :)


Sajnos a metal politikus műfaj, ld. a legújabb hammeres Iced Earth interjút: maga Schaffer is arról beszél, hogy a világot irányító erők nyomják el a metalt, nehogy felnyissa az emberek szemét
Idézet
 
 
+3 #35 Wendiii 2014-02-05 12:11
Idézet - Palinkas Vince:
Idézet - Wendiii:
Én sokkal nagyobb problémának látom, hogy egy internetes ROCKújság kommentjei között felbukkan a politika. Az a politika, ami semmi mást nem tud, csak embereket megosztani.
A cikket a szerkesztőség (gondolom én) érdekességképpe n tette ki, és ezzel nincs is semmi baj. Akkor lenne ez probléma, ha napi hat-nyolc ilyen jellegű cikk jelenne meg. De kövezzetek meg, nekem jól esik olyanokat olvasni, hogy az XY norvég város önkormányzata teljes létszámban Wardruna koncerten volt. Vagy hogy a norvég diplomatákat külszolgálat előtt oktatásban részesítik az ottani black metal mozgalom történetéből. Miért ne lehetne itt az is, hogy Harry Slayert hallgat?


Nincs az a tematikus oldal, ahol ne "az" jutna néhány ember eszébe amikor kommentel :)

Ez igaz, de azt az ember tartogassa az olyan helyekre. Nekem is megvan a markáns véleményem a politikáról, és a benne szereplőkről, de sosem akartam a kedvenc időtöltéssel (zene) keverni. Úgyis megteszik helyettem mások. :)
Idézet
 
 
+2 #34 Palinkas Vince 2014-02-05 11:06
Idézet - Wendiii:
Én sokkal nagyobb problémának látom, hogy egy internetes ROCKújság kommentjei között felbukkan a politika. Az a politika, ami semmi mást nem tud, csak embereket megosztani.
A cikket a szerkesztőség (gondolom én) érdekességképpe n tette ki, és ezzel nincs is semmi baj. Akkor lenne ez probléma, ha napi hat-nyolc ilyen jellegű cikk jelenne meg. De kövezzetek meg, nekem jól esik olyanokat olvasni, hogy az XY norvég város önkormányzata teljes létszámban Wardruna koncerten volt. Vagy hogy a norvég diplomatákat külszolgálat előtt oktatásban részesítik az ottani black metal mozgalom történetéből. Miért ne lehetne itt az is, hogy Harry Slayert hallgat?


Nincs az a tematikus oldal, ahol ne "az" jutna néhány ember eszébe amikor kommentel :)
Idézet
 
 
+2 #33 frincs 2014-02-05 10:51
Idézet - Nornagest:
Az apache-ra szóló külön elsőtiszti és lövészképesítés t is megszerezte méghozzá kitüntetéssel, kétszer is megjárta az afgán frontot...ilyen egy igazi uralkodó! Egy nemzeti király, aki harci tapasztalatokka l rendelkezik! Ilyen kéne Magyarországra is, nem ez az ex-kommunistákból és maffiózókból álló gusztustalan bolhacirkusz amit "demokráciának" neveznek!!!


Megmondom, hogy miért gondolták ezt (többek között) trollkodásnak. (Legalábbis remélni merem, hogy azért a nagy többség tisztában van vele, mert bevallom, az ilyenek nagyon elkeserítenek.):
Mert (és most tényleg én is lusta módon nem nézek utána, hogy pontosan mióta) angol királynak lenni réges régen PROTOKOLLtiszts ég. Azaz, nem a király irányítja az országot, hanem parlamentáris demokrácia van, csak hagyományőrzésb ől megtartották a nemesi címeket. Azaz, ha a fenti módon gondolkodunk, akkor egy szép (és elismerem, nagyon szép) ÁLOMVILÁGban élünk.
A korrektség kedvéért hozzáteszem, hogy 'van' olyan konteó (asszem ezt lehet így írni, javítsatok ki, ha nem) amely szerint a Boross Péter - angol királynő - sátán háromság szabadkőműves páholyba rejtezve irányítja Magyarországot (ill. az utóbbi 2 a világot is). Ezt természetesen nem tudom cáfolni, és ha igaz, akkor merőben más a helyzet. De Nornagest hozzászólásaibó l nem derült ki, hogy ebben hinne. Továbbá, ha igaz, akkor nem érzem az angol trónt pozitív szereplőnek a világ történéseiben, hiába tud a koronaherceg profin tankolni egy bizonyos helikopterrel.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Friss

Hozzászólások

Galériák

 

The Treatment - Budapest, Petőfi Csarnok, 2014. június 11.

 

Uriah Heep - Budapest, PeCsa Music Hall, 2013. szeptember 21.

 

Suicidal Tendencies - Budapest, Zöld Pardon, 2012. július 11.

 

Within Temptation - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Roger Waters - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2011. június 22.

 

Watch My Dying - Budapest, Süss Fel Nap, 2005. február 8.