Shock!

november 21.
csütörtök
Betűméret
  • Betűméret növelés
  • Alap betűméret
  • Betűméret csökkentés

Nézd meg a Five Finger Death Punch új videóklipjét!

0702jekyllElkészült a Five Finger Death Punch új videóklipje a nemrég már bemutatott Jekyll And Hyde dalhoz. Zoliék következő albuma Got Your Six címmel kerül a boltokba augusztus 28-án.

„Ez egy érdekes dal, mert abból született, hogy Ivan hagyott nekem egy hangposta-üzenetet az éjszaka közepén, én pedig másnap dallá alakítottam ezt, és bele sem gondoltam, hogy esetleg használni fogjuk”, mondta korábban a klipszámról Jason Hook szólógitáros. „Egyszerűen csak arra gondoltam, kipróbálom, mit lehet kihozni ebből, de mindenkinek tetszett. Olyannyira, hogy az üzenet például a verze része maradt. Az album végén pedig ott van a teljes üzenet is, szóval az egészet meg lehet hallgatni.” „Ivan nem nagyon alszik éjszaka, szóval elég gyakran hívogat minket hajnali négy-öt óra körül, és őrült üzeneteket hagy a telefonjainkon”, teszi hozzá Zoltan Bathory gitáros. „Jason egyszer lehallgatta a hangpostáját, és tucatnyi üzenetet talált Ivantől. Átmásolta ezeket egy merevlemezre, aztán kiválogattunk belőle különböző szavakat és mondatokat, aztán összeillesztettük őket. Ezekből lettek a verzék, azokat direktben emeltük át Jason telefonjáról. És ez az egyik kedvenc dalom a lemezről, csak mert annyira bizarr.”

0519ffdpb

A Got Your Sixre az alábbi dalok kerülnek fel:

0519ffdp01. Got Your Six
02. Jekyll And Hyde
03. Wash It All Away
04. Ain't My Last Dance
05. My Nemesis
06. No Sudden Movement
07. Question Everything
08. Hell To Pay
09. Digging My Own Grave
10. Meet My Maker
11. Boots And Blood
12. You're Not My Kind (deluxe bónusz)
13. This Is My War (deluxe bónusz)
14. I Apologize (deluxe bónusz)

A Death Punch ősszel nagyszabású európai turnéra indul a június közepén Budapesten is fellépett Papa Roach társaságában. A körúton mindkét banda főattrakcióként játszik, nyitózenekaruk a Howard Jones-féle Devil You Know lesz. Magyar koncert a jelenlegi állás szerint – természetesen – nem várható, de november 21-én, a bécsi Gasometerben el lehet csípni őket.

A Death Punch utolsó lemeze, a két részre bontott The Wrong Side Of Heaven And The Righteous Side Of Hell Volume 1 és The Wrong Side Of Heaven And The Righteous Side Of Hell Volume 2 2013-ban jelent meg. Ezek közül az első már átlépte az amerikai aranylemez-fokozathoz szükséges 500 ezer példányos eladást, a második pedig várhatóan hamarosan eléri ugyanezt a szintet.

 

Hozzászólások 

 
+1 #28 Svet 2015-07-05 01:05
Én alapjában véve nagyon bírom őket, de ez a dal iszonyatosan gyenge. Oké, visszavonom az összes olyan kommentem ahol korábban(termés zetesen korábbi cikkeknél) dicsértem ezt a zenekart és azt írtam hogy talán ők lesznek az egyik új nagy banda. Basszus...komolyan mondom(vagyis írom) szégyenlem magam hogy védtem őket. xD Ez a dal ez...olyan szinten szar hogy ezentúl még a korábbi albumaikat hallgatva is ez fog kísérteni. A klip az más, azzal nincs bajom mert teljesen átlagos amerikai videó, így ilyesmin már nem botránkozom meg, de a dal...Hát nagyon remélem hogy az egész lemez nem ilyen lesz ésazért zenét is lehet majd hallani nem csak ilyen Rap-Metal paródiákat mint ez, mert ha viccnek szánták van egy rossz hírem, mivel még annak is rossz, ha meg komolyan gondolták akkor meg egy még nagyobb rossz hírem van számukra...
Idézet
 
 
+3 #27 cápaidomár 2015-07-04 12:20
Elég hatásvadász és felfújt egy produkció (főleg a refrénnél), de jó effekteken túl itt szerintem nem történik semmi érdemleges.
Ezek is ilyen NRA őrültek, vagy odaát most ez a kommersz? Mert hogy ennek a csapatnak az undergroundhoz semmi köze, az biztos. Szerintem kezdettől fogva a mainstream sikerekre voltak kalibrálva, mint itthon a Leander. Ez persze nem gond, és úgy vagyok vele, hogy ilyen "kapunyitó aktuál csodára" mindig szükség lesz, de mellettem ez a csapat úgy suhant el, mint egy jól sikerült hétvége, csak az hagy bennem nyomot, ez meg semmit.

Csodálkozom, hogy még mindig a felszínen vannak.
Idézet
 
 
+3 #26 the raven 2015-07-04 07:45
Idézet - LiLiMiciPanniSá ri:
...egyetlen eredeti hang sincs ebbe a produkcióban... és a fegyverefetisis zta amerikanizálódo tt Báthory Zoltánról pedig nem tisztem írni...kevesebb pózőrködés és hatásvadász csipp és több eredetei zene jobban állna (sok mindenkinek)...úgy gondolám nem sokat dobban Magyarország után Zoli betyárunk szíve...mielőtt még rám dobbnátok a 16 tonnás súlyt tisztelt rajongók...ennek ellenére a legjobbakat kívánom a FFDP-nak-nek

Na végre valaki lát is,nem csak néz!Leeshetne a tantusz-Zoli bácsi amerikai,uraim...!
Idézet
 
 
#25 Igor Igorovics 2015-07-03 16:42
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Igor Igorovics:
Meggyőződésem hogy úgy 2-2500 nézőt biztosan be tudnának hozni itthon is. Persze, ha ez nem üzlet nekik, hát akkor ne jöjjenek.

Én meg biztos vagyok benne, hogy nem vonzana ennyi nézőt egy önálló buli, de ez önmagában semmit sem jelent, nem biztos, hogy jól látom. Tételezzük fel, hogy neked van igazad: abban az esetben mi van, ha nem rentábilis kihozni Magyarországon egy FFDP-koncertet 2500 nézővel sem, mert annyiba kerül a produkció?

Ami az újdonság részét illeti: ez a zenekar az utóbbi öt-hat-hét-nyolc évben futott fel. Magyarországon a zenei köztudat kábé pont ekkora lemaradásban van a nyugat-európaihoz képest.

Öt-nyolc év? A nyugat-európaihoz képest? Mert ha még amerikait írnál esteleg megérteném, de bizonyos amerikai sztárok még Nyugat-Európába is csak nagy nehezen tudnak bekerülni a köztudatba. Ott van pl. a Creed. Amerikában óriási sztárok voltak, Európában soha nem tudtak igazán ismertté válni, bizonyos stílusok sztárjai (Country, blues, soul, stb..) pedig max. csak Angliában válnak stílus kedvelői között ismertté, de ott sem lesz belőlük sztár. De ha nyugat-európában egy banda, előadó mainstream vagy akár underground sikereket ér el, azért nem kell 5-8 év, hogy itthon is ismert legyen, akár az undergroundban, akár a mainstreamben. Hadd mondjak egy példát: A Limp Bizkit már az első lemezükkel nagyon ismertté vált az USA-ban (1997), a második lemezükkel (1999), már ismertek voltak Nyugat-Európában is, itthon pedig harmadik lemezükkel (2000) váltak szélesebb körben ismertté. Nyilván ez csak egy példa, és biztos vagyok benne, hogy lehetne ellenpéldát is mondani, de ahogy már leírtam azért egy banda regionális sikere azért elég sok mindentől függ. Stílus, helyi terjesztés, reklámok, stb...
Idézet
 
 
+2 #24 draz77 2015-07-03 12:32
én is úgy voltam vele tavaly télen, hogy ha az avengedes turnét nem hozzák ide, akkor soha a büdös életben nem fog egyik zenekar sem fellépni itt. Aztán sajnos nem tudtam elmenni Bécsbe. Na mindegy :)

Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - draz77:
lehet, hogy igazad van, ezt baromira nem tudom felmérni (szerintem senki). Attól függetlenül egy nyári budapest parkos/trackes koncertnek azért nincs akkora rizikója, főleg, ha 2-3 zenekar összejönne. Azt sem gondolta szerintem senki, hogy tavaly a Dropkick Murphys csuri tölti a parkot :)

Szerintem ha nem lenne akkora rizikója, már hozták volna őket. :) De legyen neked igazad, és jöjjenek.
Idézet
 
 
+1 #23 Draveczki-Ury Ádám 2015-07-03 12:15
Idézet - draz77:
lehet, hogy igazad van, ezt baromira nem tudom felmérni (szerintem senki). Attól függetlenül egy nyári budapest parkos/trackes koncertnek azért nincs akkora rizikója, főleg, ha 2-3 zenekar összejönne. Azt sem gondolta szerintem senki, hogy tavaly a Dropkick Murphys csuri tölti a parkot :)

Szerintem ha nem lenne akkora rizikója, már hozták volna őket. :) De legyen neked igazad, és jöjjenek.
Idézet
 
 
#22 draz77 2015-07-03 12:06
lehet, hogy igazad van, ezt baromira nem tudom felmérni (szerintem senki). Attól függetlenül egy nyári budapest parkos/trackes koncertnek azért nincs akkora rizikója, főleg, ha 2-3 zenekar összejönne. Azt sem gondolta szerintem senki, hogy tavaly a Dropkick Murphys csuri tölti a parkot :)


Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Igor Igorovics:
Meggyőződésem hogy úgy 2-2500 nézőt biztosan be tudnának hozni itthon is. Persze, ha ez nem üzlet nekik, hát akkor ne jöjjenek.

Én meg biztos vagyok benne, hogy nem vonzana ennyi nézőt egy önálló buli, de ez önmagában semmit sem jelent, nem biztos, hogy jól látom. Tételezzük fel, hogy neked van igazad: abban az esetben mi van, ha nem rentábilis kihozni Magyarországon egy FFDP-koncertet 2500 nézővel sem, mert annyiba kerül a produkció?

Ami az újdonság részét illeti: ez a zenekar az utóbbi öt-hat-hét-nyolc évben futott fel. Magyarországon a zenei köztudat kábé pont ekkora lemaradásban van a nyugat-európaihoz képest.
Idézet
 
 
+2 #21 LiLiMiciPanniSári 2015-07-03 10:51
...egyetlen eredeti hang sincs ebbe a produkcióban... és a fegyverefetisis zta amerikanizálódo tt Báthory Zoltánról pedig nem tisztem írni...kevesebb pózőrködés és hatásvadász csipp és több eredetei zene jobban állna (sok mindenkinek)...úgy gondolám nem sokat dobban Magyarország után Zoli betyárunk szíve...mielőtt még rám dobbnátok a 16 tonnás súlyt tisztelt rajongók...ennek ellenére a legjobbakat kívánom a FFDP-nak-nek
Idézet
 
 
+3 #20 bogar 2015-07-03 09:31
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - Igor Igorovics:
Meggyőződésem hogy úgy 2-2500 nézőt biztosan be tudnának hozni itthon is. Persze, ha ez nem üzlet nekik, hát akkor ne jöjjenek.

Én meg biztos vagyok benne, hogy nem vonzana ennyi nézőt egy önálló buli, de ez önmagában semmit sem jelent, nem biztos, hogy jól látom. Tételezzük fel, hogy neked van igazad: abban az esetben mi van, ha nem rentábilis kihozni Magyarországon egy FFDP-koncertet 2500 nézővel sem, mert annyiba kerül a produkció?

Ami az újdonság részét illeti: ez a zenekar az utóbbi öt-hat-hét-nyolc évben futott fel. Magyarországon a zenei köztudat kábé pont ekkora lemaradásban van a nyugat-európaihoz képest.


Az a gond, hogy sokat azt gondolják, hogy a FFDP-nak valamiféle hazafias öntudattól függően bele kellene mennie egy bukta koncertbe, mert még mindig nem látják, hogy ez üzlet is és nem csak zene.
Idézet
 
 
+3 #19 Draveczki-Ury Ádám 2015-07-03 08:09
Idézet - Igor Igorovics:
Meggyőződésem hogy úgy 2-2500 nézőt biztosan be tudnának hozni itthon is. Persze, ha ez nem üzlet nekik, hát akkor ne jöjjenek.

Én meg biztos vagyok benne, hogy nem vonzana ennyi nézőt egy önálló buli, de ez önmagában semmit sem jelent, nem biztos, hogy jól látom. Tételezzük fel, hogy neked van igazad: abban az esetben mi van, ha nem rentábilis kihozni Magyarországon egy FFDP-koncertet 2500 nézővel sem, mert annyiba kerül a produkció?

Ami az újdonság részét illeti: ez a zenekar az utóbbi öt-hat-hét-nyolc évben futott fel. Magyarországon a zenei köztudat kábé pont ekkora lemaradásban van a nyugat-európaihoz képest.
Idézet
 
 
+5 #18 queensryche999 2015-07-03 07:18
Idézet - revdav11:
Idézet - queensryche999:
szerintem te is látod, hogy ez egy bullshit.

Nem hinném, hogy az. Olvastam valahol, hogy a kiadó akarta és tényleg a klippjeik felében nem szerepelnek.


Félreértesz, úgy értettem, hogy ez nem mentség az ótvar végeredményre. Egyrészt a klip elején elhangzik a kérés telefonbeszélge tés formájában a kiadó részéről (bár erre még nem alapoznék), másrészt az angol cikkben a kiadó vezetője is nyilatkozik. Leültek a tagokkal ötletelni, de nem jutottak közös nevezőre. Rájuk hagyták és ez lett. Zoltán elmondja, hogy trollkodni akartak és kész. Ez van, ha jó pénzt hoz a banda a kiadónak. Nem fognak velük kekeckedni. És a FFDP jó pénzt hoz még így is: masszívan hozzák az arany státuszt. (500 e. eladott lemez.)
Idézet
 
 
-1 #17 revdav11 2015-07-03 06:54
Idézet - queensryche999:
szerintem te is látod, hogy ez egy bullshit.

Nem hinném, hogy az. Olvastam valahol, hogy a kiadó akarta és tényleg a klippjeik felében nem szerepelnek.
Idézet
 
 
-2 #16 5Finger Bundakesztyű 2015-07-03 00:24
Ha nem lenne divat utálni ezt a zenekart, akkor itt sem menne ez a rendkívül mély csevej :D Messze nem olyan rossz ez a klip mind amennyire le van húzva némelyek által.
Idézet
 
 
+4 #15 queensryche999 2015-07-02 21:21
Idézet - revdav11:
Látom sokaknak nem jött ár, hogy a kiadó erőltette a klipet, ezért lett olyan, amilyen.


Szerintem te is látod, hogy ez egy bullshit. Ezer dolgot csinálhattak volna, lehetett volna mondjuk vicces...
Az eredeti cikkben Zoltán trollkodásról magyaráz, de ezek szerint nincs tisztában a szó jelentésével. Az elbasszuk a saját klipünket (amit egy kifejezetten gyenge dalból forgatunk) művelet nem trollkodás, hanem házhoz a lófaszért.

Idézet - bogar:
Mi a baj a klippel?


El lehet ezt viccelni, de lássuk be, ennek így nem sok értelme volt. Ennél egy szöveges videó is jobb. Persze arra fordítják a pénzt és a munkaórát amire akarják, nekem aztán mindegy. Zoli bácsi úgyis majd' minden interjúban elmondja, hogy leszarja a negatív kommenteket. Tudjuk, hogy finoman szólva megosztó a zenekar - nem a hazai véleményekre alapozva -, de most még a szokásosnál is többen "szeretik" őket, egyik másik komment önmagában jobb, mint a klip. :)

Aki olvassa a hozzászólásaima t tudja, hogy alapvetően bírom őket, remélem ez a nóta nem reprezentálja a többit, mert az már régen rossz. Mondjuk az is igaz, hogy a rajongók mindent beszopnak:

" 'Jekyll And Hyde' has already claimed the No. 1 spot on the iTunes Rock chart upon release (...) It is also quickly approaching the Top Ten rock radio charts after just two weeks."
Idézet
 
 
+3 #14 Igor Igorovics 2015-07-02 20:52
Idézet - Draveczki-Ury Ádám:
Idézet - revdav11:
továbbá azt sem, hogy miért lenne olyan kurva nagy megerőltetés nekik Zoltan szülőhazájába eljönni...

Talán mert elég drága zenekar, és ehhez képest senki sem meri bevállalni, hogy elhozza őket a híresen kiszámítható, az újabb dolgokra hasonlóan híresen gyorsan és jól reagáló magyar közönségnek, aztán meg milliókat bukik vele.

Mert egy Németországban vagy Angliában aztán mindig csak a hatalmas művészi értékkel biró zenekarokat kajálják mi? Amúgy meg nem tudom, hogy egy FFDP-ben mi lenne az a hatalmas újdonság, anélkül, hogy leszólnám őket. Meggyőződésem hogy úgy 2-2500 nézőt biztosan be tudnának hozni itthon is. Persze, ha ez nem üzlet nekik, hát akkor ne jöjjenek.
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Hirdetés

Kereső

Hirdetés

Hozzászólások

Galériák

 

Peter Gabriel - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2014. május 6.

 

Leander Rising - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2013. február 7.

 

Rise Against - Budapest, Sziget fesztivál, 2011. augusztus 10.

 

Magma Rise - Budapest, Club 202, 2011. május 11.

 

Solar Scream - Budapest, Dürer Kert, 2010. november 6.

 

ZZ Top - Budapest, Papp László Budapest Sportaréna, 2009. október 15.