Shock!

november 22.
péntek
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

„Ha Eddie Van Halent négyszer fejbelőnék, mindenki azt mondaná, hogy hé, Zakk, játssz a Van Halennel?”

0827dimevinnieDecemberben már tíz éve lesz annak, hogy meggyilkolták Dimebag Darrellt, a Pantera gitárosát, így erősen valószínűsíthető: a következő időszakban csak felerősödnek majd azok a hangok, amelyek minden idők egyik legfontosabb amerikai metalcsapatának újjáalakulását erőltetik egy másik gitárossal. Vinnie Paul szerint aki ilyesmiben reménykedik, szimplán csak önző.

„Mert az emberek csak magukra gondolnak, haver", válaszolta Vinnie az EMP Rock Invasionnek, akik kivételesen nem azt firtatták, lesz-e Pantera-reunion Zakk Wylde-dal a gitáron, hanem hogy a dobos szerint vajon miért kérdezgeti állandóan ezt mindenki a három élő ex-tagtól. „Akarnak valamit, az viszont egyáltalán nem érdekli őket, hogy te mit akarsz. Nagyon szerencsétlen, amikor olyanokat mondanak, hogy ó, öreg, bevehetik Zakk Wylde-ot, aztán kiállnak a színpadra, és megint van Pantera. Nem, haver, nincs. Ez nem ilyen egyszerű. Ha Eddie Van Halent jövő héten négyszer fejbelőnék, akkor mindenki azt mondaná, hogy hé, Zakk, menj, és játssz a Van Halennel, aztán nevezzétek továbbra is Van Halennek? Érted, mit mondok? Roppant önző ilyesmin gondolkodni, és egyben ostobaság is. Egyáltalán nem helyes. Egy újjáalakulást nem véletlen hívnak újjáalakulásnak, hiszen az a lényeg, hogy visszahozzák az eredeti tagokat. Vagyis rengeteg újjáalakulás valójában nem is igazi újjáalakulás, hiszen mit tudom én, egy arc vesz csak benne részt a régiek közül. A Panteránál az ilyesmi soha nem lesz lehetséges."

A Blood For Blood című új album kapcsán a FEZEN-en is fellépett Hellyeah-n Vinnie szerint nincs nagy nyomás a Pantera öröksége miatt. „Ez egy másik zenekar. Ha játszottál egy focicsapatban, aztán megvett egy másik csapat, ott is ugyanúgy oda akarod tenni magad, mint a régiben. Lehet, hogy nem éred majd el ugyanazt, de az is elképzelhető, hogy még magasabbra jutsz: ezt sosem tudhatod. De ha csapatot váltasz és másba kezdesz, így mennek a dolgok."

 

Hozzászólások 

 
-6 #29 nekem8 2014-08-28 19:25
Idézet - bogar:
Idézet - nekem8:
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?


Led Zeppelin, Beatles, Nirvana

Listát lehet írni pro és kontra. Azt kellene már megérteni, hogy ez az ő dolguk! Mi rajongók maximum kifejezhetjük a vágyainkat, de nem mi döntünk.
Én személy szerint nagyon becsülöm Vinnie-t ezért a hozzáállásért.

monjuk a zep-et kihagyhattad volna, page, plant lazán tuna hozni királyabbnál királyabb dalokat
vagy dave grohl a foo fighters-el talán szar zenét csinál?
hagyjatok má' írok valamit aztán nem lehet levakarni titeket rólam :S
Idézet
 
 
+3 #28 Sanctus 2014-08-28 16:34
Idézet - nekem8:
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?


Akkor menj és nézz jó tribute zenekarokat, akik centire úgy tolják, ahogy a lemezen megjelent. Végülis úgyis az a lényeg, hogy legyen valami zene, ami Panterás, nem?
Idézet
 
 
+3 #27 Palinkas Vince 2014-08-28 14:49
Idézet - pacalospizza:
Idézet - nekem8:
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?


Talán mert a felsorolt bandákból nem a fő dalszerző hiányzik a képletből...
Rá lehet érezni a stílusra de az nem ua. mert igazi Pantera riffeket Dimebag tudott írni, ennyi.



Vagy az igazán meghatározó egyéniség nélkül (nem lebecsülve a többi fontos alaptag érdemeit). Nekem8 példáiból kiragadva mondjuk AC/DC-Angus vagy Metallica-Hetfield és még lehet folytatni a végtelenségig.
Idézet
 
 
+4 #26 tama1975 2014-08-28 14:48
Idézet - nekem8:
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?


Ne haragudj, de el tudnál képzelni egy Hetfield nélküli Metallica-t vagy egy Iommi nélküli Black Sabbathot? Mert ez kb. az a szint lenne.
Idézet
 
 
+2 #25 ezrrl 2014-08-28 14:41
Idézet - Ambivalent:
Idézet - ezrrl:
Vinnie kicsit rossz hasonlatot választottál.

Elsőre valóban nyers - már ha erre gondoltál - de amúgy nem is igen véletlen, és itt nem is annyira a Van Halen tesókkal való egybevágóságra gondolok. Köztudott, hogy Vinnie-ék Van Halen-en nevelkedtek (rajtuk is), vagyis gondolom ezzel egyrészt arra is célzott, hogy Ő, mint rajungójuk, nem tudna és nem is akarna elképzelni egy Eddie nélküli Halen-t, főleg egy ilyen esetleges tragikus dolog után. Ezzel persze éreztette azt is, hogy Ő ezt át is élte, (ami azért keményebb dolog, mint beszélni róla vagy példának felhozni) tehát jó volna, ha ezt az emberek megértenék végre. Másrészt pedig, Eddie kapásból újító ("volt"), ezzel együtt szintén jelenség is, szóval nincs/nem lenne az a gitáros, akivel a Halen hiteles lenne a posztján. Még a kétgitáros zenekaroknál is megmorogják az ilyesmit, akkor is, ha nem erőszakos tragédia (vagy más dolog) történt (itt most főleg a Slayer-re gondolok, mert az is érdekes történet lesz így... de másfelől, az új SlipKnoT is erősen vegyes fogadtatásban fog részesülni - abban biztos vagyok - és nem biztos, hogy csak simán a majd hallottak miatt).


Persze,így gondoltam!

Ismerem a tesók történetét.Egyszerűen el kell fogadni a tényt,hogy az élet minden területén vannak olyan,újító zsenik,itt most zenei téren,akik pótolhatatlanok ,stílusuk,zenei ségük,emberi nagyságuk miatt.Legfőképpen a sound ami a kézben-szívben van,az pótolhatatlan,m egismételhetetl en.Ha valakinek ez nem hiányzik,maga az ember a zene mögül,gondolom ezeknek van szükségük az ilyen "reunion-pótolgatós cuccokra"!
Idézet
 
 
+4 #24 bogar 2014-08-28 13:59
Idézet - nekem8:
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?


Led Zeppelin, Beatles, Nirvana

Listát lehet írni pro és kontra. Azt kellene már megérteni, hogy ez az ő dolguk! Mi rajongók maximum kifejezhetjük a vágyainkat, de nem mi döntünk.
Én személy szerint nagyon becsülöm Vinnie-t ezért a hozzáállásért.
Idézet
 
 
+9 #23 pacalospizza 2014-08-28 13:28
Idézet - nekem8:
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?


Talán mert a felsorolt bandákból nem a fő dalszerző hiányzik a képletből...
Rá lehet érezni a stílusra de az nem ua. mert igazi Pantera riffeket Dimebag tudott írni, ennyi.
Idézet
 
 
-17 #22 nekem8 2014-08-28 13:20
begyöpesedett agyúak jönnek ezzel, hogy hagyni kéne az egészet.
igen, az acdc-t is tényleg hagyni kellett volna bon halála után
vagy a metallica is mér nem oszlott fel cliff halála után
vagy a slipknot paul halála után
vagy a priest downing kiválása után
stb
bunkó paraszt mindenki aki szerint hagyni kéne az egészet
úgyse az a lényeg, hogy ne álljanak össze, hanem hogy legyen valami zene, ami panterás, és hogy lehetne hitelesebben csinálni, mint így? vinnie a hellyeah-vel végülis pár éve a panterát majmolja, és nem olyan rossz, de miért ne csinálná inkább pantera néven?
Idézet
 
 
+4 #21 Palinkas Vince 2014-08-28 09:05
Idézet - sepumark:
Dime helyen en csakis Galambos Zsoltit (Crew from Hell) es/vagy Voros Attilat (Vulgar Display of Cover) tudnam elkepzelni amolyan "Pantera To All" hakni jelleggel... hiteles is lenne es meglatasom szerint a ket srac kezeben jobban ott van Dime, mint Zakk-eben. Lehet hogy Dime es Zakk ugyanazon iskolaban nevelkedtek, de a fentebb emlitett 2 Magyar Betyar a szo szoros ertelmeben Dime stilusan (vagyis a PANTERA-n) ;)

Hiba volt Pantera Reunion-kent emlegetni... A Dime Tribute Show vagy valami hasonlo kevesebb port vert volna.
Nem beszelve a keseru szajizrol...

R.I.P. Dime \../,



A 10 éves évforduló kapcsán biztos lesz valami all-star megmozdulás kint, talán több is és ez rendben is van. Annó volt egy tök jó magyar buli is nem sokkal a haláleset után.

Minden más felesleges.
Idézet
 
 
+1 #20 bélféregtámadás 2014-08-28 08:57
Amúgy is kínos 50 évesen Pantera nótákat játszani,ebből a stílusból ki kell nőni 25 felett,a Down így pont ideális Philnek.
Idézet
 
 
+2 #19 queensryche999 2014-08-28 07:36
Idézet - bogar:
Szerintem minden országban találni Dime klónokat, de az már tényleg a legalja lenne, ha ilyen arcokkal próbálkoznának.


Egyetértek azokkal, akik szerint talán jobb lenne hagyni az egészet. Vinnie álláspontja és indoklása teljesen érthető.
De tételezzük fel, hogy valamikor mégis összehozzák, legyen csak egyetlen koncert. Phil hangja amúgy is kuka már a Pantera témák egy részének megfelelő előadásához, legalább a gitárszólókat tolja el valaki rendesen. Imádom az egyéniségeket, az improvizációt, de egy Cemetery Gates, Comboys From Hell, Walk stb. szólót szívesebben hallanék "szétimprovizálá s" nélkül. Az említett két arc pedig világszínvonalo n tudja ezeket. Ezzel nem azt mondom, hogy velük kellene megcsinálni, csak azt, hogy hasonló hozzáállással.
Idézet
 
 
+5 #18 bogar 2014-08-28 07:25
Idézet - sepumark:
Dime helyen en csakis Galambos Zsoltit (Crew from Hell) es/vagy Voros Attilat (Vulgar Display of Cover) tudnam elkepzelni amolyan "Pantera To All" hakni jelleggel... hiteles is lenne es meglatasom szerint a ket srac kezeben jobban ott van Dime, mint Zakk-eben. Lehet hogy Dime es Zakk ugyanazon iskolaban nevelkedtek, de a fentebb emlitett 2 Magyar Betyar a szo szoros ertelmeben Dime stilusan (vagyis a PANTERA-n) ;)

Hiba volt Pantera Reunion-kent emlegetni... A Dime Tribute Show vagy valami hasonlo kevesebb port vert volna.
Nem beszelve a keseru szajizrol...

R.I.P. Dime \../,


Szerintem minden országban találni Dime klónokat, de az már tényleg a legalja lenne, ha ilyen arcokkal próbálkoznának.
Idézet
 
 
-2 #17 sepumark 2014-08-27 22:07
Dime helyen en csakis Galambos Zsoltit (Crew from Hell) es/vagy Voros Attilat (Vulgar Display of Cover) tudnam elkepzelni amolyan "Pantera To All" hakni jelleggel... hiteles is lenne es meglatasom szerint a ket srac kezeben jobban ott van Dime, mint Zakk-eben. Lehet hogy Dime es Zakk ugyanazon iskolaban nevelkedtek, de a fentebb emlitett 2 Magyar Betyar a szo szoros ertelmeben Dime stilusan (vagyis a PANTERA-n) ;)

Hiba volt Pantera Reunion-kent emlegetni... A Dime Tribute Show vagy valami hasonlo kevesebb port vert volna.
Nem beszelve a keseru szajizrol...

R.I.P. Dime \../,
Idézet
 
 
+3 #16 Ambivalent 2014-08-27 19:45
Idézet - ezrrl:
Vinnie kicsit rossz hasonlatot választottál.

Elsőre valóban nyers - már ha erre gondoltál - de amúgy nem is igen véletlen, és itt nem is annyira a Van Halen tesókkal való egybevágóságra gondolok. Köztudott, hogy Vinnie-ék Van Halen-en nevelkedtek (rajtuk is), vagyis gondolom ezzel egyrészt arra is célzott, hogy Ő, mint rajungójuk, nem tudna és nem is akarna elképzelni egy Eddie nélküli Halen-t, főleg egy ilyen esetleges tragikus dolog után. Ezzel persze éreztette azt is, hogy Ő ezt át is élte, (ami azért keményebb dolog, mint beszélni róla vagy példának felhozni) tehát jó volna, ha ezt az emberek megértenék végre. Másrészt pedig, Eddie kapásból újító ("volt"), ezzel együtt szintén jelenség is, szóval nincs/nem lenne az a gitáros, akivel a Halen hiteles lenne a posztján. Még a kétgitáros zenekaroknál is megmorogják az ilyesmit, akkor is, ha nem erőszakos tragédia (vagy más dolog) történt (itt most főleg a Slayer-re gondolok, mert az is érdekes történet lesz így... de másfelől, az új SlipKnoT is erősen vegyes fogadtatásban fog részesülni - abban biztos vagyok - és nem biztos, hogy csak simán a majd hallottak miatt).
Idézet
 
 
+4 #15 MATEo9 2014-08-27 19:08
Lehet, hogy aki Pantera reuniont akar annak nem jó érzés ezt hallani, de igaza van. Ne csak magunkra gondoljunk, ez nem a mi döntésünk, hanem a zenészeké, hogy akarják-e.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

The Winery Dogs - Budapest, Barba Negra Music Club, 2016. február 17.

 

Suicidal Tendencies - Budapest, Zöld Pardon, 2013. július 9.

 

Lillian Axe - Budapest, Club 202, 2012. szeptember 12.

 

Whitesnake Tribute Band - Budapest, Petőfi Csarnok, 2010. május 4.

 

Watch My Dying - Budapest, Süss Fel Nap, 2005. február 8.

 

Wackor - Budapest, Kultiplex, 2005. október 8.