A napnál világosabb, hogy a Frontiers kiadó elévülhetetlen érdemeket szerzett a dallamos rock 2000-es évekbeli újjáélesztésében, ugyanakkor azt sem kell különösen ecsetelnem, hogy idővel ráálltak egy olyan üzleti koncepcióra, ami már nem feltétlenül a minőséget tartotta szem előtt. Házi dalszerző-producerek bevonásával futószalagon gyártott, teljességgel felesleges és valódi tartalmat nélkülöző sorozatkiadványaik felfogásban a mai napig az olcsó popzenéket idézik és sajnos kvalitásban szintúgy oda konvergálnak. A nem éppen pozitív folyamat az elmúlt hat-hét évben hágott a tetőfokára, de már akkoriban is éreztette hatását, amikor a svéd Crazy Lixx felbukkant náluk. A malmöi ötös 2010-es New Religion albuma mindazonáltal elég gyorsan világossá tette, hogy nem mindenki óhajtja követni a receptet: Danny Rexonéknak eszük ágában sem volt felugrani a nápolyiak vonatára, inkább a saját fejük után mentek, és a konokság ebben az esetben kifizetődött.