Shock!

december 22.
vasárnap
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

„Nem vagyok arrogáns ribanc!”

0528floorNálunk, illetve a facebookos oldalunkon is kisebb vitát eredményezett Floor Jansen egy múlt heti interjúja, amelyben a Nightwish és a ReVamp énekesnője arról beszélt: a rajongóknak sem jár minden egy zenekartól, amit elvárnak. Floor kijelentései, illetve egyéb, a témába vágó interjúi máshol is felborzolták a kedélyeket, így az énekesnő most egy sajtónyilatkozatban igyekszik helyretenni a félreértéseket.

„Rémálmok és aggodalmas gondolatok után úgy döntöttem, ebben a levélben reagálok azokra a negatív üzenetekre, amelyek az interneten keringenek rólam", tette közzé Floor. „Olyan üzenetek ezek, amik nagyon fájnak nekem, mert vagy nem igazak, vagy valaki olyantól származnak, aki más elvárásokat támasztott velem szemben. Szükségét érzem a magyarázatnak, hogy ezáltal remélhetőleg gátat vessek a negatív reakcióknak. Szerény ember vagyok, elégedett azzal, amit csinálok, és hálás a támogatásért. Ha lehetőségem nyílik találkozni a rajongókkal, akik támogatnak, mindig megpróbálok élni ezzel, de néha nincs rá mód. Nem azért, mert nem akarom, hanem mert az energiám hiányzik hozzá. Ebben semmi személyes nincs. Emellett muszáj kiemelnem: elsősorban azért turnézom, hogy jó koncerteket adjak. Az, hogy találkozom a rajongókkal meg fotózkodom velük, egy extra, amit szívesen felajánlok, amennyiben az idő és az erőm engedi. De nem olyasmi, amit egy rajongó előre elvárhat magának."

Floor szerint azt sem kell sértésnek venni, ha nem akar mindenkivel ölelkezni. „Egyszerűen nem szeretem az ilyesmit. Sokaknak nincs ezzel semmi bajuk, de én nem szeretek idegenekhez hozzáérni, vagy azt, ha megragadnak. Napjában több tucatnyi ember akarja ezt, én pedig udvariasan igyekszem megkérni őket, hogy ne érintsenek meg. Ez egy olyan személyes határ, amit szeretném, ha tiszteletben tartanának. És ha rajongó vagy, tiszteletben is kellene tartanod."

Az énekesnőnek a vakuzó fotósok, fotózó-filmező rajongók is sok gondot okoznak a bulikon. „Az első brazil bulinkon majdnem leestem a színpadról, mert elvesztettem az egyensúlyomat egy pillanatban, amikor egyszerre száz ember vakuzott rám. Szépen megkértem őket, hogy ne vakuzzanak, de ezt is el kellett ismételnem jónéhány alkalommal. És nem azért kérem, hogy valamin hisztizzek, hanem csakis azért, mert a zenekart zavarja a koncert alatt. Koncert közben nem szabad filmezni, de mindenki csinálja, szóval majdnem bevett dologgá vált. Ha rajongó vagy, és valamit rögzíteni akarsz a buliból, nyugodtan megteheted. De ha az egészet fel akarod venni, azt kell mondanom, nem. Nemet mondok azoknak is, akik a színpadon filmeznek, miközben túl közel jönnek a kameráikkal. Zavaró, elvonja a figyelmet, és az illető nem élvezi velünk a koncertet, hanem csak áll ott, és arra figyel, hogy bootleget készítsen. Tényleg így kell támogatni egy zenekart? Így kell jól érezni magadat? Nekünk a színpadon sokkal jobban bejön, ha inkább az adott pillanatra koncentrálsz, nem pedig arra, hogy fotókat meg videókat készíts, amiket aztán később feltehetsz a netre."

Floor szerint szavait és igényeit sokan félreértik. „Megértést és tiszteletet kérek, és szomorú vagyok, hogy sokan bedühödnek ezen, illetve dívának neveznek miatta. Imádok turnézni, szeretek zenélni, koncertezni és rajongókkal találkozni. Nem vagyok arrogáns ribanc, és ha esetleg annak tartanál egy rövid pillanat miatt, mert csalódtál, és nem feleltem meg a várakozásaidnak, arra kérlek, hogy gondold át még egyszer az adott helyzetet, és próbálj az én fejemmel gondolkodni. Én is próbállak megérteni téged. Tisztában vagyok vele, hogy vártál egy közös percre velem, és szeretted volna, ha alkalmad nyílik rá. Éppen ezért igyekszem a legtöbbet nyújtani ezen a téren: ott vannak minden nap a meet-and-greetek, illetve a fotók és az autogramok azokkal, akik kijönnek a repülőterekre, a szállodákhoz. Azzal is szeretném bevonni a rajongókat a mindennapjainkba, hogy turnéösszefoglalókat készítek. Órákat töltök velük, és nektek csinálom őket. Remélem, éjjel jobban alszom majd, hogy mindezt elmondtam. Kölcsönös tiszteletet és megértést kérek tőletek."

 

Hozzászólások 

 
+3 #80 Thasaidon 2014-06-02 14:58
Jézusom, a sok gyökér tényleg kicsapta a hisztit? A művész nem kiskutya, hogy a rajongóknak pitizzen. Pont. 100%-ban egyetértettem Floorral, és szörnyűnek találom, hogy most magyarázkodnia kell. Szerintem sokkal jobban tette volna, ha nem foglalkozik a hisztizőkkel. De sajnos a piacnak le kell feküdni. :-(
Idézet
 
 
+2 #79 Flagellator1974 2014-06-01 13:50
"Én csak annyit mondok neked barátilag, kmaker, hogy MODERÁLVA, EZEKET MÁSHOL MONDD, ITT NE. (DÁ)"

:) Erről ennyit, remélem lecsillapodnak a kedélyek ezek után.
Floor-ról és a hasonszőrű frontlányokról meg annyit, hogy a színpadi teljesítményük megfizethető, de az ölelésük (egyébről nem is beszélve) nem.
Idézet
 
 
+4 #78 Aaaarrrggghhh.... 2014-06-01 12:15
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
nem pedig azért, hogy más parasztságát és személyeskedésé t olvassuk.

A trollokkal kapcsolatban egyébként egy aranyszabály létezik, akár moderálunk, akár nem (két hozzászólást is töröltünk tőle este): le kell őket szarni, és nem kell velük vitába szállni. Ami rövidebb távon persze még durvább ámokfutást hoz, de hosszabb távon beválik, hiszen ha nincs reakció, az értelmetlenné teszi a tevékenységüket .

Igen, ezzel tisztában vagyok, de egy akkora olvasó közösségnél, mint amekkora ennek az oldalnak van, esélytelen, hogy valaki ne reagáljon vissza. Onnantól meg már veszett ügy a dolog, mert öngerjesztővé válik az egész.
Idézet
 
 
+3 #77 Draveczki-Ury Ádám 2014-06-01 04:03
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
nem pedig azért, hogy más parasztságát és személyeskedésé t olvassuk.

A trollokkal kapcsolatban egyébként egy aranyszabály létezik, akár moderálunk, akár nem (két hozzászólást is töröltünk tőle este): le kell őket szarni, és nem kell velük vitába szállni. Ami rövidebb távon persze még durvább ámokfutást hoz, de hosszabb távon beválik, hiszen ha nincs reakció, az értelmetlenné teszi a tevékenységüket .
Idézet
 
 
+5 #76 trollmagnet 2014-05-31 12:44
Hát igen, nehéz a frontasszonyok élete, pláne ha globális turnékon vesznek részt hideg skandináv mentalitással..
Én megértem őt, de a picsogás tényleg unalmas
ja egyébként szerintem kmaker és Bathory is túltolta a biciklit, jól kiegészítik egymást

UI: a Nightwish már akkor is vicc volt, amikor tarja még benne volt. Kiskoromban kedveltem őket, a monotonitást azonban nem kedvelem. Keresletet emlegetett valaki, meg hogy megy a szekér: na igen, de a kereslet nem jelent minőséget. Soha nem is jelentette azt, soha nem is fogja
Idézet
 
 
+7 #75 Aaaarrrggghhh.... 2014-05-31 09:42
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Igen, a kérdés mindig az, hol van ez a szint. Az, hogy kmaker utál valamit, és ennek akár ilyen, akár olyan szándékkal hangot ad, és ez másoknak - akár a többségnek - nem tetszik, önmagában még nem lehet ok arra, hogy töröljem. A személyeskedő, vállalhatatlan anyázás már az - bele is nyúltam, nemcsak kmakernél, mint látható.

Tény, hogy az itt szereplő utolsó x komment már leginkább egy óvodai homokozóba kívánkozik, de hát önmagában gyermeteg módon vagdalkozni sem bűn, és nem is ütközik semmilyen szabályba.

Ez teljesen rendben van, és nem is arra a részre gondoltam, hogy véleményt nyilvánít. Még az is belefér, hogy egyszer egyszer megenged magának egy személyeskedő hozzászólást. De szerintem egyrészt ha valaki moderálandó hozzászólást enged meg magának, akkor azt nem ártana valamennyi időre tiltani, másrészt ez a stílus alapból nem tartozik nálam az elfogadható kategóriába (de ez persze már megint személyes elbírálás kérdése), harmadrészt trágár tartalomtól függetlenül, az egyértelműen csak provokáció és a többi olvasó zavarása célzatával született kommentek is nyugodtan moderálhatóak lennének. Alapvetően, szerintem az oldalnak a hozzászólós része arra hívatott, hogy megbeszéljük a híreket és az azok kapcsán felmerülő gondolatokat, véleményt nyilvánítsunk, annak pedig amit ő csinál 99%-ban semmi köze ehhez, csupán a feszültségkelté s, és a többi hozzászóló sértegetése a cél. Az, hogy egy ilyen szintű ember minősíthetetlen stílusban vagdalkozik, azért erősen csökkenti az egész oldal élvezhetőségét, mert véleményeket ütköztetni jövünk ide, nem pedig azért, hogy más parasztságát és személyeskedésé t olvassuk.
Idézet
 
 
+2 #74 Draveczki-Ury Ádám 2014-05-31 05:51
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
Az oldal moderátorait kérdezem: nem lehetne valamelyest szigorítani a moderálás szabályain? Vagy lehetne esetleg tiltani valamennyi időre azt, aki túllép egy szintet.

Igen, a kérdés mindig az, hol van ez a szint. Az, hogy kmaker utál valamit, és ennek akár ilyen, akár olyan szándékkal hangot ad, és ez másoknak - akár a többségnek - nem tetszik, önmagában még nem lehet ok arra, hogy töröljem. A személyeskedő, vállalhatatlan anyázás már az - bele is nyúltam, nemcsak kmakernél, mint látható.

Tény, hogy az itt szereplő utolsó x komment már leginkább egy óvodai homokozóba kívánkozik, de hát önmagában gyermeteg módon vagdalkozni sem bűn, és nem is ütközik semmilyen szabályba.
Idézet
 
 
-1 #73 Bathory Gabor 2014-05-31 02:39
Idézet - kmaker:
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
Idézet - kmaker:
Sanctus: inkább az a siralmas, amit te művelsz itt, és más híreknél. Na az már tényleg siralmas (helyesebben azért mégse siralmas, egyszerűen már szánalomra se méltó - nem kell leégetnem téged, mert megteszed ezt helyettem).
67-es: a szellemi nihil fogalmát te meríted ki, méghozzá elég durván. Hogy te minek a jeleit mutatod, abba most ne menjünk bele.
Komolyan el kéne gondolkoznotok valami szaksegítség felkutatására magatok részére, mert csodákra ugyan senki se képes (mondjuk a ti igen súlyos esetetekben ezen egyáltalán nem szabad csodálkozni), és bőven reménytelen esetek vagytok, de azért gyógyszerekkel még lehet valamit csillapítani, enyhíteni, bár az ilyen szintű agyhiányra egyszerűen nincs gyógyír.

Én azon gondolkodom, hogy a lassú tanulás jeleit mutatja. Legalábbis gyönyörűen ismételgeti azokat, amiket mondtak neki. Lehet, hogy ha kellő ideig szép dolgokat mondunk neki, akkor felküzdi magát valami magasabb szintre. Talán ha elegen próbáljuk, működhet. Szóval kezdem én: Kedves kmaker! Nagyon okos vagy, pallérozott elmédnek kevés párja akad e világon. Bizonyára a szüleid is büszkék rád. Kiváló fogalmazókészsé ggel, kifogástalan nyelvtannal és remek vitakészséggel rendelkezel, érveid mindig szilárd logikai alapokon nyugszanak, rendíthetetlene k.. Kedves vagy a körülötted élőkkel, és mindig érzed hol a határ. Műveltséged határtalan, valószínűleg ebből fakad mélyen kulurált stílusod is, ezzel párosuló szerénységed igen különleges személlyé tesz. Öröm ismerni téged még így az interneten keresztül is.

"Én azon gondolkodom" Ez eleve képtelenség, hiszen képtelen vagy ilyesmire. Kérlek, legalább ne hazudj. Ebben az egyben ne, ha más mindenben mégis így teszel. Bizonyára a szüleid elhanyagolnak/tak, de titkon vágysz még mindig az elismerésükre - mindhiába.


Én csak annyit mondok neked barátilag, kmaker, hogy MODERÁLVA, EZEKET MÁSHOL MONDD, ITT NE. (DÁ)
Idézet
 
 
-12 #72 kmaker 2014-05-30 23:43
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
Idézet - kmaker:
Sanctus: inkább az a siralmas, amit te művelsz itt, és más híreknél. Na az már tényleg siralmas (helyesebben azért mégse siralmas, egyszerűen már szánalomra se méltó - nem kell leégetnem téged, mert megteszed ezt helyettem).
67-es: a szellemi nihil fogalmát te meríted ki, méghozzá elég durván. Hogy te minek a jeleit mutatod, abba most ne menjünk bele.
Komolyan el kéne gondolkoznotok valami szaksegítség felkutatására magatok részére, mert csodákra ugyan senki se képes (mondjuk a ti igen súlyos esetetekben ezen egyáltalán nem szabad csodálkozni), és bőven reménytelen esetek vagytok, de azért gyógyszerekkel még lehet valamit csillapítani, enyhíteni, bár az ilyen szintű agyhiányra egyszerűen nincs gyógyír.

Én azon gondolkodom, hogy a lassú tanulás jeleit mutatja. Legalábbis gyönyörűen ismételgeti azokat, amiket mondtak neki. Lehet, hogy ha kellő ideig szép dolgokat mondunk neki, akkor felküzdi magát valami magasabb szintre. Talán ha elegen próbáljuk, működhet. Szóval kezdem én: Kedves kmaker! Nagyon okos vagy, pallérozott elmédnek kevés párja akad e világon. Bizonyára a szüleid is büszkék rád. Kiváló fogalmazókészsé ggel, kifogástalan nyelvtannal és remek vitakészséggel rendelkezel, érveid mindig szilárd logikai alapokon nyugszanak, rendíthetetlene k.. Kedves vagy a körülötted élőkkel, és mindig érzed hol a határ. Műveltséged határtalan, valószínűleg ebből fakad mélyen kulurált stílusod is, ezzel párosuló szerénységed igen különleges személlyé tesz. Öröm ismerni téged még így az interneten keresztül is.

"Én azon gondolkodom" Ez eleve képtelenség, hiszen képtelen vagy ilyesmire. Kérlek, legalább ne hazudj. Ebben az egyben ne, ha más mindenben mégis így teszel. Bizonyára a szüleid elhanyagolnak/tak, de titkon vágysz még mindig az elismerésükre - mindhiába.
Idézet
 
 
+3 #71 Aaaarrrggghhh.... 2014-05-30 23:18
Idézet - kmaker:
Sanctus: inkább az a siralmas, amit te művelsz itt, és más híreknél. Na az már tényleg siralmas (helyesebben azért mégse siralmas, egyszerűen már szánalomra se méltó - nem kell leégetnem téged, mert megteszed ezt helyettem).
67-es: a szellemi nihil fogalmát te meríted ki, méghozzá elég durván. Hogy te minek a jeleit mutatod, abba most ne menjünk bele.
Komolyan el kéne gondolkoznotok valami szaksegítség felkutatására magatok részére, mert csodákra ugyan senki se képes (mondjuk a ti igen súlyos esetetekben ezen egyáltalán nem szabad csodálkozni), és bőven reménytelen esetek vagytok, de azért gyógyszerekkel még lehet valamit csillapítani, enyhíteni, bár az ilyen szintű agyhiányra egyszerűen nincs gyógyír.

Én azon gondolkodom, hogy a lassú tanulás jeleit mutatja. Legalábbis gyönyörűen ismételgeti azokat, amiket mondtak neki. Lehet, hogy ha kellő ideig szép dolgokat mondunk neki, akkor felküzdi magát valami magasabb szintre. Talán ha elegen próbáljuk, működhet. Szóval kezdem én: Kedves kmaker! Nagyon okos vagy, pallérozott elmédnek kevés párja akad e világon. Bizonyára a szüleid is büszkék rád. Kiváló fogalmazókészsé ggel, kifogástalan nyelvtannal és remek vitakészséggel rendelkezel, érveid mindig szilárd logikai alapokon nyugszanak, rendíthetetlene k.. Kedves vagy a körülötted élőkkel, és mindig érzed hol a határ. Műveltséged határtalan, valószínűleg ebből fakad mélyen kulurált stílusod is, ezzel párosuló szerénységed igen különleges személlyé tesz. Öröm ismerni téged még így az interneten keresztül is.
Idézet
 
 
+4 #70 Sanctus 2014-05-30 22:25
Idézet - kmaker:
Sanctus: inkább az a siralmas, amit te művelsz itt, és más híreknél. Na az már tényleg siralmas (helyesebben azért mégse siralmas, egyszerűen már szánalomra se méltó - nem kell leégetnem téged, mert megteszed ezt helyettem).
67-es: a szellemi nihil fogalmát te meríted ki, méghozzá elég durván. Hogy te minek a jeleit mutatod, abba most ne menjünk bele.
Komolyan el kéne gondolkoznotok valami szaksegítség felkutatására magatok részére, mert csodákra ugyan senki se képes (mondjuk a ti igen súlyos esetetekben ezen egyáltalán nem szabad csodálkozni), és bőven reménytelen esetek vagytok, de azért gyógyszerekkel még lehet valamit csillapítani, enyhíteni, bár az ilyen szintű agyhiányra egyszerűen nincs gyógyír.


Idézhetek tőled, Mester?

"én soha nem sértegettem itt senkit se".

:)
Idézet
 
 
-11 #69 kmaker 2014-05-30 22:06
Sanctus: inkább az a siralmas, amit te művelsz itt, és más híreknél. Na az már tényleg siralmas (helyesebben azért mégse siralmas, egyszerűen már szánalomra se méltó - nem kell leégetnem téged, mert megteszed ezt helyettem).
67-es: a szellemi nihil fogalmát te meríted ki, méghozzá elég durván. Hogy te minek a jeleit mutatod, abba most ne menjünk bele.
Komolyan el kéne gondolkoznotok valami szaksegítség felkutatására magatok részére, mert csodákra ugyan senki se képes (mondjuk a ti igen súlyos esetetekben ezen egyáltalán nem szabad csodálkozni), és bőven reménytelen esetek vagytok, de azért gyógyszerekkel még lehet valamit csillapítani, enyhíteni, bár az ilyen szintű agyhiányra egyszerűen nincs gyógyír.
Idézet
 
 
+4 #68 Sanctus 2014-05-30 21:23
Idézet - kmaker:
Hol írtam én ilyen először? Ha elárulod hanyadik hsz-be írtam, mondván, hogy az volt a kezdeményezés, elhiszem. De addig meg ne pofázz. Mert itt a neten te is tudsz azért valamit, de találkozzunk valahol, és majd meglátjuk.
.


1) nem ennél a hírnél volt, de mondjuk egy nem olyan régi kritikától simán ide tudnám másolni, ahogy másokat f*szfejezel. Nem teszem, mert ennyi bőven elég belőled, még sok is.

2) te most tényleg fenyegetsz? :D remélem csak heccből veszed ilyen komolyan magad, mert ez már a siralmas kategória :)
Idézet
 
 
+4 #67 Aaaarrrggghhh.... 2014-05-30 20:48
Idézet - kmaker:
Idézet - Aaaarrrggghhh....:
Idézet - kmaker:
Az a probléma, hogy ezt pont nekem kellett volna írni.

Nem vártam ekkora képességet benned a belátásra, bocs, alábecsültelek, igazad van. Módosítom az előző hozzászólásomat : kmaker kéri a moderálást. A moderálandó személyét Rátok bízom.

Nagyon mélyen bízom benne, hogy tényleg, valóben ennyire mérhetetlenül buta vagy. Kiemeled egy mondatom a százból, és elkezdesz kukorékolni. Én tőled képességet bármire is, nem vártam (és nem is kaptam...). Ennek tükrében az, hogy legalább 1 mondatot ki tusz emelni a 100-ból, és az se olyan lényeges, hatalmas fejlődésnek tekinthető.

:)
Figyelj, tudod mit? Majdnem reagáltam valami hosszabbat, de mégsem teszem, mert fölösleges. Ha az megnyugtatja a kis lelkedet, akkor elkönyvelheted úgy, hogy túl okos vagy, és nem tudtam visszareagálni. Meg egyébként is, nem kell ehhez semmit hozzátenni, kellően jó képet adsz te magadról anélkül is, sőt, valójában, ha az ember túlteszi magát azon, hogy mennyire a Tajgetosz-pozitívság jeleit mutatod, szinte már mosolyogni tud a hozzászólásaido n (csak szinte, mert végeredményben mégiscsak szomorú, hogy ennyire mély szellemi nihil létezik).
Idézet
 
 
+1 #66 Aaaarrrggghhh.... 2014-05-30 20:22
Idézet - Terror tarol:
Miért? Ennyi erővel akkor egy Iron Maiden antifan is leírhatná,hogy Dickinsonék kalap szart sem érnek, mert neki személy szerint nem tetszik, de a statisztikák mást mutatnak.....
Divat egyébként kommersz szót dobálni, meg mi vagyunk az ándergrándos király arcok hozzáállás, de szerintnem semmi gond nincs a mainstreammel. Populáris zene még nem kell hogy egyet jelentsen a szarral.

Amit leírtál az sok nyitottságot mutat, ami szimpatikus. Ezzel együtt eltér a véleményünk: szerintem egy Maiden ellendrukker simán leírhatja, hogy Dickinson egy szar, mert neki annyit is ér. De ennek nem kell hatással lennie egy cseppet sem arra, hogy Te miként tekintesz rá. Nekem legalábbis mondhatja bárki, hogy Dickinson szar, nem fogom neki elhinni. (Egyébként én a Nightwishra sem mondtam, hogy semmit nem ér, az nem is lenne igaz, meg egyébként is van bennem ennyi tisztelet az őket szeretők felé, hogy nem minősítem szarnak az általuk szeretett együttest.) Azzal maximálisan egyetértek, hogy ami populáris, az nem automatikusan szar, és ami mainstream az sem feltétlenül, de nálam ez utóbbi alapból egy más kategóriába esik - én nem szeretem, ha olyan zenéket gyártanak, amelyekkel a kedvemre akarnak tenni, alkossanak olyan zenét, ami őszinte, és majd vagy tetszik, vagy nem, de a zenész legyen a meghatározó, ne a hallgató. Azt pedig tartom, hogy a pénzben mérhető siker egyáltalán nem kompatibilis mérőszám a zenei értékkel. Ami nekem nem mond semmit, azt nem fogom értékesnek tartani akkor sem, ha milliószám ad el lemezeket. Az undergroundban én sokkal jobb együtteseket találtam, ott van törekvés az újra. Pl tavaly voltam egy (szerintem) igen noname-nek minősülő Elina Duni Quartett nevű együttes koncertjén, és alapvetően megalázták majd' minden eddigi (nevesebb együttes által adott) koncertélményem et. Mindenesetre nem hiszem, hogy létezik olyan módszer, amivel megadhatod akármilyen zene abszolút értékét.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Leander Rising - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2013. február 7.

 

Die Hard - Budapest, Diesel Klub, 2011. február 13.

 

Amorphis - Budapest, Diesel Klub, 2010. november 21.

 

Jerry Lee Lewis - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2010. október 31.

 

Beardfish - Budapest, A38, 2010. október 24.

 

Winger - Budapest, A38, 2009. december 9.