Shock!

november 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

„Életem legkeményebb feladata volt megmondani Jeffnek, hogy még nem áll készen”

0516jeffMár több mint egy hete kapható a Slayer új lemeze, a Repentless, így mindenki eldöntheti, vajon mire jutott a zenekar a 2013-ban elhunyt Jeff Hanneman gitáros nélkül. Kerry King és Tom Araya egy friss interjúban most elmondták: ugyan mindketten biztatták, hogy zenéljen és gyakoroljon, halála előtt Jeff egyáltalán nem volt formában.

„Nem”, felelte Araya a Guitar World azon kérdésére, amelyben arról faggatták, halála előtt részt vett-e az új lemezről szóló megbeszéléseken Jeff Hanneman. „Jeff… szóval Jeff-fel nem volt egyszerű beszélni. Ha eltűnt, akkor nem vette fel a telefont, nem válaszolt az sms-ekre. Néha megkerestem azzal, hogy haver, ha már másért nem is, hát legalább azért válaszolnál, hogy egyáltalán tudjam: életben vagy? És néha jelzett is. Egyszer, amikor volt egy megbeszélésünk Dave Lombardo távozása kapcsán, említette például, hogy kidolgozott egy dalötletet, és el is küldte mindenkinek. Szóval dolgozott dalokon, de a fő gond szerintem azzal volt, hogy nem tudott megfelelően játszani. A pengető kezével voltak problémák, ami kiemelten fontos abban a fajta zenében, amit mi játszunk, és ez eléggé földhöz is vágta. Folyamatosan biztattuk, hogy gyakoroljon, mert majd jobb lesz. Lehet, hogy lesznek nehézségei, de javulni fog. Szóval próbáltuk bátorítani, hogy zenéljen.”

„Nagyjából hét hónappal Jeff sérülése után már minden turné előtt lehívtuk próbálni, mert vissza akartuk hozni a bandába”, tette ehhez hozzá Kerry King. „Próbálkozott, de nem ért még el a megfelelő szintre. Életem legkeményebb feladata volt megmondani neki, hogy még nem áll készen. A srác huszonöt éven át a partnerem volt, és kénytelen voltam vele közölni, hogy nem indulhat turnéra azzal a zenekarral, amelyben egész életében játszott. Kurva szar érzés volt. Persze nem tudom, mennyire bántotta ez. Az én kiindulópontom az volt, hogy míg Jeff lábadozott, Gary Holt turnézott velünk, aki kibaszott pontos és precíz. Megmondtam Jeffnek: hiába nem veszik észre vagy felejtik el az emberek, hogy nem játszik teljesen tökéletesen, nem akarom, hogy utána a YouTube-on lévő felvételek miatt egész életében együtt kelljen élnie ezzel az egésszel. Manapság már ezekkel a baromságokkal is számolnod kell. De kemény volt. Megpróbáltuk formába hozni, de nem sikerült. Igazság szerint nem tudom, hogy ha nem hal meg, képes lett volna-e valaha is feljönni ismét arra a szintre, hogy a régi Jeff Hanneman legyen.”

Jeff Hanneman utoljára 2011 tavaszán, a kaliforniai Indióban megrendezett Big Four koncerten állt színpadra a Slayerrel, de mindössze két dalban játszott, mert többet a karműtétjei után nem akartak még bevállalni. King egyébként a fentiekkel nem mondott különösebb újdonságot: egy évvel az említett buli után Jeff még maga sem tudta, képes lenne-e lejátszani a bandával egy teljes koncertet.

 

Hozzászólások 

 
+1 #19 Toti 2015-09-21 15:45
Ez a zenekar szerintem mindig is úgy működött, hogy van a két gitáros, meg az énekes. Ja meg egy dobos.
Idézet
 
 
+5 #18 zombee 2015-09-21 13:57
Idézet - a75:
Idézet - valarmorgulisz:
"Partnerem volt". Na igen. Lehet köpködni Kinget, mert néha túlontúl őszinte, vagy nem disztingvál, amikor kellene. De még ilyenkor is igyekszik tudatosítani, hogy ők egy jól működő vállalkozás, nem egy olyan igazi "öri-bari" brancs. Szerintem ehhez kell tök meg két golyó, hogy ezt vállalják.

Alapvetően nevetséges maga a szitu, hogy már annak is örülni kell, ha valaki őszinte, de ez az igazság. A sok "örökké együtt zenélünk, gyerekkori pajtásom" bla bla piár szarság mellett olyan ez mint a gyom, ami átfurakszik a beton közötti résen.

Én pont nem ezt olvasom ki ebből.
Nap, mint nap szembesülnek vele vezető beosztásúak, hogy ki kell rúgniuk egy embert a vállalkozásukbó l.
Kemény, de nem hiszem, hogy ez lenne életük legkeményebb feladata.


25 évig együtt zenélni valakivel nem ugyanaz, mint hogy én vagyok a főnök, ő meg egy sima beosztott, érthető, hogy nem olyan könnyű megmondani neki, hogy még nem áll készen, akkor se, ha ez az igazság.
Egyébként sok zenekar nem is úgy lesz sikeres, hogy egy teljes baráti kör alkotja. Megalakulnak, tagok jönnek, tagok mennek, aztán kialakul egy stabil felállás, amelyik tud együtt koncertezni, dalokat írni. Hogy épp havert vesznek be, vagy hirdetés útján keresnek tagok, véletlenszerű. Ha barátság lesz belőle, az inkább ezt követően, amikor már akárhány éve együtt zenélnek. Persze az sem lehetetlen, hogy megalakul egy zenekar haverokból, és úgy működnek végig, mindkét esetre bőven van példa, de nem kell elítélni az előbbi esetet sem. Kár túlideologizáln i a zenélést, pláne, ha valakinek ez lesz a megélhetése, és nem csak hétvégi hobbizenekar.
Idézet
 
 
+3 #17 Marci 2015-09-21 13:45
Idézet - george:
Azt,hogy jobb gitáros volt,nem nekem kell bizonygatnom,me rt azt rajtad meg Kerry King-en(de legbelül ő is) kívül mindenki tudja...bevallottan próbált szegény úgy írni,mint Hanneman...A ritmusgitár téma meg köztudottam Jeff lustasága miatt volt így...nekem a Slayer mindig örök kedvenc,de egyetértek azokkal a véleményekkel,a mik azt hangoztatják,ho gy a Repentless egy jó iparos munka Kerry től...örülök,hogy mennek tovább,megi s nézem őket mindenhol,de lemezen Hell-Reign-South-Season-Decade fog forogni+néha God,World


A kreativitas es a preciz jatek ket teljesen kulonbozo dolog. Otszor lattam a Slayert eloben, az utolso ketton Jeff eszrevehetoen csuszkalt. Ezzel az egvilagon semmi baj nincs is, fasza volt, elo volt, lelegzett az egesz koncert. De ne vitassuk mar el a precizebb jatek jogat a kopasztol, akarhogy is sikk utalni a burajat. Ettol totalisan fuggetlenul Jeff irta a legjobb dalaikat.
Idézet
 
 
-2 #16 Lilith 2015-09-21 10:40
Idézet - Marci:
Idézet - george:
Az interneten olvastam(talán a classic rock-on)hogy King szerint a Jeff halála előtti ötletek használhatatlan ok voltak,mert Hanneman csak a régi számaiból ötletelgetett,ö ssze volt zavarodva,minde nképp szeretett volna visszatérni a zenekarba...blabla...
Csak magánvélemény:a z új Slayer rendben van...De ennyi...Kerry papa megpróbált nagyon Jeff lenni,de ez nem megy neki...mert Hanneman mindig is a jobb gitáros és sokkal sokkal jobb szerző volt....
Jó lenne,ha Kerry King tisztelné is a volt (25 éven át) "partnerét" és nem mondana minden héten új baromságot!
Köszi az új lemezt Kerry,de több tiszteletet,lég yszi!!!


Jobb dalszerzo volt, de jobb gitaros sose. Nem veletlen, hogy King jatszott fel minden ritmusgitart a kilencvenes evek ota. Jeff eleg trehany volt eloben, de ketten egyutt adtak a zsenialitast. Amit most King letett az asztalra, az a maximum, amit letehetett.


Még hogy Jeff trehány? Jól meggondoltad, amit írtál?
Idézet
 
 
+5 #15 george 2015-09-21 10:40
Idézet - Marci:
Idézet - george:
Az interneten olvastam(talán a classic rock-on)hogy King szerint a Jeff halála előtti ötletek használhatatlan ok voltak,mert Hanneman csak a régi számaiból ötletelgetett,ö ssze volt zavarodva,minde nképp szeretett volna visszatérni a zenekarba...blabla...
Csak magánvélemény:a z új Slayer rendben van...De ennyi...Kerry papa megpróbált nagyon Jeff lenni,de ez nem megy neki...mert Hanneman mindig is a jobb gitáros és sokkal sokkal jobb szerző volt....
Jó lenne,ha Kerry King tisztelné is a volt (25 éven át) "partnerét" és nem mondana minden héten új baromságot!
Köszi az új lemezt Kerry,de több tiszteletet,lég yszi!!!


Jobb dalszerzo volt, de jobb gitaros sose. Nem veletlen, hogy King jatszott fel minden ritmusgitart a kilencvenes evek ota. Jeff eleg trehany volt eloben, de ketten egyutt adtak a zsenialitast. Amit most King letett az asztalra, az a maximum, amit letehetett.

Hallgatom az új lemezt és megemelem a kalapom King teljesítménye előtt,engem is meglepett...de a lelkesedésért sosem kaptam ötös osztályzatot a suliban,csak a tudásért...De mondom mégegyszer,örül ök hogy tolják élőben tovább,mert ott letaglóztak mindig,Gary-vel is
Idézet
 
 
+2 #14 george 2015-09-21 10:27
Azt,hogy jobb gitáros volt,nem nekem kell bizonygatnom,me rt azt rajtad meg Kerry King-en(de legbelül ő is) kívül mindenki tudja...bevallottan próbált szegény úgy írni,mint Hanneman...A ritmusgitár téma meg köztudottam Jeff lustasága miatt volt így...nekem a Slayer mindig örök kedvenc,de egyetértek azokkal a véleményekkel,a mik azt hangoztatják,ho gy a Repentless egy jó iparos munka Kerry től...örülök,hogy mennek tovább,megi s nézem őket mindenhol,de lemezen Hell-Reign-South-Season-Decade fog forogni+néha God,World
Idézet
 
 
+1 #13 Marci 2015-09-21 09:41
Idézet - george:
Az interneten olvastam(talán a classic rock-on)hogy King szerint a Jeff halála előtti ötletek használhatatlan ok voltak,mert Hanneman csak a régi számaiból ötletelgetett,ö ssze volt zavarodva,minde nképp szeretett volna visszatérni a zenekarba...blabla...
Csak magánvélemény:a z új Slayer rendben van...De ennyi...Kerry papa megpróbált nagyon Jeff lenni,de ez nem megy neki...mert Hanneman mindig is a jobb gitáros és sokkal sokkal jobb szerző volt....
Jó lenne,ha Kerry King tisztelné is a volt (25 éven át) "partnerét" és nem mondana minden héten új baromságot!
Köszi az új lemezt Kerry,de több tiszteletet,lég yszi!!!


Jobb dalszerzo volt, de jobb gitaros sose. Nem veletlen, hogy King jatszott fel minden ritmusgitart a kilencvenes evek ota. Jeff eleg trehany volt eloben, de ketten egyutt adtak a zsenialitast. Amit most King letett az asztalra, az a maximum, amit letehetett.
Idézet
 
 
+7 #12 vova666 2015-09-20 19:29
Idézet - Szovetsegi kapitany:
"Életem legkeményebb feladata volt megmondani neki, hogy még nem áll készen." De gondolom amit a gazsijabol eltett maganak azt annal konnyebb volt elkolteni

"Szovetsegi kapitany"? sokkal inkabb "Szegenysegi bizonyitvany".
Idézet
 
 
+6 #11 george 2015-09-20 18:33
Az interneten olvastam(talán a classic rock-on)hogy King szerint a Jeff halála előtti ötletek használhatatlan ok voltak,mert Hanneman csak a régi számaiból ötletelgetett,ö ssze volt zavarodva,minde nképp szeretett volna visszatérni a zenekarba...blabla...
Csak magánvélemény:a z új Slayer rendben van...De ennyi...Kerry papa megpróbált nagyon Jeff lenni,de ez nem megy neki...mert Hanneman mindig is a jobb gitáros és sokkal sokkal jobb szerző volt....
Jó lenne,ha Kerry King tisztelné is a volt (25 éven át) "partnerét" és nem mondana minden héten új baromságot!
Köszi az új lemezt Kerry,de több tiszteletet,lég yszi!!!
Idézet
 
 
+10 #10 Marci 2015-09-20 12:49
Idézet - Szovetsegi kapitany:
"Életem legkeményebb feladata volt megmondani neki, hogy még nem áll készen." De gondolom amit a gazsijabol eltett maganak azt annal konnyebb volt elkolteni


Proli troll :D
Idézet
 
 
+4 #9 Codename333 2015-09-20 12:38
nah kezdődik :D
Idézet
 
 
-14 #8 Szovetsegi kapitany 2015-09-20 12:15
"Életem legkeményebb feladata volt megmondani neki, hogy még nem áll készen." De gondolom amit a gazsijabol eltett maganak azt annal konnyebb volt elkolteni
Idézet
 
 
+4 #7 valarmorgulisz 2015-09-20 12:04
Idézet - frontiers:
Idézet - valarmorgulisz:
"Partnerem volt". Na igen. Lehet köpködni Kinget, mert néha túlontúl őszinte, vagy nem disztingvál, amikor kellene. De még ilyenkor is igyekszik tudatosítani, hogy ők egy jól működő vállalkozás, nem egy olyan igazi "öri-bari" brancs. Szerintem ehhez kell tök meg két golyó, hogy ezt vállalják.

Alapvetően nevetséges maga a szitu, hogy már annak is örülni kell, ha valaki őszinte, de ez az igazság. A sok "örökké együtt zenélünk, gyerekkori pajtásom" bla bla piár szarság mellett olyan ez mint a gyom, ami átfurakszik a beton közötti résen.

Def Leppard????
A bla bla piár szarság mögött, ők mindvégig együtt maradtak. Van, még olyan, hogy nem a pénz számít és van emberség is!


Meg a Rush. De ettől független azt hiszem azt elismerhetjük, hogy sokkal több a túltolt szépelgés, mint az őszinte beszéd. Pláne az egymáshoz kapcsolódó viszonyokat illetően :)
Idézet
 
 
+17 #6 Codename333 2015-09-20 10:48
jajj de kár volt ezt a témát előásni megint....én megértem Hannemann-t is.Majdnem elvesztette a karját.Sőt hát majd bele is hallt abba kurva csípésbe....Nyílván elég nyomasztó lehetett neki is h nem tudja tovább csinbálni azt aminek egész életében élt.Plussz a pia sem segített neki ebben....el sme tudom képzelni és soha nem is akarom átélni h ez miylen érzés lehet ha látod a többieket a neten hasítani te meg nem tudzs magaddal mit kezdeni....Biztos szar lehetett megmondani neki hogy nem áll készen és nyílván jobb h nem került kellemeteln helyzetbe ez miatt.Ez is érthető.De hagyjuk már szegényt békében nyugodni! RIP JEFF HANNEMAN!
Idézet
 
 
+5 #5 Marci 2015-09-20 10:36
Idézet - a75:
Idézet - valarmorgulisz:
"Partnerem volt". Na igen. Lehet köpködni Kinget, mert néha túlontúl őszinte, vagy nem disztingvál, amikor kellene. De még ilyenkor is igyekszik tudatosítani, hogy ők egy jól működő vállalkozás, nem egy olyan igazi "öri-bari" brancs. Szerintem ehhez kell tök meg két golyó, hogy ezt vállalják.

Alapvetően nevetséges maga a szitu, hogy már annak is örülni kell, ha valaki őszinte, de ez az igazság. A sok "örökké együtt zenélünk, gyerekkori pajtásom" bla bla piár szarság mellett olyan ez mint a gyom, ami átfurakszik a beton közötti résen.

Én pont nem ezt olvasom ki ebből.
Nap, mint nap szembesülnek vele vezető beosztásúak, hogy ki kell rúgniuk egy embert a vállalkozásukbó l.
Kemény, de nem hiszem, hogy ez lenne életük legkeményebb feladata.


Azert az messze nem ez a kategoria, ahol szo szerint milliok lesik minden megmozdulasod.
Lehet egyebkent ugy is csinalni, mint lemmy, akit szanakozassal vegyes remulettel figyel mindenki, hogy hany percet bir a szinpadon.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Anthrax - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. június 3.

 

Peter Gabriel - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. május 6.

 

Anna Murphy - Budapest, Club 202, 2014. április 4.

 

Orphaned Land - Budapest, Club 202, 2013. október 4.

 

30 Seconds To Mars - Budapest, Sziget fesztivál, 2010. augusztus 13.

 

Watch My Dying - Budapest, Kultiplex, 2007. július 11.