A HMV listája szerint a Black Sabbath Robert Downey Jr. által is népszerűsített 1978-as turnépólója volt 2012 legtöbbet rendelt rockzenei pólómintája. A második és a harmadik helyen egy-egy Led Zeppelin minta áll.
Várható volt, hogy a Sabbath szóban forgó Never Say Die! turnés pólója iránt megnövekszik az érdeklődés, hiszen az Avengers (A Bosszúállók) az év leghatalmasabb bevételét hozó filmje volt, Robert Downey Jr. pedig szinte az egész moziban ezt a trikót viseli, amikor éppen nincs Vasember-kosztümben. Okkal feltételezhető, hogy mindez valamilyen megállapodás alapján alakulhatott így: a Vasember kapcsán már az első résznél is eleve adta magát a párhuzam, és fel is csendült benne az Iron Man, az Avengers film készítésekor pedig a Black Sabbath még komoly turnézást tervezett világszerte, ami nem sokkal a nemzetközi premier után indult volna el. Mindez végül Tony Iommi gitáros limfómás megbetegedése miatt meghiúsult, de a Sabbath turné lefújása nem érintette a póló népszerűségét: Anglia egyik legnagyobb üzlethálózata, a HMV elképesztő mennyiséget értékesített belőle a tavalyi év során, így ez lett 2012 legkeresettebb rockzenei kötődésű ruhadarabja. A második és a harmadik helyen egy-egy Led Zeppelin póló végzett.
„A rockpólókat továbbra is rengetegen vásárolják", mondta a Belfast Telegraphnak Gennaro Castaldo, a HMV szóvivője. „Azelőtt a zenekaros pólók elsősorban arra szolgáltak, hogy az ember elmenjen bennük a kedvenc bandái koncertjére, de ez idővel megváltozott, a kereslet mára kiterjedtebb lett. Ma ezek a ruhadarabok már saját jogukon is divatosnak számítanak. Néhány előadó persze olyan gyorsan tűnik el a színről, ahogy felbukkant, de a klasszikus rock és metal a jelek szerint örökké népszerű marad, és ebben a stílusban a kereslet sem csökken a termékek iránt. A HMV idei harminc legjobban fogyó pólójának több mint fele régi előadókhoz köthető, pedig közülük nagyon sokan nem hoztak ki új lemezeket. Mivel azonban a szóban forgó csapatok köztiszteletben állnak, a pólóik továbbra is hatalmas mennyiségben fogynak a boltokból. Az őket övező megbecsülés révén továbbra is menőnek és stílusosnak számítanak, amit ezen a szinten pénzzel vagy promócióval nem mindig lehet megvásárolni. Nemcsak azok veszik ezeket a pólókat, akik a zenekarokkal nőttek fel, hanem egyre jobban érdeklődik irántuk egy új generáció is. Emellett számos pólóminta ma már design szempontjából is klasszikusnak számít: nemcsak remekül néznek ki, hanem roppant autentikusak is egyben."