Majdnem teljesen váratlanul közzétette első új dalát az Avenged Sevenfold. A The Stage című, meglehetősen hosszú darab a zenekar friss lemezén szerepel majd, amely még idén megjelenik, és az első lesz az új dobossal, Brooks Wackermannel.
A hétvégén a mexikóvárosi Knotfesten játszik az Avenged Sevenfold, és a banda ehhez a fellépéshez igazította első új single-jének premierjét. A The Stage című, nyolc és fél perces szerzemény a csapat új nagylemezén szerepel majd, amely az első pletykák szerint december 9-én jelenik majd meg Voltaic Oceans címmel, ám M. Shadowsék környezetéből egyelőre még senki sem erősítette meg sem a dátumot, sem az elnevezést. Ezeket illetően október vége felé várhatók további információk.
„Leginkább azt mondanám, hogy baromi agresszív”, jellemezte még korábban a készülő új albumot Zacky Vengance gitáros. „Mindenféle agresszív irányba terjeszkedik, de közben a dallamosság is megmaradt. Sok olyan metalelem van a dalokban, amiken annak idején felnőttünk, és tonnányi dallam. De nehéz jellemezni a végeredményt. A mostani stádiumban a durva rá az egyetlen megfelelő jelző.” „Megint teljesen más lesz ez a lemez, mint az előzőek”, tette hozzá Brooks Wackerman, a banda tavaly novemberben leigazolt új dobosa. „Biztosan tudom ezt: noha avengedesen szól majd, más lesz, mint a Hail To The King. Szerintem több klasszikus Avenged lesz benne, és beleszövünk új elemeket is.”Az Avenged Sevenfold legutóbbi nagylemeze, az említett, 2013-as Hail To The King az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában is felkerült a listák első helyére, és több mint egymillió példányban kelt el világszerte – ezzel az utóbbi évek egyik legsikeresebb rock/metal-kiadványának számított.
Hozzászólások
Az előző lemeznél mindenképpen izgalmasabb és erősebb, de nem ájultam el tőle.
És az ahogy jó értelemben szét van gitározva a szám, tényleg a CoE-re emlékeztet.
Valahogy nincs meg benne a kampó, ami berántson. Vártam végig, hogy majd "namajdmost, de mostmár tényleg robbania kell" a dalnak, aztán úgy a négyésfeledik percnél feladtam. Szuper az építkezése, a gitár boka lefosós, Shadow jól énekel, Brooks jól üt, húz a dal, de hiányzik a szív és a dallam.
Azt már csak vékonyan merem leírni, mert átharapják majd itt a trollkom, hogy a klip ötletessége mellett, valahol a távolban érzem, hogy mennyire fontoskodó volt a hozzáállás, amiről szólni akar.
A city of evilüs hasonlatot meg végképp nem értem még, pedig olvasom a kommentek között. Szerintem ez self titled íz és csipetnyi hail to the king üresség, így pár ismerkedés után. Majd mea culpazom, ha változik valami pár nap múlva.